Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
met dat getal moet je niet spotten. Niet dat ik satanist ben, maar je moet serieus met die dingen omgaan. Verder lijkt het me niet veel aan de beschrijving te zien.
||
![]() |
Citaat:
Hoe hun ermee omgaan (overal 666, pentagrammen en omgekeerde kruizen op tekenen, maar ondertussen nog steeds denken dat je als satanist satan moet aanbidden en jezelf moet snijden) vind ik ook spotten, aangezien mensen hierdoor een verkeerd beeld krijgen.. |
![]() |
|
![]() |
Mensen, ik wil even zeggen dat je bij mij de dingen in 't heel klein en 't cursief niet te serieus moet nemen.. Of 't is:
-Sarcasrtisch -Generalizerend -Spottend -Lui-aanwezig-getypt -Om iets te onderstrepen -Te relativeren 't Is gewoon niet de bedoeling dat je erop reagreerd. Als 't echt serieus was zou ik 't niet extreem klein & cursief maken.. Ik dacht dat dat logisch was.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
er is /was ook al een band met die naam in '97
had nummers als Alarma je mag toch geen naam jatten, kan ze geld gaan kosten
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Klein iron maiden coverbandje---> komt hier! GoddessOfDesire | 22 | 01-10-2008 23:11 | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
De COMPLETE Metal Concert Agenda DarGull | 1 | 31-07-2002 00:41 | |
Muziek |
Scandinavische Gothic-Rock Sir Smoke-A-Lot | 50 | 27-06-2002 23:32 |