Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2007, 03:55
vlaflip21
vlaflip21 is offline
Hej allemaal,

Sinds een tijdje woon ik in het buitenland, terwijl mijn vriendin nog gewoon in Nederland woont. Maar nu is het probleem dat ik laatst vreemd ben gegaan met een goede vriendin hier, die mijn vriendin niet kent. Niemand weet er verder van. Moet ik het aan mijn vriendin vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2007, 05:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Lijkt me wel handig
Het komt toch wel uit. Beter dat ze het nu hoort, dan over een aantal maanden. Dan is ze namelijk sowieso weg
Oud 21-02-2007, 06:49
Maarten
Maarten is offline
Je bent een sukkel en ik kan dit topic gewoon niet serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 06:49
Verwijderd
Gewoon vertellen, is wel zo eerlijk. Wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 07:23
Dott
Dott is offline
als ze ook op t forum zit hoef je het nu niet meer te vertellen
Oud 21-02-2007, 08:12
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
vlaflip21 schreef op 21-02-2007 @ 04:55 :
Hej allemaal,

Sinds een tijdje woon ik in het buitenland, terwijl mijn vriendin nog gewoon in Nederland woont. Maar nu is het probleem dat ik laatst vreemd ben gegaan met een goede vriendin hier, die mijn vriendin niet kent. Niemand weet er verder van. Moet ik het aan mijn vriendin vertellen?
vertellen? nee joh! tuurlijk niet! je bent de bink! de man! the hero from the block! nu je toch in t buitenland zit; gewoon alles dat een gat heeft vullen! geen kip die erachter komt! Ah stoer toch
Oud 21-02-2007, 08:38
Verwijderd
Iedereen roept altijd meteen maar dat je het moet vertellen..

maar sorry hoor, als mijn vriend vreemd zou gaan en het niet uit zou maken.. dan moet ie het ook niet aan me gaan vertellen. Hij voelt zich dan maar lekker kut iedere keer dat ik lief ben voor hem. En als hij het wel uitmaakt, vind ik dat al kut genoeg.. dan hoeft ie me niet ook nog eens op te zadelen met het beeld van zijn gereedschap in andermans gereedschapskist terwijl ik op de bank net aan hem zat te denken o.i.d. Bovendien ga ik dan ook nog moeite hebben mannen in de toekomst te vertrouwen.

Maar goed.. kennelijk willen de meesten zoiets wel weten.. dus misschien jouw vriendin ook wel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 08:46
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-02-2007 @ 09:38 :

maar sorry hoor, als mijn vriend vreemd zou gaan en het niet uit zou maken.. dan moet ie het ook niet aan me gaan vertellen. Hij voelt zich dan maar lekker kut iedere keer dat ik lief ben voor hem. En als hij het wel uitmaakt, vind ik dat al kut genoeg.. dan hoeft ie me niet ook nog eens op te zadelen met het beeld van zijn gereedschap in andermans gereedschapskist terwijl ik op de bank net aan hem zat te denken o.i.d. Bovendien ga ik dan ook nog moeite hebben mannen in de toekomst te vertrouwen.

Maar goed.. kennelijk willen de meesten zoiets wel weten.. dus misschien jouw vriendin ook wel.
zit wat in natuurlijk. Ik herken t ook wel hoor, hoe je t beschrijft. maar ik zou t toch willen weten denk ik. als ze vreemd gaat, hmm. klote. heel klote. t zou waarschijnlijk (even later) uit gaan, omdat ik dan denk 'wat is er dan mis met mij?' en omdat ik haar niet meer zou kunnen vertrouwen.
Oud 21-02-2007, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 09:46 :
zit wat in natuurlijk. Ik herken t ook wel hoor, hoe je t beschrijft. maar ik zou t toch willen weten denk ik. als ze vreemd gaat, hmm. klote. heel klote. t zou waarschijnlijk (even later) uit gaan, omdat ik dan denk 'wat is er dan mis met mij?' en omdat ik haar niet meer zou kunnen vertrouwen.
Ja, het ligt ook aan de situatie.

Als ik al tijden een kutte vriendin ben die 0,0 aandacht aan hem schenkt etc. en hij daardoor een keer bij een ander beland en mij dat vol rouw opbiecht, zou ik er in mijn ogen ook schuldig aan zijn en het proberen op te lossen. We zouden daar allebei veel voor moeten doen.

Als het heel goed gaat, en hij in een hele dronken bui door een meisje op de bek gepakt wordt en een tijdje terugzoent of weet ik veel wat.. wil ik het niet weten. Als het onze relatie niet verandert, dan hoeft hij mij niet te gaan zitten opzadelen daarmee alleen uit eigen schuldgevoel. Dan vind ik hem dubbel egoistisch bezig. Dan verteld ie het me maar 2 jaar later, als het me toch niets meer doet ofzo en het duidelijk is dat het ons niet heeft beinvloed.

Als hij mij niet meer wil en daarom vreemdgaat, hoop ik eigenlijk dat hij het fatsoen heeft het eerst met mij uit te maken.. maar mocht dat niet zo zijn.. wil ik dat hij het uitmaakt zonder van het vreemdgaan te vertellen, omdat dat mij alleen onnodig zou schaden qua vertrouwen in de medemens.

Kortom.. Als hij het alleen wil vertellen uit eigen schuldgevoel, dan hoef ik het echt niet te weten. Als hij het wil vertellen omdat hij denkt dat dat de enige manier is er nog uit te komen met elkaar, wil ik dat hij het wel verteld.

Oh, en als hij simpelweg eens nieuwsgierig is naar een ander, dan hoeft ie niet vreemd te gaan.. daar valt altijd over te praten wat mij betreft.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 09:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat Dusjcrib zegt.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 11:02
stout!
stout! is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-02-2007 @ 10:18 :
Wat Dusjcrib zegt.
Oud 21-02-2007, 11:14
Verwijderd
Nja, in principe denk ik wel dat ik hetzelfde zou hebben als Dusjcrib. Maar als ik hem vraag of er iets is en hij zegt van niet en het blijkt wel zo te zijn, dat kan niet. Ik móet erop kunnen vertrouwen dat er niets is als hij dat beweert. Bovendien is bij onsgebleken dat we het eigenlijk altijd aan elkaar merken als er iets aan de hand is, dus ik denk dat we vreemdgaan uberhaupt niet goed geheim kunnen houden voor elkaar. Als hij het zou proberen, vermoed ik dat ik al tijden zou voelen dat er iets niet lekker zat, me al die tijd dus enigszins onrustig voelen, maar niet meer weten of ik nu op mijn gevoel kon vertrouwen of niet, en als het uiteindelijk dan toch uitkwam, me ook nog eens kut voelen omdat hij het geheim had proberen te houden.

Nah, hij vertelt het maar. Of beter nog, hij doet het niet. Hij beweert namelijk altijd heel stellig dat hij vreemdgaan not done vindt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 11:23
Balance
Balance is offline
Citaat:

Een vriendin van mij kwam er achter dat d'r vriend vreemd was gegaan en hij had daar dus niks over gezegd en het ook niet uitgemaakt. Hun relatie ging gewoon normaal door, totdat ze er dus achter kwam. Maar maanden later kreeg ze steeds maar meer gegevens over met wie hij allemaal nog meer vreemd was gegaan. Ze had veel liever dat ie dat maar meteen bij het uitgaan had verteld, dan dat ze er later steeds achter kwam en er steeds opnieuw een klap kwam.
Dus ik weet niet of het wel zo fijn is dat je vriend het achterhoudt. De meeste dingen komen toch uit.
Oud 21-02-2007, 11:34
Verwijderd
Ja. Met liegen kom je sowieso toch niet verder in je relatie. Je kunt best geheimen voor elkaar hebben maar dit soort dingen dien je elkaar toch eerlijk te vertellen, anders gaat het niet werken.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 12:02
Ceespop
Ceespop is offline
Citaat:
Maarten schreef op 21-02-2007 @ 07:49 :
Je bent een sukkel en ik kan dit topic gewoon niet serieus nemen.
Oud 21-02-2007, 13:03
kadesh
kadesh is offline
Mmm, ik denk dat je het gewoon eerlijk moet vertellen .

OF het uitmaken, als je haar niet meer ziet zitten (maar daar heb ik natuurlijk geen idee van ). Maar dan moet je juist niet gaan vertellen dat je vreemd bent gegaan, dan zou het een trap na zijn zeg maar. Mijn vriendje heeft het ook nooit aan zijn ex verteld...

- en verder vind ik vreemdgaan echt laag!! - Zo.
Oud 21-02-2007, 13:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-02-2007 @ 10:18 :
Wat Dusjcrib zegt.
Oud 21-02-2007, 13:23
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
vertellen en smeken voor vergiffenis op je blote knietjes. en branden in de hel dat je je vriendin zoiets aandoet.

flapdrol
Oud 21-02-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-02-2007 @ 12:23 :
Een vriendin van mij kwam er achter dat d'r vriend vreemd was gegaan en hij had daar dus niks over gezegd en het ook niet uitgemaakt. Hun relatie ging gewoon normaal door, totdat ze er dus achter kwam. Maar maanden later kreeg ze steeds maar meer gegevens over met wie hij allemaal nog meer vreemd was gegaan. Ze had veel liever dat ie dat maar meteen bij het uitgaan had verteld, dan dat ze er later steeds achter kwam en er steeds opnieuw een klap kwam.
Dus ik weet niet of het wel zo fijn is dat je vriend het achterhoudt. De meeste dingen komen toch uit.
Ja, maar dat is weer een heel ander verhaal. Iemand die non-stop en honderd keer vreemdgaan, is gewoon sowieso al een ontrouwe klootzak. Daarvan verwacht ik niet eens dat hij het zou vertellen, want daar is ie zo een klootzak voor.

@Morgan: Dat is inderdaad het enige probleempje Ik zou het direct doorhebben als hij zich schuldig zou voelen over iets en het op die manier dus toch wel uit hem krijgen. Maar dan krijgt ie props voor het achterhouden!

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 14:25.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
vlaflip21 schreef op 21-02-2007 @ 04:55 :
Moet ik het aan mijn vriendin vertellen?
Tja. Als het een eenmalige 'fout' is kun je dat IMHO beter niet doen. Schiet ze ook niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:11
Iduna
Iduna is offline
Hoe lang blijf je daar nog?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:13
Optima
Optima is offline
vertellen

zo behoud je je eigen integriteit, en toon je haar het respect dat zij als vriendin verdient, ondanks dat je daad respectloos is.

Zij kan dan bepalen of ze nog een relatie met je wil of niet, want dat is niet aan jou om te beslissen.
Oud 21-02-2007, 17:23
Monica_90
Monica_90 is offline
geloof me als je van plan was om het te vertellen doe het dan nu en niet een paar maanden later....
DAT VOELT NAMLEIJK ZEER KUT..

maar oke ik heb het nu mee gemaakt.. en weet niet of je er nou veel vrolijker van word als je het weet..

dus ik zal zeggen of vertel het haar NU of praat er nooit met iemand over.. en blijf de rest van je relatie je kut voelen

met andere woorden ga nooit vreemd.. jij en je partner worden er niet beter van
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:49
Verwijderd
niet vertellen.

om wat Dusjcrib zegt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 19:36
Verwijderd
volgens mij is die vlavlip in je hoofd een beetje door mekaar gegaan of neit?

en vertellen ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 14:52
yuck fou
yuck fou is offline
Als je toekomst ziet in je relatie die je nu hebt, zou ik het absoluut niet vertellen.
Als je twijfelt aan je relatie zou ik goed nadenken wat je wilt en het alsnog niet vertellen.
hmz, niet vertellen dus is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 14:56
Kitten
Kitten is offline
Hou de schade beperkt voor haar en kom er voor uit. Ik heb een keer gehad dat mijn vriendin is vreemdgegaan en ik kan je vertellen dat je er ontzettend achterdochtig van wordt. Vertel het nu, dan blijf ze misschien nog geloven: "Als ie het niet verteld, dan is het niet gebeurd". Misschien kan je dan nog op je knieen voor vergiffenis.
Oud 23-02-2007, 15:01
Estar
Estar is offline
Citaat:
yuck fou schreef op 23-02-2007 @ 15:52 :
Als je toekomst ziet in je relatie die je nu hebt, zou ik het absoluut niet vertellen.
Als je twijfelt aan je relatie zou ik goed nadenken wat je wilt en het alsnog niet vertellen.
hmz, niet vertellen dus is mijn mening.
Kun je het ook beargumenteren?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 15:33
yuck fou
yuck fou is offline
Dat kan

Waarom zou je een goede relatie op het spel zetten door je verhaal op te biechten? Je redt er niks mee, je maakt er alleen maar mee kapot. Als hij dus echt een toekomst ziet met zijn vriendin kan hij beter zwijgen.
Als hij al twijfelt aan zijn relatie kan hij beter zelf rustig overwegen wat hij ermee moet. Als hij het uitmaakt en ook nog eens verteld dat hij met een ander heeft gesext is dat meisje helemaal kapot, dan kun je het beter wat subtieler doen.

Verder ben ik wel van mening dat als er een redelijke kans in zit dat ze het van een ander hoort, ze het beter wel van hem kan horen. Maar aangezien ze elkaar niet kennen...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 15:36
Estar
Estar is offline
Als je een goede relatie hebt, zou je dan de behoefte voelen om vreemd te gaan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 15:55
Verwijderd
Ik vind persoonlijk dat je moet gaan beoordelen waardoor je vreemdgegaan bent.

was je dronken en/ of op zoek naar wat surrogaat aandacht, of kwamen er diepere gevoelens voor dat andere meisje bij kijken.

Ik zou het, in deze situatie, geloof ik niet vertellen als het ging om surrogaataandacht.

uit eigen ervaring weet ik wel dat schuldgevoel op de lange termijn echter een boel kan veranderen binnen een (goede) relatie, vanuit die optiek zou je miss beter open kaart kunnen spelen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 16:09
Verwijderd
wat raar dat hier best veel zeggen "als je je relatie wil behouden, vertel het dan niet". alsof jij in je eentje bepaald of de relatie wordt voortgezet. die ander heeft toch het recht om te weten dat je vreemdgaat en vervolgens het recht om het uit te maken. het verzwijgen is, in mijn ogen, egoistisch en jezelf er te makkelijk vanaf helpen en bovendien wat voor relatie heb je dan nog als je zoiets achterhoud?!
ik snap mensen die zoiets kunnen achterhouden sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Oma schreef op 23-02-2007 @ 17:09 :
wat raar dat hier best veel zeggen "als je je relatie wil behouden, vertel het dan niet". alsof jij in je eentje bepaald of de relatie wordt voortgezet. die ander heeft toch het recht om te weten dat je vreemdgaat en vervolgens het recht om het uit te maken. het verzwijgen is, in mijn ogen, egoistisch en jezelf er te makkelijk vanaf helpen en bovendien wat voor relatie heb je dan nog als je zoiets achterhoud?!
Op zich wel schattig die naieviteit, maar hou je jezelf niet een beetje voor de gek? Stel je zit 6 maanden in 't buitenland, gaat een keer uit met wat mensen die je daar kent, en gaat daar een keer vreemd (simpelweg omdat je al tig maanden droogzit). Is het het dan waar, om voor een eenmalige fout (waar je spijt van hebt) je relatie kapot te maken? Als je een goeie relatie heeft, vergeeft ze je wel, maar ze voelt zich er wel een tijdje kut onder. Kun je het dan niet beter gewoon niet vertellen?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:55
Estar
Estar is offline
Ik vind dat echt een stomme beredenering.

En t stomme is van dat alles is, is dat zulke mensen wel heel erg beledigd zijn als de partner t doet.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren als mijn niet bestaande partner vreemd zou gaan. Ik heb zelf wel altijd gezegd dat ik vreemdgaan echt not-done vind, en als het gebeurt (bij hem of bij mij) dat je dan eerlijk moet zijn naar elkaar toe.
Beter maak je je relatie al uit op het moment dat je verliefd wordt op een ander en daar verder mee wilt, voordat je met diegene neukt
Oud 23-02-2007, 18:46
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-02-2007 @ 19:19 :
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren als mijn niet bestaande partner vreemd zou gaan.
ik kan je vertellen je reageert heel raar..
er gaat van alles door je heen.. waarom? wat heb ik verkeerd gedaan?
en als je om uitleg vraagt kom je eigenlijk geen stap dichterbij je vragen..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:50
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren als mijn niet bestaande partner vreemd zou gaan.
Toen het mij overkwam was ik nog helemaal verliefd. Ik wilde 't haar vergeven, maar dat kon ik toch niet uiteindelijk. Toen heb ik een maand lang een enorm kut-humeur gehad en tegenwoordig blijf ik achterdochtig, hoewel ik mijn vriendin echt heel erg vertrouw. Gelukkig heeft zij het geduld gehad om mijn vertrouwen te winnen en te begrijpen wat me overkomen was.
Oud 24-02-2007, 03:59
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-02-2007 @ 18:20 :
Op zich wel schattig die naieviteit, maar hou je jezelf niet een beetje voor de gek? Stel je zit 6 maanden in 't buitenland, gaat een keer uit met wat mensen die je daar kent, en gaat daar een keer vreemd (simpelweg omdat je al tig maanden droogzit). Is het het dan waar, om voor een eenmalige fout (waar je spijt van hebt) je relatie kapot te maken? Als je een goeie relatie heeft, vergeeft ze je wel, maar ze voelt zich er wel een tijdje kut onder. Kun je het dan niet beter gewoon niet vertellen?

Als je een goede relatie hebt ga je niet vreemd, al is het alleen maar omdat de ander zich er kut onder kan gaan voelen. En ik weet niet hoe obsessed jij bent maar ik kan mn slang echt wel een halfjaar in zn kooi houden.
Oud 24-02-2007, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 23-02-2007 @ 17:09 :
Nou ja, de mensen die dat zeggen, zouden het van hun partner niet willen weten, en aan de ene kant vind ik dat wel begrijpelijk. Maar ik vermoed dat dat geheimhouden hoe dan ook uit gaat komen, iig bij ons, en daarom lijkt het mij niet wat. Zeg het dan maar meteen, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 10:30
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren als mijn niet bestaande partner vreemd zou gaan. Ik heb zelf wel altijd gezegd dat ik vreemdgaan echt not-done vind, en als het gebeurt (bij hem of bij mij) dat je dan eerlijk moet zijn naar elkaar toe.
Beter maak je je relatie al uit op het moment dat je verliefd wordt op een ander en daar verder mee wilt, voordat je met diegene neukt
Maar dat is dus alleen als je al helemaal verliefd op iemand anders wordt, dan heeft die onenightstand wellicht ook meer 'waarde' dan wanneer je een paar maanden op reis bent, dronken wordt en dan een keer met iemand naar bed gaat. Zit nogal een verschil tussen, vind ik.

Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 10:54
Verwijderd
Citaat:
thegoodlife schreef op 24-02-2007 @ 04:59 :
ik kan mn slang echt wel een halfjaar in zn kooi houden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 12:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bloem schreef op 24-02-2007 @ 11:30 :
Maar dat is dus alleen als je al helemaal verliefd op iemand anders wordt, dan heeft die onenightstand wellicht ook meer 'waarde' dan wanneer je een paar maanden op reis bent, dronken wordt en dan een keer met iemand naar bed gaat. Zit nogal een verschil tussen, vind ik.
Ja, mee eens.
Dat laatste is gewoon een kwestie van
Citaat:
thegoodlife schreef op 24-02-2007 @ 04:59 :
mn slang echt wel een halfjaar in zn kooi houden.
Oud 03-03-2007, 02:47
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar dat is meer onder het motto van: wat ik niet zie, bestaat niet. Je kan het wel ontkennen, maar er lijkt me op zo'n moment wel iets mis met je relatie. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen, dus als iemand zoiets achter houd... Voor je het weer hou je beiden dingen voor elkaar achter, en is er dus eigenlijk geen sprake meer van een relatie.
Oud 03-03-2007, 03:06
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-02-2007 @ 18:20 :
Op zich wel schattig die naieviteit, maar hou je jezelf niet een beetje voor de gek? Stel je zit 6 maanden in 't buitenland, gaat een keer uit met wat mensen die je daar kent, en gaat daar een keer vreemd (simpelweg omdat je al tig maanden droogzit).
Wat een bullshit, ik sta al een jaar droog en ik zit niet eens in het buitenland. Ik denk dat als je het uit gaat leggen dat ook wel een goede reden is. "Ja, schat. Ik stond al 5 maanden droog, dus ik kon er niets aan doen."

Is het het dan waar, om voor een eenmalige fout (waar je spijt van hebt) je relatie kapot te maken?

Ook bullshit. Als je er ECHT spijt van hebt, dan was het niet gebeurd. Waarschijnlijk denk je voordat je met elkaar in bed beland al 100 keer aan je vriendin/vrouw. Dit is dus tegen beter weten in, dan is spijt betuigen achteraf wel erg makkelijk om er mee weg te komen.
Maar je bent dan in ieder geval nog eerlijk, zodat daar nog wel respect voor die persoon uit blijkt. En je ontloopt je straf ook niet. Als ze nog verder wil, dan besef je tenminste ook echt wat je hebt aangericht, zodat het niet weer gebeurd. Want als het een eenmalige fout is en je vertelt het niet, dan kan je er misschien nog wel een keer mee weg komen.
Oud 03-03-2007, 03:08
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
kadesh schreef op 21-02-2007 @ 14:03 :
Mmm, ik denk dat je het gewoon eerlijk moet vertellen .

OF het uitmaken, als je haar niet meer ziet zitten (maar daar heb ik natuurlijk geen idee van ). Maar dan moet je juist niet gaan vertellen dat je vreemd bent gegaan, dan zou het een trap na zijn zeg maar. Mijn vriendje heeft het ook nooit aan zijn ex verteld...

- en verder vind ik vreemdgaan echt laag!! - Zo.
Maar je bent wel medeplichtig
Oud 03-03-2007, 17:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 21-02-2007 @ 18:23 :
geloof me als je van plan was om het te vertellen doe het dan nu en niet een paar maanden later....
DAT VOELT NAMLEIJK ZEER KUT..
Dus? Alsof het niet zeer kut was als hij het je direct had gezegd?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 18:25
dwight88
dwight88 is offline
ongetwijfeld. Maar ik hoor het "liever" meteen dan veel later, anders ben ik al die tijd voorgelogen geweest, en daar hou ik óók niet van.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:12
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-03-2007 @ 18:29 :
Dus? Alsof het niet zeer kut was als hij het je direct had gezegd?
ik denk dat als je partner het meteen verteld dat je je nog steed skut voelt ja... maar denk dat ik me dan minder klote zou voelen.. als dat je er een paar maanden later achter komt..
want dan ga je namelijk alles van de paar maanden terug halen.. van wat heb ik toen fout gedaan en dat was dus niet zomaar een vriendin die hij naar het station bracht.. en als hij het meteen verteld heb je *denk ik* dat minder
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:29
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 03-03-2007 @ 19:25 :
ongetwijfeld. Maar ik hoor het "liever" meteen dan veel later, anders ben ik al die tijd voorgelogen geweest, en daar hou ik óók niet van.
daar ben ik het helemaal mee eens...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 14:49
Bongalientje
Bongalientje is offline
wat denk je dat zij wilt?
Reageren

Regels voor berichten