Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2006, 15:34
KiMZz
KiMZz is offline
Heej allemaal,

Aangezien ik weinig werk de laatste tijd, het wel gehad heb bij de supermarkt waar ik al bijna 6 jaar werk en het me leuk lijkt: ik wil graag bij een tankstation werken. Er zit zowel een BP, een Shell als een Total tankstation binnen een straal van 1 km van mijn huis dus dat komt goed uit.
Echter op de sites van elk bovengenoemd bedrijf kun je niet solliciteren naar medewerkers tankstation.. Slechts hoge functies en stages staan op de sites en via google kom ik ook niet ver.. Het liefst werk ik bij de Shell..
Heeft iemand enig idee waar op internet ik dit wél kan vinden? Of zou je voor bijbaantjes een sollicitatieformulier moeten halen bij het tankstation?

x Kim
Oud 15-08-2006, 15:40
remy476
remy476 is offline
ga gewoon eens langs bij een van de tankstations en vraag ernaar
Oud 15-08-2006, 15:41
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Je kan ook proberen een open sollicitatie te sturen.
Meeste grote bedrijven (vertelde mijn exbaas van de v&d) zetten bijna geen advertenties omdat ze genoeg open sollicitaties binnenkrijgen en er daar gewoon 1 uitpikken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:04
Verwijderd
Is ook moeilijk tussen te komen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 18:08
Ndimension
Ndimension is offline
Die tankstations bevinden zich binnen een straal van 1 km zeg je... Waarom je dan niet even langs? Of bel ze ofzo, djeez...
Oud 16-08-2006, 08:17
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ga even langs en vraag gewoon of ze nog personeel zoeken en laat eventueel je gegeven achter,
is toch niet zoveel moeite om even langs te fietsen, 1km, daar ben je in 3minuten

meestal zijn er maar 1 a 2 mensen aan het werk bij een tankstation dus veel personeel zullen ze niet hebben/nodig hebben

maar goed succes
Oud 16-08-2006, 11:04
ganralph
ganralph is offline
uiteraard zal een webiste van Shell oid zich niet bezig gaan houden met het personeelsbestand van elk tankstation

gewoon binnenlopen; niet alles is te regelen vanuit je luie stoel met een paar muisklikken
Oud 16-08-2006, 11:24
KiMZz
KiMZz is offline
Ik vind het ook niet erg om langs te gaan, maar ging ervan uit dat er online ook wel informatie beschikbaar was over vacatures.. Of dat iemand bij een tankstation werkt en me kan vertellen hoe hij/zij aan dat baantje is gekomen..
Oud 16-08-2006, 11:55
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ganralph schreef op 16-08-2006 @ 12:04 :
uiteraard zal een webiste van Shell oid zich niet bezig gaan houden met het personeelsbestand van elk tankstation

gewoon binnenlopen; niet alles is te regelen vanuit je luie stoel met een paar muisklikken
Ach, bij Albert Heijn staan wel alle facatures online als het filiaal deze hebben aangemeld bij het hoofdkantoor. Dus om nou te zeggen dat grote bedrijven zich daar niet mee bezig houden is kort door de bocht.
Oud 16-08-2006, 11:57
~LiefEngeltje~
Citaat:
KiMZz schreef op 16-08-2006 @ 12:24 :
Ik vind het ook niet erg om langs te gaan, maar ging ervan uit dat er online ook wel informatie beschikbaar was over vacatures.. Of dat iemand bij een tankstation werkt en me kan vertellen hoe hij/zij aan dat baantje is gekomen..
ja hoe kom je aan een baantje? hoeveel manieren zijn er mogelijk?

door gewoon te reageren op een advertentie en als er die niet is door gewoon zelf te gaan informeren

zo moeilijk is dat niet lijkt me

ipv hier vragen te stellen had je al 5x kunnen vragen daar of ze vacatures hebben
Oud 17-08-2006, 17:02
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben gisteren naar de Shell geweest en heb gevraagd of ze sollicitatieformulieren hadden of dat er nog mensen nodig waren. De jongen die aan t werk was zei 'ik weet dat er pas geleden iemand is aangenomen, maar wij zijn gewoon van de Shell'. Wat moet ik nou met zo'n antwoord! Hij had geen sollicitatieformulieren..
Oud 17-08-2006, 20:00
~LiefEngeltje~
je gegevens zou je even achter kunnen laten of vragen of je de leidinggevende ergens kunt bereiken/bellen?
Oud 19-08-2006, 18:37
Marinka
Marinka is offline
lekker vaag dus, en iets anders in, een winkel, bijv kleding??
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 09:07
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Gewoon langsgaan..
Moet ik er wel even bij vertellen dat een tankstation het minimumloon betaald en dus nog slechter verdient dan een supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 14:10
Asskimo
Asskimo is offline
Ik heb 3 jaar lang bij een tankstation gewerkt (Texaco). Ik was er gewoon klant en had geinformeerd of ze op zoek waren naar iemand. Een poos later werd ik door de baas gebeld en vrij kort erna werd ik al ingewerkt. Dus mijn advies is gewoon even langs te gaan en te informeren.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:45
Pompkracht
Pompkracht is offline
Kijk eens op de volgende site!

www.pompkracht.nl

groetjes

Jurek

Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:57
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Pompkracht schreef op 30-11-2006 @ 16:45 :
Kijk eens op de volgende site!

www.pompkracht.nl

groetjes

Jurek

zeg Jurek, je loopt hier toch geen reclame te maken he
Oud 30-11-2006, 16:34
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 15-08-2006 @ 17:04 :
Is ook moeilijk tussen te komen.
Als je jezelf goed bewapend, zien ze je graag komen (als is het maar om potentiele overvallers af te schrikken )
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 18:38
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 20-08-2006 @ 10:07 :
Gewoon langsgaan..
Moet ik er wel even bij vertellen dat een tankstation het minimumloon betaald en dus nog slechter verdient dan een supermarkt.
Nou ik werk bij een tankstation (nu dit topic toch geupt is) en ik verdien wel iets meer dan het minimumloon!
Heb ff gekeken, volgens postbus 51 is het minimumloon voor een 21 jarige 4,73 per uur (bij 40 uur) en ik verdien 7 euro per uur.
Reageren

Regels voor berichten