Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij smst me ongeveer 4x per dag en msn en bellen en vanalles maar als ik niks zeg en gewoon zeg ja is goed gezellig! dan denkt hij straks: mooi ik heb beet! haha en dat is dus niet de bedoeling ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bel hem even, kan je het gelijk uitleggen. Gaat wat makkelijker dan via sms, denk! Succes! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja en voor wie zijn afwijzingen nou eigenlijk pijnlijk, je bent eerder gewoon zelf te laf om de waarheid te zeggen als je met zo'n kutsmoes aankomt. Ik zou zo'n bullshit 'reden' zelf mijn strot niet uit krijgen iig. Het is sowieso een misvatting dat pijnlijke dingen vermeden dienen te worden, het scheelt een hoop gezeik. Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 18:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je net uit een lange relatie komt heb je even geen zin in een andere relatie, ik heb het zelf ook gehad en het was toch een erg knappe en leuke vrouw. Maar goed, jij zal het wel voor haar weten dan.
||
Citaat:
||
Citaat:
Een vriend van me krijg het volgende SMSje als reactie: "Het lijkt me leuk om een keer wat te gaan drinken, maar verwacht er niet te veel van., Groetjes, X". Duidelijk, simpel en to the point. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
****VERLIEFD op een streng gereformeerde jongen JamieL94 | 3 | 29-03-2011 17:30 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete holder | 28 | 12-06-2006 07:43 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 20:42 | |
Psychologie |
groot probleem wie geeft mij advies natashja | 13 | 16-10-2002 09:34 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |