Advertentie | |
|
![]() |
|
gaaf, goud, zilver en nou brons (roodbruin) hihi
jammer dat het zondag is, ik ren zaterdag meteen naar de boekhandel Er is hier alleen een kleine raadgreep, ik hoop dat ze hem daar hebben....
|
![]() |
Ik heb ongeveer driekwart van het 1e boek gelezen.
Dat was vlak voordat ik op vakantie ging. 4 weken later had ik niet veel zin om erin door te lezen. Niet dat ik het zo´n slecht boek vond, maar er waren gewoon andere boeken die ik wilde lezen. Nogal vage reden, maar ik leen hem nog een keer en dan lees ik hem wel uit. Maar goed, ik vond het op zich wel een redelijk leuk boek, maar niet geweldig. En ik heb het idee dat ik het einde al weet ![]() |
![]() |
|
Er is ook een film van artemis fowl heb ik gehoord...
Maare delen zijn wel leuk maar ik wacht op deel 4... Die is er al in het engels volgens mij... Die wordt blauw ! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees jij nu? Deel XXIIII Verwijderd | 500 | 07-05-2012 22:15 | |
De Kantine |
Nationale boekenweek-spel snoopy | 73 | 28-08-2011 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? deel III Briseïs | 500 | 17-11-2004 08:17 | |
Algemene schoolzaken |