Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je trouwens al eens geprobeerd om een goed gesprek met hem aan te gaan? Kweet niet of dat zou kunnen helpen? Mss is hij idd jaloers, maar durft hij dat niet toe te geven ![]() En sowieso, als je er aan toe bent om op jezelf te gaan wonen, al dan niet begeleid, zou ik dat zeker doen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wees eerlijk en schaam je niet om dit op tafel te leggen bij een vertrouwenspersoon. Jaloezie is vaak een vervelende menselijke eigenschap. Mensen vergelijken zichzelf met elkaar. Ik zelf probeer dit steeds minder te doen, maar onbewust doe ik het toch wel. Gelukkig wel minder. Het is begrijpelijk dat je broer zich slechter voelt doordat hij een niveau gezakt is. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk emotionele problemen die hij moeilijk kan uiten. Jij bent makkelijk slachtoffer om op af te reageren, en hierdoor heb jij ook weer problemen. Eigenlijk zal je broer ook met iemand praten, maar denk maar eerst aan jezelf. Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1: De vrouw beter te begrijpen 2: Machtspelletje spelen met iemand van het andere geslacht op een andere manier. 3: Vriendinnen van haar die langskomen om mee te flirten. 4: Een vrouw om regelmatig samen mee uit te gaan. 5: Ik ben haar broer en heb respect voor me zus ![]() 6: Om te knuffelen ![]() 7: Goed om mee te praten. 8: Een soort van vriendschap met een vrouw die niet over gaat ![]() (heb ik ook wel met nichtjes, maar die zie ik niet zoveel meer). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nu wil ik ook een zus ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 16:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou iig niet willen dat mijn vriendinnen m'n broer(tje) versieren, en andersom is al even erg ![]() okee, terug ontopic nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er worden hier zoveel dingen over het hoofd gezien en niet gevraagd: - hoe oud is je broer eigenlijk? - hoe is de relatie met je broer als hij niét boos is? - heb ik het goed als ik denk dat het probleem niet alleen bij je broer ligt, maar vooral ook bij de reactie van je ouders? dat je je onbegrepen en alleen voelt? - je zegt dat je broer zich vroeger 'te goed voelde' voor jou, wat bedoel je daarmee? - etc etc topicstarter haalt best veel dingen aan die niks met haar broer te maken hebben, wat mij de indruk geeft dat het probleem evengoed ergens anders kan liggen. en daar bedoel ik dan niet mee dat het gedrag van haar broer geen probleem is, maar daar bedoel ik mee dat het best goed kan zijn dat ze op een aantal vlakken in de knoop ligt met zichzelf en dat dit voorval nu gewoon effe de druppel was Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 19:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een kennis van mij is verhuids vanwege zijn vader en hij zelf kan geen "nee" zeggen. Vervolgens ging hij samenwonen met een maatje van hem.. ook ruzie gekregen en toen ging hij samenwonen met zijn vriendin. Zo ontloop je je problemen even, maar als hij straks ruzie met zijn vriendin krijgt, moet hij dan weer verhuizen? Ik bedoel: je kan niet blijven weglopen.. toch?? ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Liefde & Relatie |
Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD Verwijderd | 21 | 30-06-2004 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Broer is ziekelijk jaloers Sade | 10 | 04-05-2004 12:10 | |
Liefde & Relatie |
ouders, broer & zijn vriendin koelkastje | 9 | 15-10-2002 18:05 | |
Psychologie |
Mijn broertje naar een (gezinsvervangend)tehuis? Snow White | 26 | 28-07-2002 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Zijn broertje is 1 van mijn beste vrienden..... Rio | 1 | 02-02-2002 09:39 |