Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb haar tot aan het water gedragen (ongeveer 2km.), om dan de hele avond naast de rivier te zitten, helemaal alleen.
klinkt dom, was het niet. www.noxa.net/geens
||
Citaat:
|
![]() |
we hebben de hele middag in de stad rondgebanjerd, in het gras gelegen, op bankjes gezeten, eendje gevoerd *grin*, ons bezat
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Met een half jaar gaan we naar een kuuroord hier in de buurt. De hele dag dobberen in bronwater en in de sauna zweten! Misschien laten we ons ook nog masseren en met vage creme-dingen insmeren...
Daarna dan uit eten, ergens! Maar dat is allemaal pas in September.. hihi
|
![]() |
Toen mijn vriend en ik 1 jaar verkering hadden,
hadden we het er van te voren al over gehad dat we gewoon saampjes uiteten zouden gaan en er een romantisch avondje van zouden maken... MAAR... in plaats daarvan heeft hij zonder dat ik het wist, vrij gevraagd op mijn school en op mijn werk, met behulp van mn ouders, en had hij een weekendje Parijs voor ons tweetjes geregeld!! En ik kan je zeggen, dat was het mooiste weekend tot nu toe van mijn leven!! Zo romantisch,zo perfect...zo gezellig! Super! Als we over 5 maandjes 2 jaar verkering hebben, dan ga ik iets speciaals regelen...alleen wat?? ![]() Doeidoei!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat zouden jullie van zo een baas vinden? Noelia | 60 | 26-03-2008 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Drugs & Alcohol |