Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, die was best fout. Anyway, serieuzer. Iedereen heeft vast wel een idee van wat ze willen en willen doen. Als iets een beetje uit balans raakt dan gaat er vanzelf iets knagen. Daar binnen ontstaan vanzelf de verhouding van wat de een wil, de ander laat, en omgekeerd, dat gaat echt niet 1 ding tegenover 1 ding voor alles. Zo maak ik me zorgen over van alles en nog wat en regel zaken voor beiden voor zover ik ze zie aankomen. Als ik daar zoals af en toe krankjorum van wordt verteld ze mij dat de enige manier waarop ik gek ben gek op haar is en helpt een massage met ontspannen. Goede taakverdeling vind ik zelf, werkt al bijna tien maanden zonder al te veel klachten. ![]()
||
Citaat:
Geen romantisch beeld, maar zo werkt het wel. Een relatie moet qua geven en nemen in balans zijn. Je hoefte niet op alle vlakken hetzelfde te geven, maar je weet zelf wat je behoeftes zijn. Als je in een relatie zit waar de balans aan de ene kant doorslaat, wordt je op den duur ongelukkig.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Onvoorwaardelijke liefde staat natuurlijk los van wat je wel of niet leuk vindt aan de ander, los van wat de ander doet en wat je daar van vindt, en waar je je eigen grenzen legt, en komt pas op een later moment, als je beiden weet wat je aan de ander hebt en dat het gewoon goed zit..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan fiscaal partnerschap beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- niet klopt - wel klopt, maar dat het op zeker moment ineens mis gaat, en hij er bijvoorbeeld, net als in het liedje, met al je geld vandoor gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En daarbij. Als je gaat kijken hoeveel de 1 geeft en de ander geeft, wordt het net een competitie. Als je iets geeft of krijgt, moet je het gevoel hebben dat het meerwaarde heeft en niet alleen doet om het ''geven''. Ik ben een gever en een nemer. Als ik meestal iets geef, moet het spontaan en verrassend zijn. Als iemand wilt dat hij / zij meebetaald of geeft, laat ik dat ook gewoon toe. Ook een vorm van geven en tegelijk ook nemen. ![]() Vervelend is wel als beide personen willen geven. Wie trekt als eerste de portomonnee. Naja, ik praat poep. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
eerlijkheid in een relatie santac12 | 21 | 07-05-2010 10:07 | |