Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2006, 01:54
no pain n death
no pain n death is offline
Ik wil kaspersky (Internet Security 6) installeren nadat ik McAfee heb geprobeerd en dat mij niet beviel. Ik heb McAfee verwijderd volgens de gebruikelijke manier, start/instel./config.scherm/software en probeerde toen Kaspersky te installeren, maar die geeft aan dat McAfee er nog opstaat en dat dat conflicten geeft en dat McAfee er dus af moet. Ik heb daarom ook gezocht op bestanden en mappen met 'mcafee' erin en die verwijderd, ook heb ik regcleaner gebruikt om het register vrij te maken van McAfee maar nog stééds geeft het installatieprogje van Kaspersky aan dat ik eerst McAfee eraf moet gooien alvorens ik verder ga met de installatie...
Iemand enig idee hoe ik McAfee er dan wel echt helemaal af kan krijgen?
Oh en ja ik heb opnieuw opgestart na de uninstall, meerdere malen zelfs.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2006, 11:11
BendeBoy
BendeBoy is offline
Heb je alleen Mcafee antivirus?.. Zoja welke versie?
Probeer eens dit:

VirusScan handmatig verwijderen

Voer het verwijderprogramma voor VirusScan uit volgens de onderstaande aanwijzingen. Hiermee verwijdert u VirusScan volledig van de computer.
  • 1. Download VSCleanupTool.exe en sla dit bestand op het bureaublad op.
  • 2. Zoek het bestand VSCleanupTool.exe op het bureaublad en dubbelklik erop, zodat dit wordt gestart.
  • 3. De tijd waarop het verwijderingsproces van start gaat, wordt gepland en weergegeven.
    Opmerking: de weergegeven tijd dient te liggen binnen één minuut van de huidige systeemtijd, die rechtsonder op het scherm wordt getoond.
  • 4. Het verwijderen start op de aangegeven tijd.
  • 5. Tijdens dit proces wordt een aantal pictogrammen op het bureaublad gemaakt. Al deze nieuwe pictogrammen worden, op één na, verwijderd nadat de installatie ongedaan is gemaakt en u de computer opnieuw hebt opgestart. Het bestand mccleanup.log blijft op het bureaublad staan. Nadat u hebt gecontroleerd of het programma correct is verwijderd, kunt u dit bestand verwijderen.
  • 6. Na afloop wordt de volgende melding weergegeven: U moet de computer opnieuw opstarten om de verwijdering te voltooien. Wilt u nu opnieuw opstarten?
  • 7. Druk op 'J' op het toetsenbord om de computer opnieuw op te starten en het
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 15:54
no pain n death
Ik gebruikte McAfee internet security 2007, er zijn geen andere anti-virus programma's geinstalleerd. Ik zal die cleanup-tool eens proberen.

edit: Heb 2 keer die tool gebruikt, en beide keren gaf ie aan dat het succesvol is afgerond, maar tevergeefs. En in het logje zie ik ook regelmatig mcafee staan, dus er zit ergens nog een trace van dat programma, wel raar dat de install van kaspersky daar zo moeilijk over doet.

Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 17:05
no pain n death
Hey hartelijk bedankt, op het eerste gezicht leek die uninstall-tool van mcafee hetzelfde te doen als die andere tool waar je eerder op wees, maar nu is het eindelijk helemaal verwijderd en kan ik Kaspersky installeren. nogmaals bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 17:06
BendeBoy
BendeBoy is offline
Graag gedaan - Succes ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten