Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb bij elke kledingcombi wel een ketting
![]() Maar draag nu eigenlijk altijd een gouden Swarovzki-ketting met hartjes hanger. Als ik mijn witte bloesje aan heb met lichtbruine krijtstreepjes aanheb dan komt er ook een bruin haarelastiekje aan te pas. En dan doe ik zeker geen roze lipgloss op,gewoon een beetje een donkere tint. Yeah!
|
![]() |
ik zorg ervoor dat alles bijpassend is, zo heb ik een zwart truitje met een donkerrode middenstrook, daarbij draag ik dus rode nagellak, donkerrode oorbellen en een donkerrode ketting (of in ieder geval zwart mét donkerrood) en ik heb een paars kledingstuk, je raadt het al, paarse nagellak, alleen heb ik nog geen paarse sieraden kunne vinden, dus draag ik er gewoon zwart bij, géén rood!...ik ben nogal een sieraden-moeten-erbij passen-freak..heb ik van me moeder....ik zou ook nooit een paars kledingstuk kunnen dragen gecombineerd met een rood haarelastiekje..brrr...het idéé...
|
Verwijderd
|
Mannen horen eigenlijk niet te veel accesoires te dragen. Daarnaast moet de kleur riem overeen komen met de kleur van de schoenen. Maar op dat soort kleine dingetjes let ik helemaal niet.
Eigenlijk draag ik veel te veel accesoires. Doe ik een overhemd aan, iets van een polo of iets anders netjes dan draag ik helemaal geen accesoires, behalve mijn horloge dan. Maar wanneer ik mijn gewone kleding draag, hempjes, trui, t-shirt dan draag ik veel te veel accesoires. Ik ben de afgelopen maand in een bui dat ik geïnspireerd ben door de natuur. Dus ik draag bloemetjes hemden met daarbij een leren kettinktje om mijn nek, een bloemetjes armband, een schelpenarmband en een bloemetjes riem. (Btw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb dus sinds kort ook de Lint ontdekt, en verder ben ik bloemetjes-fan, en dan vooral rozen.. rozen aan elastiekjes, roosjes in armbandjes, roosjes vastgenaaid aan kleding, overal gewoon. verder mja, ik hou heel veel van kant en ben nu bezig met een soort van 'halsbandje' met zwart kant en rode roosjes, maar het is nogal aan het mislukken dus ik ben stiekem van plan het weer uit elkaar te halen en er wat anders mee te doen.. eigenlijk let ik niet erg op accesoires, het hoeft niet bij mn kleding te passen ofzo, en ik heb bijna altijd mn lichtblauwe doc martins met felgroene veters aan - iets wat haast overal bij vloekt. maakt me ook niet echt uit, het zijn mijn lievelingsschoentjes dus zijn ze bevoorrecht om overal bij te vloeken als ze dat willen ![]() |
![]() |
|
![]() |
mn sieraden zijn alle kleuren van de regenboog dus er is altijd wel een kleur bij die bij mn kleding past, en een die er bij vloekt. mn elastiekje is altijd felroze of felblauw. mn horloge is ook felgekleurd, en mn riem ook. dus eigenlijk is het toeval als het past bij elkaar, meestal vloekt het. (zo ook mn veters en sokken dat MOETEN gewoon felle kleurtjes zijn zodat het weer vloekt)
![]()
|
![]() |
Een riem past bij de kleding. Ik let niet zoveel op sieraden, meestal gewoon een gouden c.q. zilveren kettinkje / armbanden. Mijn horloge heb ik altijd om, past ook wel overal bij
![]()
||
Citaat:
Rat
|
als ik oorbellen draag dan draag ik juist allemaal verschillende oorbellen, als ik ooit klemmetjes in mijn haar heb dan heb ik ook allemaal verschillende kleuren maark heb ook wel ooit een speldje met een bloem in mijn haar, mijn ringen en armbanden zien er allemaal anders uit maar toch allemaal best grog met kleuren! als ik een tas koop moet ie een beetje uniek zijn en da was het zo wel een beetje..... ik draag eik bijna altijd alles wel wat een beetje uniek is, daar houd ik van
![]() |
![]() |
|
Ik draag niet bijzonder veel accesoires. Altijd wel een kettinkje en/of armbandjes. Al heb ik bij armbandjes dat áls ik ze draag ik er meteen een boel moet dragen. Anders is het zo 'eenzaam'.
Als ik armbandjes of kettinkjes draag let ik niet echt op of het wel bij mijn kleren past. Wel heb ik dat mijn sokken bij mijn kleren moeten passen, maar daardoor vloeken ze juist weer bij mijn schoenen. Of andersom ![]() Bij klemmetjes in mijn haar mogen het altijd zoveel mogelijk kleuren bij elkaar zijn.
|
![]() |
Euhw.. verschilt wel..
Meestal wel een spike-halsband (heb een aantal verschillende die ik afwissel) en een polsband. Verder heb ik nog wel een aantal kettinkjes waarvan ik er meestal wel 1 draag (een pentagram, een phoenix, een rune-teken en een zwart poezenbelletje). Nog 3 felgekleurde kralenkettinkjes, wat kralen-armbandjes. Verder heel veel touwtjes/lintjes/nephaar in mn haar.. Zoek ook nog wat meer plaksteentjes voor mn gezicht, niet te kleine.. Zow ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een riem die overal bij kan
horloge is gewoon normaal aleen let ik altidj op kettingen, dat als ik een zwart shirtje aanheb dat ik dan niet ook nog mn zwarte bollenketting omdoe want dan lijkt het alsof ik een hele hoge boord heb ofzo..blabla dat soort dingetjes verder let ik er nie op want draag nie zoveel dingen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag meestal zilveren sieraden, dat past overal wel bij....
verder veel kralen/gevlochten/zilveren enzow- armbandjes, meestal doe ik wel om wat bij men truitje die dag ofzow past.... ik heb bijna altijd dezelfde tas die overal bij past.. tjah let eigenlijk nie zow op accesoires, heb veel neutrale dingies die overal bij passen..en zow niet: jammer..ik zal der niej mee zitten |
![]() |
|
![]() |
ik draag altijd donkere kleding, meestal zwart maar soms ook donkerrood.
Ook heb ik zwarte en donkerrode armbanden.....een zwarte tas.....echt alles zwart... Alleen 1 paar schoenen.....KNAL rode met knal groene veters....dat staat echt onwijs lollig, is ook het enigste wat niet bij mijn kleding past, maar ik vind het toch lekker koel ![]()
|
Ik ben best wel een troela wat dat soort dingen betreft
![]() ![]()
|
kheb blauwgroene schoentjes, soort balletschoen model en kvond toevallig bij de hema bij de kindertassen en kinderboodschappentasje in dezelfde kleur dus da vonk wel humor dus die heb ik maar gekocht
dus dus euhm jah en ik zorg wel een beetje dat alles wel niet echt vloekt enzow en kzoek altijd wel een bijpassende riem bij een broek ow jah..en me horloge, kheb er 2 en wissel ze nog weleens af, ligt een btje aan de stijl die ik per dag draag |
![]() |
|
Wel...Kéb hopen sierraden (meeste ge-erfd) maar draag bijna altijd dezelfde (goud) dus past bijna overal wel bij...
Verder heb ik ook wel een berg schoenen maar draag alsnog of mijn laarzen of mijn zwarte (nette) schoenen, en mijn haar gaat met mijn kleding mee, heel veranderlijk dus... Echt veel meer accesoires heb ik niet...
|
![]() |
Uhm, meestal let ik er niet zo op. Ja, een zwarte broek met zwarte lage schoenen en witte sokken kan bijv. niet, dan trek ik zwarte sokken aan. Ook als ik een laaghangende skate-broek aan heb, en een donker truitje, geen wit ondergoed. Ziet er zo wazig uit, zown witte rand boven je broek uit. Met paars en rood en zwart ondergoed kan dat dan wel vind ik. (of andere kleuren)
Voor de rest kijk ik wel gewoon of iets staat, maar ik stem niet expres dingen op elkaar af.
||
Citaat:
Dus conclusie: Je krijgt een 12 ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding / accesoires met eigen naam. Verwijderd | 60 | 16-01-2005 14:02 | |