Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je het beste eerst een wat subtielere aanpak kan volgen en als dat niet werkt gewoon botweg onsubtiel zijn. Zij is lesbisch, dus ik denk dat ze het niet vervelend zal vinden. Zij kent de dilemma's van het lesbisch zijn en hoe moeilijk het is als je niet weet of een meisje lesbisch is. Zij zal dus ongetwijfeld ook wel rare ervaringen hebben gehad en niet een ander dezelfde frustraties aan willen doen. Zij zal dus hoogstens teleurgesteld zijn dat ze niet dezelfde gevoelens heeft als jij en je dus moet afwijzen. Maar wellicht heeft ze wel dezelfde gevoelens! =) Ik zou er actief mee bezig zijn en initiatief tonen. Al dat afgewacht boeit toch niet. Kan jij een situatie beschrijven waarbij je een meisje wel leuk had gevonden mits ze wat meer afgewacht had? Ik denk dat dat alleen opgaat als ze ENORM VERVELEND opdringerig is. Of ze vindt je nu al leuk, en dan wacht ze nu al af. Of ze vindt je niet leuk, maar misschien komt dat wel als jullie wat leuke dingen met elkaar doen. Het kan ook zijn dat ze gewoon niks in je ziet, maar c'est la vie. Probeer maar gewoon. |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dankjewel ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat van dat liedje MOET wel een hint zijn ![]() Je moet er maar vanuit gaan dat zij er ook onzeker over is, want het is duidelijk dat ze niet met elk meisje zo kan chatten tot diep in de nacht enzo. Ze heeft vast zelf ook wel door dat er iets tussen jullie aan de hand is, en zit vast ook om opheldering te vragen!
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En ze chat wel met nog wat mensen tot diep in de nacht maar die wonen in een heel ander land dus die zie je ook niet dagelijks. Dat is dan weer net anders denk ik. pfff, rotonzekerheid ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() zal ik 'r smsen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Uiteindelijk zal ik vast wel de moed bij elkaar kunnen rapen om het te vertellen, maar dat duurt nog wel even ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Durf je dat allemaal niet aan, vraag haar dan of ze zin heeft een keertje iets buiten het werk te gaan doen.
||
Citaat:
![]() Briljant!
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Die met de parfum is wel geweldig ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() succes meis, laat ons weten hoe t verder gaat, ik krijg er echt een rgijns van op mn gezicht als mensen zo lief verliefd zijn |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
Vraag, advies gevraagd. Afwezig | 61 | 15-09-2006 18:49 | |
Liefde & Relatie |
mijn collega en ik :s BlueCrush | 24 | 17-07-2006 23:12 | |
Liefde & Relatie |
collega angel850 | 3 | 25-03-2006 12:51 | |
Liefde & Relatie |
dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega Deedo Writer | 46 | 18-02-2005 17:01 | |
Liefde & Relatie |
mijn baas en ik.. HelpMePlease | 86 | 10-08-2004 23:12 |