Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat houden van vrienden bij mij veel langer duurt dan binnen een relatie. maar binnen een vriendschp ben je er misschien ook minder mee bezig. Houden van binnen een relatie is misschien meer een combinatie van verliefdheid en daadwerkelijk houden van ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Mn huidige vriend ben ik nu 3 mnd mee samen en ken em ongeveer ook zolang. Hij zei laatst tegen me dat hij een beetje van me begint te houden. Dat vond ik echt schattig en ik begin ook echt wel van hem te houden.. Maar als hij nu echt ik hou van je had gezegd, zou ik waarschijnlijk niet hetzelfde terug hebben kunnen zeggen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou trouwens wel oppassen met samenwonen binnen het eerste jaar. Kan natuurlijk altijd goed gaan, maar na die eerste hevige tijd van verliefdheid kun je alsnog tot de conclusie komen dat je niet heel erg klikt - als je iets langer wacht en elkaar ook buiten het altijd-maar-fantastisch-vinden om kent, weet je wat beter waar je mee in zee gaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat deze jongen de eerste is die niet afhaakt bij toekomstplannen, moet natuurlijk niet de enige reden zijn dat je ze ook met hem wilt uitvoeren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |