![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die lui kunne wel tegen een stootje hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar vraag het gewoon bij de kassa bij de drogist ofzo. Ze lachen je heus niet uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Proest* ![]() geweldig is die ![]() ![]() |
![]() |
|
ik zou iig eerst ff op de durexsite bekijken welke soort condooms je wilt. dat maakt het de 1e keer iig een stuk makkelijker.
zoek verder als je onzeker bent een rustig moment uit, tijdens de lunch of tegen sluitingstijd ofzo, en kuier je drogist binnen. soms liggen ze in de schappen, soms bij de kassa, daar moet je gewoon even naar kijken. Als ze in de schappen liggen pak je gewoon het pakje dat je nodig hebt en legt dat op de toonbank en betaalt. Die cassières verkopen die dingen iedere dag en kijken er echt niet van op. Liggen ze achter de kassa? Dan vraag je gewoon om een pakje Durex Fetherlite (of welke je dan ook kiest) en rekent deze af. Ik vond het de 1e keer best lastig, maar heb er nu geen problemen meer mee :-)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom zou je dat niet durven? daar zijn die mensen voor...zelfde dat de condooms ook gewoon in de winkels te koop zijn....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het boeit mensen al niet wie je bent of hoe je eruit ziet als klant, dus ook niet wat je koopt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
We haalden het pakje en met een grote grijns vroeg ik "zeggeee pakje condooms graag, en wel díe daar" *grijns, kijk mensen ik neuk haha jullie lekker niet* In gedachten vlogen de perverse fantasiën al rond ![]()
Laatst gewijzigd op 21-10-2005 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Mja dat wat al 30 keer ofzo gezegd is. Gewoon de supermarkt inlopen en er om vragen. Het is doodnormaal net als om sigaretten ofzo vragen. Boeiend dat je herkend word. Mensen zijn eerder jaloers dat jij ze wel moet hebben en zij niet dan dat ze je gaan uitlachen ofzo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |