Advertentie | |
|
![]() |
|
scapa-sports is idd niet echt mijn ding. scapa is mooi. kheb er een winter jas van en nog wat dingetjes. niet echt speciaal maar wel grappig.(kheb er wel een hele mooie poster collage van op mijn kamer btw)
|
![]() |
Op een gemiddelde zonnige dag lopen toch zeker 4 mensen bij mij op school met dat shirt
![]() Vind m wel mooi trouwens, alleen dat scapa staat er wel groot op, idd net wandelend reclamebord. Ze hebben trouwens wel onwijs kleine collectie zeg..
||
Citaat:
Jezus wat ben jij een kneus, echt iets als de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Er is dus een scapa winkel op de PC-hooftstraat, waar ik die polo heb gekocht die jij hebt gepost. Ik zie het echt te vaak maar het blijft een leuk merk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry,'k ben een beetje pissed
|
![]() |
|
mja hoe knap die mensen zijn valt wel mee beseffend dat ze net ongeveer 3 uur lang door een visagiste zijn bijgeplamuurt (tegen zomer korting uiteraard) maar ok ze zien er niet lelijk uit ofzo wel wat verwijft (de jongens dan
![]() mmz dat shirt waar er een foto van is gepost vind ik echt niets, meer zowiets wat een foute voetballer zou dragen bij gebrek aan ander afzichtelijk shirt. maar ach ieder zn smaak ![]()
||
![]() |
Citaat:
het is absoluut niet mijn stijl (en prijsklasse ![]() maar het staat hun echt ontzettend goed! en ze zijn idd echt superknap ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat haat je echt op het gebied van kleding? Verwijderd | 332 | 26-04-2005 13:04 | |
Lifestyle |
FF jullie hulp nodig.... Aguy | 14 | 03-07-2003 12:25 | |
Lifestyle |
merkkledij of liever iets van H&M $¯|¯ëñ|\|£|{è | 93 | 03-04-2003 13:25 | |
Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 22:09 | |
Lifestyle |
En, wat is nou jouw favo sportmerk? Signy | 57 | 09-03-2003 14:21 | |
Lifestyle |
Wat voor Kledingtype ben jij :D Sublime85 | 98 | 17-11-2002 14:04 |