Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik al tijden een kutte vriendin ben die 0,0 aandacht aan hem schenkt etc. en hij daardoor een keer bij een ander beland en mij dat vol rouw opbiecht, zou ik er in mijn ogen ook schuldig aan zijn en het proberen op te lossen. We zouden daar allebei veel voor moeten doen. Als het heel goed gaat, en hij in een hele dronken bui door een meisje op de bek gepakt wordt en een tijdje terugzoent of weet ik veel wat.. wil ik het niet weten. Als het onze relatie niet verandert, dan hoeft hij mij niet te gaan zitten opzadelen daarmee alleen uit eigen schuldgevoel. Dan vind ik hem dubbel egoistisch bezig. Dan verteld ie het me maar 2 jaar later, als het me toch niets meer doet ofzo en het duidelijk is dat het ons niet heeft beinvloed. Als hij mij niet meer wil en daarom vreemdgaat, hoop ik eigenlijk dat hij het fatsoen heeft het eerst met mij uit te maken.. maar mocht dat niet zo zijn.. wil ik dat hij het uitmaakt zonder van het vreemdgaan te vertellen, omdat dat mij alleen onnodig zou schaden qua vertrouwen in de medemens. Kortom.. Als hij het alleen wil vertellen uit eigen schuldgevoel, dan hoef ik het echt niet te weten. Als hij het wil vertellen omdat hij denkt dat dat de enige manier is er nog uit te komen met elkaar, wil ik dat hij het wel verteld. Oh, en als hij simpelweg eens nieuwsgierig is naar een ander, dan hoeft ie niet vreemd te gaan.. daar valt altijd over te praten wat mij betreft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus ik weet niet of het wel zo fijn is dat je vriend het achterhoudt. De meeste dingen komen toch uit.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Morgan: Dat is inderdaad het enige probleempje ![]() Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 14:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er gaat van alles door je heen.. waarom? wat heb ik verkeerd gedaan? en als je om uitleg vraagt kom je eigenlijk geen stap dichterbij je vragen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je een goede relatie hebt ga je niet vreemd, al is het alleen maar omdat de ander zich er kut onder kan gaan voelen. En ik weet niet hoe obsessed jij bent maar ik kan mn slang echt wel een halfjaar in zn kooi houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 11:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Dat laatste is gewoon een kwestie van Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Is het het dan waar, om voor een eenmalige fout (waar je spijt van hebt) je relatie kapot te maken? Ook bullshit. Als je er ECHT spijt van hebt, dan was het niet gebeurd. Waarschijnlijk denk je voordat je met elkaar in bed beland al 100 keer aan je vriendin/vrouw. Dit is dus tegen beter weten in, dan is spijt betuigen achteraf wel erg makkelijk om er mee weg te komen. Maar je bent dan in ieder geval nog eerlijk, zodat daar nog wel respect voor die persoon uit blijkt. En je ontloopt je straf ook niet. Als ze nog verder wil, dan besef je tenminste ook echt wat je hebt aangericht, zodat het niet weer gebeurd. Want als het een eenmalige fout is en je vertelt het niet, dan kan je er misschien nog wel een keer mee weg komen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want dan ga je namelijk alles van de paar maanden terug halen.. van wat heb ik toen fout gedaan en dat was dus niet zomaar een vriendin die hij naar het station bracht.. en als hij het meteen verteld heb je *denk ik* dat minder |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vreemd gegaan Denise1993 | 44 | 14-08-2009 18:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemd gaan Reem | 10 | 29-09-2005 18:09 | |
Liefde & Relatie |
vreemd gaan ? RL | 73 | 03-06-2003 20:03 | |
Liefde & Relatie |
Stelling; het is egoistisch je partner te vertellen dat je vreemd gegaan bent Bo | 19 | 21-03-2003 11:02 | |
Liefde & Relatie |
Een van de velen...vreemd gegaan Janicha | 35 | 20-05-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
hij is vreemd gegaan... *mystery* | 24 | 11-05-2002 02:38 |