Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Al moet ik eerlijk zijn dat spelling niet mijn sterkste punt is(maar dat heeft een andere oorzaak )
|
tornedorush schreef op 21-04-2007 @ 21:36 :
Tollen Hollen vind ik leuk, een ritmische opmaat voor de rest van het verhaal. Vastgeroest aan vroeger, breek ik nu los. Lik ik nu mijn wonden. Toekijkend naar andere, hecht ik mijn hart, klaar om lief te hebben. Ook hier kan ik mee leven, hoewel ik het niet spannend vindt of knap gevonden. Het doet me niet veel, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Licht in me hoofd. Onder invloed van vrijheid versier ik mijn wereld met ambitie en liefde. Schattig stukje, de wereld met emoties versieren vind ik een leuke metafoor. Licht kan hier twee dingen zijn, letterlijk en figuurlijk. Ik denk dat je hier vooral de figuurlijke kant gebruikt maar toch vind ik de twee lagen leuk. Een vervullend gevoel want, voel me niet langer leeg. Niet langer bedrukt, met een akelig gevoel. maar juist vrij en onbegrenst. Klaar om te delen met anderen, waar ik tijden lang mee in strijd lag. Dit is inderdaad poëtische proza. Je zou het meer verhuld kunnen omschrijven, omdat het zo weinig meerwaarde heeft voor de al bestaande gedichten. Ook hier weer erg aardig, maar niet spannend of knap gevonden. Slechte dingen aan het gedicht vind ik: 'mee in strijd lag' is een contaminatie van 'mee in de clinch liggen' en 'de strijd aangaan'. Dit mag maar ik vind het geen aanvulling op je gedicht. 'licht in mehoofd' Licht in mijn hoofd. (Doet me denken aan zo iemand: hebbun klap op me hoof gehad, kennie meer spelluh. ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bedankt voor de feedback!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vrijheid Ieke | 0 | 13-04-2004 10:33 | |
Liefde & Relatie |
Precies mijn gevoelens verwoord: HowLovely | 15 | 17-02-2004 18:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Protest tegen pedofilie door vnl extreem-rechts verboden Gatara | 134 | 29-10-2003 16:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Caesar en de germanen Verwijderd | 6 | 09-07-2003 15:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de agnosticus Rerisen Phoenix | 45 | 08-02-2003 23:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De zionisten Vuren nu op Arafat MoHaMeDJaLaL | 272 | 01-05-2002 12:42 |