Ok, mijn verhaal zit dus ongeveer zo;
(ik werk maar even met alfabetletters anders is het vrij moeilijk te begrijpen)
Ik vind een goede vriend van mij (A), erg leuk. Steeds leuker zeg maar. En af en toe, de laatste tijd steeds vaker heb ik het idee dat A ook wel iets meer voor mij voelt.
Een goede vriend en vriendin van ons (B&C), hebben een relatie. Maar ik weet dat mijn vriendin (C), heel gelukkig is met B, maar nog gelukkiger zou zijn met een combinatie van A en B.
Als ze een beetje aangeschoten is, hangt ze vaak erg om A heen en kan je dit goed merken.
In het verleden heeft A een paar keer gezoend met een vriendin van mij, (D).
Door dit alles ben ik een beetje aan het twijfelen.
Ten eerste weet ik niet zeker of zijn interesse in mij op die manier bedoelt is, of hij zo lief naar me lacht of dat ik me dat maar verbeeld...
Ten tweede zijn wij allebei niet erg de initiatiefnemer in zoiets, daar komt natuurlijk bij dat ik de vriendschap niet kwijt wil raken.
Ten derde heeft hij vroeger met D gezoend, wat opzich niet erg is, alleen heb ik vaker met ex-en van D gezoend wat me (terecht) niet echt in dank is afgenomen.
En ten vierde ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat hij niet echt bij me past, verder zou ik hem na de vakantie weinig aandacht kunnen geven omdat ik het dan heel druk krijg op school en doordeweeks op kamers zit.
Maar toch smelt ik altijd als ik aan hem denk of hem zie......
Binnenkort gaan we op vakantie met een paar, mijn plan is nu om heeeeel

voorzichtig erachter proberen te komen of hij meer voor me voelt.
Of moet ik het anders aanpakken?