Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 22:12
rodina
rodina is offline
Wat voor accesoires draag jij en hoe zorg je dat het bij de rest past?
Koop je een tasje bij je hond? De kleur oorbellen bij je ogen? Bij iedere outfit een ander stel schoenen?
Ben je creatief met bloemetjes aan je riem? Sterretjes in je haar?
Zorg je dat je haarelastiek in dezelfde tint is als de rest van je kledingcombinatie?

etc
Oud 05-07-2002, 22:18
acid-star
acid-star is offline
Linten! linten zijn geweldig! ik heb een miljoen kleuren!
Oud 05-07-2002, 22:22
rodina
rodina is offline
Citaat:
acid-star schreef:
Linten! linten zijn geweldig! ik heb een miljoen kleuren!
hoe gebruik je ze? In je haar? In je kleding? Om je armen?
Oud 05-07-2002, 22:22
Verwijderd
De enige accessoires die ik heb zijn een petje en m'n horloge eigenlijk, hoewel dat laatste een essentialium is...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:24
Chelsea
Chelsea is offline
me kattenbelletje
Oud 05-07-2002, 22:45
S
S is offline
Pff... Eeh.

't Klinkt erg, maar mijn sokken passen bij mijn schoenen, de kleuren van de schoenen, broek en shirt kun je terug vinden in alle dingen, soms niet dan wil ik dat iets eruit springt.

Zo is het meestal .
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:49
Stevill
Stevill is offline
euhm ok
piercings als eerste elastiekjes haarbanden armbandjes zwarte knipjes pff kweenie meer
Oud 05-07-2002, 22:49
boardbabe
boardbabe is offline
Meestal koop ik assesoires die bij veel dingen wel passen. Ik let er eigenlijk niet op als ik ze koop. Ik draag witte sokken, maar die kun je toch niet zien. Sieraden zijn meestal zilver, en dat kun je bijna overal bij combineren
Oud 05-07-2002, 22:52
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
hoofddeksels zorg ik meestal voor dat het bij mijn schoenen past of eventueel iets anders van mijn kleding, ga geen geel petje dragen bij blauwe schoenen

en verder is mijn tasje zwart dus dat past overal wel bij

sieraden zijn zilver behalve mijn piercings, die zijn blauw maar ik draag meestal ook wel iets blauws in mijn kleding,hetzij schoenen hetzij een jas of shirt

en verder heb ik geen accesoires

Rat
Oud 05-07-2002, 23:07
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
rodina schreef:

hoe gebruik je ze? In je haar? In je kleding? Om je armen?
en in mijn schoenen, en om mijn vingers en om mijn nek en om mijn kuiten en om mijn benen en aan mijn pantys en gaat u zo maar door
Oud 05-07-2002, 23:08
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
acid-star schreef:

en om mijn kuiten
hoe zorg je dat ze niet afzakken?? (heb zelf ook een keer geprobeert à la romeinen)
Oud 05-07-2002, 23:14
Roxy
Roxy is offline
uh neej daar let ik eigenlijk vrij weinig op... ik doe alles bij elkaar aan het maakt me allemaal nie uit...
Oud 05-07-2002, 23:18
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ik heb alleen mijn horloge, en soms wil mijn riem nog wel eens 'matchen' met mijn sokken
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 10:41
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ik heb bij elke kledingcombi wel een ketting
Maar draag nu eigenlijk altijd een gouden Swarovzki-ketting met hartjes hanger.

Als ik mijn witte bloesje aan heb met lichtbruine krijtstreepjes aanheb dan komt er ook een bruin haarelastiekje aan te pas.

En dan doe ik zeker geen roze lipgloss op,gewoon een beetje een donkere tint.

Yeah!
Oud 06-07-2002, 10:46
2young2live
2young2live is offline
ik zorg ervoor dat alles bijpassend is, zo heb ik een zwart truitje met een donkerrode middenstrook, daarbij draag ik dus rode nagellak, donkerrode oorbellen en een donkerrode ketting (of in ieder geval zwart mét donkerrood) en ik heb een paars kledingstuk, je raadt het al, paarse nagellak, alleen heb ik nog geen paarse sieraden kunne vinden, dus draag ik er gewoon zwart bij, géén rood!...ik ben nogal een sieraden-moeten-erbij passen-freak..heb ik van me moeder....ik zou ook nooit een paars kledingstuk kunnen dragen gecombineerd met een rood haarelastiekje..brrr...het idéé...
Oud 06-07-2002, 15:09
Verwijderd
Mannen horen eigenlijk niet te veel accesoires te dragen. Daarnaast moet de kleur riem overeen komen met de kleur van de schoenen. Maar op dat soort kleine dingetjes let ik helemaal niet.

Eigenlijk draag ik veel te veel accesoires. Doe ik een overhemd aan, iets van een polo of iets anders netjes dan draag ik helemaal geen accesoires, behalve mijn horloge dan.
Maar wanneer ik mijn gewone kleding draag, hempjes, trui, t-shirt dan draag ik veel te veel accesoires. Ik ben de afgelopen maand in een bui dat ik geïnspireerd ben door de natuur. Dus ik draag bloemetjes hemden met daarbij een leren kettinktje om mijn nek, een bloemetjes armband, een schelpenarmband en een bloemetjes riem.

(Btw, gister heb ik zelf een armband gemaakt. Eén van spijkerstof met knopen erin van een oude gulp en daar heb ik dan weer bloemblaadjes op genaaid*trots*)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:

hoe zorg je dat ze niet afzakken?? (heb zelf ook een keer geprobeert à la romeinen)
net onder je knieen een beetje strak vastmaken - aangezien daar het dunste deel is van je benen kan dan niets afzakken

ik heb dus sinds kort ook de Lint ontdekt, en verder ben ik bloemetjes-fan, en dan vooral rozen.. rozen aan elastiekjes, roosjes in armbandjes, roosjes vastgenaaid aan kleding, overal gewoon. verder mja, ik hou heel veel van kant en ben nu bezig met een soort van 'halsbandje' met zwart kant en rode roosjes, maar het is nogal aan het mislukken dus ik ben stiekem van plan het weer uit elkaar te halen en er wat anders mee te doen.. eigenlijk let ik niet erg op accesoires, het hoeft niet bij mn kleding te passen ofzo, en ik heb bijna altijd mn lichtblauwe doc martins met felgroene veters aan - iets wat haast overal bij vloekt. maakt me ook niet echt uit, het zijn mijn lievelingsschoentjes dus zijn ze bevoorrecht om overal bij te vloeken als ze dat willen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:17
AtHell
AtHell is offline
Ik doe niet aan tasjes.
Oud 06-07-2002, 17:19
Verwijderd
Horloge en een riem die past bij mijn schoenen. Met een beetje lekker weer ook nog een zonnebril...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:56
Mysterons
Mysterons is offline
mn sieraden zijn alle kleuren van de regenboog dus er is altijd wel een kleur bij die bij mn kleding past, en een die er bij vloekt. mn elastiekje is altijd felroze of felblauw. mn horloge is ook felgekleurd, en mn riem ook. dus eigenlijk is het toeval als het past bij elkaar, meestal vloekt het. (zo ook mn veters en sokken dat MOETEN gewoon felle kleurtjes zijn zodat het weer vloekt)
Oud 06-07-2002, 18:18
shanli
shanli is offline
eumz,meestal passen mijn armbandjes en kettingen wel bij de kleren die ik draag,maar mijn nagellak of zo niet,daar houw ik me niet mee bezig,en met mijn kousen(meestal) ook niet.
Oud 06-07-2002, 19:31
Nuck
Nuck is offline
Een riem past bij de kleding. Ik let niet zoveel op sieraden, meestal gewoon een gouden c.q. zilveren kettinkje / armbanden. Mijn horloge heb ik altijd om, past ook wel overal bij . Alleen als ik iets echt nets aanheb, doe ik mijn parelkettinkje om. En verder, tja...
Oud 06-07-2002, 19:54
grelifannetje
grelifannetje is offline
Citaat:
bertbart schreef:
(Btw, gister heb ik zelf een armband gemaakt. Eén van spijkerstof met knopen erin van een oude gulp en daar heb ik dan weer bloemblaadjes op genaaid*trots*)
uh?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 19:57
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Daarnaast moet de kleur riem overeen komen met de kleur van de schoenen. Maar op dat soort kleine dingetjes let ik helemaal niet.

bij vrouwen ok want de riem zie je nog wel maar bij mannen zie je die toch weinig, ik draag echt nooit bovenkleding in mijn broek

Rat
Oud 06-07-2002, 20:10
Roos
Roos is offline
Ik vind het wel leuk als alles een beetje matcht. Riem/schoenen/tasje bijvoorbeeld in dezelfde kleur.
Maar als het eens niet het geval is, is het ook geen ramp
Oud 06-07-2002, 21:08
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
hm, daar let ik nie echt op, als ik het koop, of het wel bij me kleding past,ik val echt niet over die kleine dingetjes
help... m'n schoenveters passen niet bij m'n oorbellen
Oud 06-07-2002, 21:14
yvonnaah
yvonnaah is offline
als ik oorbellen draag dan draag ik juist allemaal verschillende oorbellen, als ik ooit klemmetjes in mijn haar heb dan heb ik ook allemaal verschillende kleuren maark heb ook wel ooit een speldje met een bloem in mijn haar, mijn ringen en armbanden zien er allemaal anders uit maar toch allemaal best grog met kleuren! als ik een tas koop moet ie een beetje uniek zijn en da was het zo wel een beetje..... ik draag eik bijna altijd alles wel wat een beetje uniek is, daar houd ik van
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 21:37
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ik draag niet bijzonder veel accesoires. Altijd wel een kettinkje en/of armbandjes. Al heb ik bij armbandjes dat áls ik ze draag ik er meteen een boel moet dragen. Anders is het zo 'eenzaam'.

Als ik armbandjes of kettinkjes draag let ik niet echt op of het wel bij mijn kleren past. Wel heb ik dat mijn sokken bij mijn kleren moeten passen, maar daardoor vloeken ze juist weer bij mijn schoenen. Of andersom (ik heb ook redelijk veel kleuren sokken: groen, donkergroen, paars, roze, rood, blauw enz).
Bij klemmetjes in mijn haar mogen het altijd zoveel mogelijk kleuren bij elkaar zijn.
Oud 06-07-2002, 23:21
S
S is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

bij vrouwen ok want de riem zie je nog wel maar bij mannen zie je die toch weinig, ik draag echt nooit bovenkleding in mijn broek

Rat
Ik ook; nooit.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 02:01
Verwijderd
zorg dat mn pet bij de rest van mn outfit past, en verder draag ik vaak zweetbandje, maar die's zwart, dus die's wel prima, en zo'n leger ketting die ook overal bij kan...klaar
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 08:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Euhw.. verschilt wel..
Meestal wel een spike-halsband (heb een aantal verschillende die ik afwissel) en een polsband.

Verder heb ik nog wel een aantal kettinkjes waarvan
ik er meestal wel 1 draag (een pentagram, een phoenix, een rune-teken en een zwart poezenbelletje).

Nog 3 felgekleurde kralenkettinkjes, wat kralen-armbandjes.

Verder heel veel touwtjes/lintjes/nephaar in mn haar..

Zoek ook nog wat meer plaksteentjes voor mn gezicht, niet te kleine..

Zow
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 15:00
mood indigow
mood indigow is offline
armbANDJUHS!!!

heel veel.. zoveel mogelijk om 1 arm proppen of 2 armen natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 23:20
Verwijderd
ik heb een riem die overal bij kan
horloge is gewoon normaal
aleen let ik altidj op kettingen, dat als ik een zwart shirtje aanheb dat ik dan niet ook nog mn zwarte bollenketting omdoe want dan lijkt het alsof ik een hele hoge boord heb ofzo..blabla dat soort dingetjes
verder let ik er nie op want draag nie zoveel dingen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:01
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik draag soms zweetbanden passend bij rest van me kleren...
veters om je armen soms ook...
veters aan je broek...

it's all about the details...
Oud 08-07-2002, 13:39
yvonnaah
yvonnaah is offline
Citaat:
rodina schreef:
Wat voor accesoires draag jij en hoe zorg je dat het bij de rest past?
Koop je een tasje bij je hond? De kleur oorbellen bij je ogen? Bij iedere outfit een ander stel schoenen?
Ben je creatief met bloemetjes aan je riem? Sterretjes in je haar?
Zorg je dat je haarelastiek in dezelfde tint is als de rest van je kledingcombinatie?

etc
ik koop een tas meestal als ie echt appart is! dat vink ik altijd wel leuk om met aparte spullen rond te lopen! mijn oorbellen zijn allemaal verschillend, ik hou wel van een beetje afwisseling! ik ben ook heel creatief (dat ik vooral aan mijn kamer te zien) ik heb ooit zelf een tas gemaakt en ik doe meestal ook wel een speldje met een bloem in mijn haar ofzo, of juist allemaal verschillende kleuren klemmetjes! als het maar apart is of kleurrijk!! en tjahh wa wil je nog meer weten??
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:59
Verwijderd
Ik draag meestal zilveren sieraden, dat past overal wel bij....

verder veel kralen/gevlochten/zilveren enzow- armbandjes, meestal doe ik wel om wat bij men truitje die dag ofzow past....

ik heb bijna altijd dezelfde tas die overal bij past..

tjah let eigenlijk nie zow op accesoires, heb veel neutrale dingies die overal bij passen..en zow niet: jammer..ik zal der niej mee zitten
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:37
EternalDeath
EternalDeath is offline
ik draag altijd donkere kleding, meestal zwart maar soms ook donkerrood.

Ook heb ik zwarte en donkerrode armbanden.....een zwarte tas.....echt alles zwart...

Alleen 1 paar schoenen.....KNAL rode met knal groene veters....dat staat echt onwijs lollig, is ook het enigste wat niet bij mijn kleding past, maar ik vind het toch lekker koel
Oud 09-07-2002, 18:49
liesje 19
liesje 19 is offline
ik heb om 1 arm allemaal kralen armbandjes zitten enzo. De meeste heb ik van vrienden gekregen, maar ik heb er ook een aantal gekocht.
Oud 09-07-2002, 19:20
Esmée
Esmée is offline
Ik ben best wel een troela wat dat soort dingen betreft Ik heb tig tasjes, riempjes, sieraden enz. en ik ben heel erg zo van alles moet matchen. Als ik bijv. veel rustige kleuren aanheb doe ik daar iets fels bij, oranje of felroze of zo (assecoires), om het op te heffen zeg maar. En als ik veel felle kleuren heb, juist bijv. witte dingen erbij. OMG dit klinkt triest zo
Oud 10-07-2002, 13:35
Mara
Mara is offline
Ik let er nooit op of het bij elkaar past..
Ik sta meestal gewoon voor m'n kast en denk "Die broek doe ik deze keer aan. En dat shirtje. Heej, ik kan vandaag die ketting wel 's omdoen ofzo."
En dan gooi ik 't op mun bed en dat trek ik 't aan/doe ik 't om. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:36
Thutshui
Thutshui is offline
Ik heb een nek-sleutel-hang-geval-ding van Buya [Kinderprogramma] en die past nergens echt goed bij
Oud 10-07-2002, 14:44
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Kralenkettinkjes zijn geweldig! :]
Oud 11-07-2002, 00:13
battlestar
battlestar is offline
kheb blauwgroene schoentjes, soort balletschoen model en kvond toevallig bij de hema bij de kindertassen en kinderboodschappentasje in dezelfde kleur dus da vonk wel humor dus die heb ik maar gekocht
dus
dus

euhm jah

en ik zorg wel een beetje dat alles wel niet echt vloekt enzow
en kzoek altijd wel een bijpassende riem bij een broek

ow jah..en me horloge, kheb er 2 en wissel ze nog weleens af, ligt een btje aan de stijl die ik per dag draag
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 00:18
beuk
beuk is offline
Ik heb 1 horloge (altijd om) en 1 riem (sporadisch om). Makkelijk zat
Oud 11-07-2002, 06:00
Secreet
Secreet is offline
Wel...Kéb hopen sierraden (meeste ge-erfd) maar draag bijna altijd dezelfde (goud) dus past bijna overal wel bij...
Verder heb ik ook wel een berg schoenen maar draag alsnog of mijn laarzen of mijn zwarte (nette) schoenen, en mijn haar gaat met mijn kleding mee, heel veranderlijk dus...

Echt veel meer accesoires heb ik niet...
Oud 13-07-2002, 12:38
Verwijderd
Kindersierraden en veters en zweetbandjes zijn koewlig Zo van.....: Alles met Felle kleurtjes iz coowl
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:00
feline
feline is offline
Mijn ondergoed kleurt meestal bij mn kleding. Mijn sokken ook. Kettinkjes, tasjes wordt ook op gelet.
Oud 13-07-2002, 13:11
June bug
June bug is offline
Uhm, meestal let ik er niet zo op. Ja, een zwarte broek met zwarte lage schoenen en witte sokken kan bijv. niet, dan trek ik zwarte sokken aan. Ook als ik een laaghangende skate-broek aan heb, en een donker truitje, geen wit ondergoed. Ziet er zo wazig uit, zown witte rand boven je broek uit. Met paars en rood en zwart ondergoed kan dat dan wel vind ik. (of andere kleuren)
Voor de rest kijk ik wel gewoon of iets staat, maar ik stem niet expres dingen op elkaar af.
Oud 13-07-2002, 13:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hmm soms als een bepaalde kleurcombinatie aan heb let ik een beetje op wat voor accessoiressen ik draag maar in de meeste gevallen laat ik alles gewoon lekker bij elkaar vloeken
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 14:01
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Hmm soms als een bepaalde kleurcombinatie aan heb let ik een beetje op wat voor accessoiressen ik draag maar in de meeste gevallen laat ik alles gewoon lekker bij elkaar vloeken
..hoe kan ik bij dit soort topics nou wat overpositiefs gaan zeggen over u, mja dat gaat dus gewoon niet werken

Dus conclusie: Je krijgt een 12
Reageren

Regels voor berichten