Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Het zijn allebei TN-film panels, dit blijkt uit de specificaties (want TN vermelden ze er natuurlijk niet bij, dat is niets om trots op te zijn): 16.2 miljoen kleuren ipv 16.7. Dit betekent dat de panels mbv een bepaalde techniek (dithering) kleuren ahw 'verzinnen'. Hier staat tegenover een lagere prijs.. Citaat:
Maar dan rest de vraag: wat is je budget? Ik zou serieus overwegen om een (evt) kleiner maar beter scherm aan te schaffen (PVA of MVA type). En natuurlijk hoeveel waarde je hecht aan kijkhoeken, echtheid van kleuren en écht zwart. Zorg sowieso dat je een scherm koopt met DVI aansluiting en niet enkel analoog. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik je aan zou raden is om gewoon naar een winkel te gaan waar ze allebei staan en kijken welke jou het beste bevalt (uiterlijk, prestaties etc etc). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.disc-planet.nl/17inch.htm |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(zegt iemand die er weinig verstand van heeft)
||
Citaat:
Als je veel aan beeldbewerking doet is kleurechtheid belangrijk. Juist merken als Samsung hechten hier niet zoveel waarde aan. 19'' heb je ook niet persé meer aan; groter maar minder scherp, want de resolutie is bijna altijd hetzelfde als op 17'' ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe monitor Verwijderd | 1 | 30-05-2007 11:33 | |
Software & Hardware |
[TFT]waar moet ik op letten? CrazY G | 4 | 08-09-2005 22:35 | |
Software & Hardware |
[monitor] welke 17 " TFT? Bart | 7 | 21-08-2005 14:49 | |