![]() |
|
Als ik buikpijn heb van mijn menstruatie ga ik meestal heel hard trainen, dan is mijn buikpijn de rest van de avond weg.
Verder is het ook fijn als er over je buik geaaid wordt (zelf doen of iemand anders laten doen ![]() De pil, zoals er wel meer zeggen, maakt het ook minder (bij mij tenminste). |
![]() |
|
Bij mij helpt niks 100%, maar inderdaad ibuprofen helpt, en paracetamol, en in bed liggen en ontspannen. ik deed vroeger mijn buik altijd heel erg inspannen, automatisch, maar sinds in weet dat ontspannen veel fijner is, doe ik dat dus nooit meer
![]() In een warm bad helpt soms, of heel hard je buik ondersteunen met je handen. Ik vraag me trouwens af of er wat is tegen rugpijn. Ik heb voornamelijk last van mijn stuitje, en daar helpt zo'n ibuprofen dus geen ene moer. |
![]() |
|
Ik lig de hele dag stil op de bank met een pittenzak op m'n buik. Zodra ik er vanaf kom, dan is het ook meteen mis, dan moet ik direct weer gaan liggen. Ook ben ik er echt 2 dagen ziek van en ben ook al aan de pil. Gelukkig viel het de laatste x mee en hoefde ik me maar 3 uurtjes ziek te melden.
Groetjes
||
Citaat:
Plus aan TS: Femex. (blauw pilletje, 2-3 van nemen, weg pijn)
|
![]() |
zucht, menstruatiepijn, tegenwoordig wacht ik elke maand met beven af. niet normaal meer! ten eerste ontzettende buikpijn en pijn in mn onderrug. als dat nou alles was viel er nog mee te leven! ik heb f*king last van mn "je-weet-wel" als ik ongesteld ben, het moet worden, of ben geweest, wat meestal 1 dagje duurt, en dan lig ik ongeveer 4 uur van die dag te janken op bed van pijn. naproxen? rommel... tis het zelfde als femex, en eigenlijk zijn al die pilletjes hetzelfde, het enige wat bij mij nog een beetje helpt is ibuprofen. (maja, nu maar hopen dat de gynacoloog of hoe je het ook schrijft weet wat t is)
en voor de rest alle normale dingen, badderen, kruik, thee, douchen enz. enz.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat doen jullie tegen menstruatiepijn? birdiegirl123 | 6 | 09-08-2016 17:49 | |
Eten & Drinken |
Troosteten Verwijderd | 56 | 17-06-2007 20:32 | |