![]() |
||
Citaat:
lijkt me ook niet helemaal goed (= brandplekken). niet aan te raden als je je niet wilt verbranden.
||
![]() |
Citaat:
Maar heeft je huisarts niet een middeltje ofzo hiertegen. Er zullen toch nog wel meer oplossingen zijn dan de pil? |
![]() |
|
Ibrupofen kun je zo bij de drogisterij kopen....
Waarom laat je moeder je zo'n pijn lijden??? Nahja, ik lag vroeger soms met een kruik in bed en dan viel ik in slaap en was het over. Misschien helpt dat? Sinds de pil heb ik er geen last meer van... dus maak anders een afspraak met de dokter zelf en zeg dat je moeder je niet aan de pil wilt maar de pijn gewoon niet te harden is. Verlies je overigens veel bloed? Of ben je vaak onregelmatig ongesteld? Als dat zo is, is het overigens veel beter om de pil te slikken, want anders heb je een grotere kans op bloedarmoede.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Werd wel de eerste dag vroeger nooit goed. Ik werd lijkbleek, duizelig en had enorme buikpijn. Maar dat heb ik nu niet meer dankzij de pil (en misschien ook omdat ik nu ouder ben) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
d'r voor idd misselijk en verder pijn in m'n rug en buik. tijdens is de misselijkheid meestal wel over, maar de rest blijft. ![]() kgebruik ook ibuprofen en ga soms zoals Gatara zegt, wel eens op bed liggen met een kruik tegen m'n buik
|
Bij mij heeft de pil wel degelijk heel erg goed geholpen. Had er ook altijd ontzettende last van. Nadat ik aan de pil ben gegaan is het (voor een groot deel) over gegaan. Heb er nu alleen nog maar af en toe een beetje last van. Toen ik nog niet aan de pil was ging ik met een warme kruik op mijn buik in bed liggen.
Dat je niet aan de pil mag vind ik erg voor je, mijn mening daarover is dat t gewoon onzin is. Maar je kunt het ook doen zonder dat je ouders het weten he. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik slikte voordat ik aan de pil was altijd naproxen, werd er wel heel duf van, maar voelde bijna helemaal nix meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
****Ehm.. ik had de hele topic nog niet doorgelzen sorrie
![]() meissie.. het ergste wat er is, is buikpijn door je menstruatie... ![]() ik heb er zelf ook heel erge last van (ik heb de pil en de pijn is wel ietsje verminderd maar ik heb er nog steeds HEEL veel last van ![]() slik de pillen die volgens jou helpen en zeg dat je anders kapot gaat van de pijn.. dit kan ze toch niet weigeren? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|