Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan de dingen ook een plek geven, zonder ze uit je leven te weren. Iemand waarmee je een relatie hebt gehad, heeft die tijd deel uitgemaakt van je leven en door dat te verbranden, weg te gooien, te weren, zal je dat deel van jouw eigen leven ook weggooien, iets waar je later grote spijt van kunt krijgen. Dingen met bepaalde herinneringen opbergen, een andere plaats geven en stap voor stap zoveel zodat je er geen moeilijke gevoelens meer aan hebt, is geleidelijker en hierdoor dnek ik dat je veel beter kunt verwerken. Dingen opschrijven werkt zeker wel goed, al is het geen must. Praten met vrienden werkt ook erg goed en veel leuke dingen met hen gaan doen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dingen opschrijven kan ik niet, dat heb ik al genoeg gedaan en dat werd soms niet echt geloofd of gewaardeerd, heb ik dat weer aan overgehouden
![]() ![]() Ik kan gelukkig wel bij een paar echt goede vrienden terecht, dat is wel fijn. Gesprekken kunnen zo opluchten! Toch kunnen die er niet de hele tijd zijn. Voel me zo raar, kon ook niet slapen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Niet allemaal, ken een stel dat wel al lang bij elkaar is.
Ja maar van me afschrijven kan ik even niet heb het gevoel juist afleiding te moeten zoeken. Heb ik, blijf er toch aan denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1464193 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het is uit maar wil de terug:) tikmaarwat | 11 | 14-07-2004 22:58 | |