Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als we de kant van de ex erbij halen dan zal het nog wel erger worden want dan krijg je zijn gevoelens en hoe hij voelt dat het gelopen is etc.
||
Citaat:
Verder ben ik het wel met je eens dat we hadden moeten wachten, dat was netter geweest. Maar bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik heb er sowieso iets aan. xx
||
Citaat:
ts: Ik denk overigens dat je beter je de komende tijd niet teveel met je ex kunt bemoeien. Hetzelfde geldt voor je nieuwe vriend. Probeer je ex voorlopig zo veel mogelijk te ontzien. Het is logisch dat hij zich op dit moment ontzettend genaaid voelt (ookal is dat misschien onterecht), je had moeilijk kunnen verwachten dat hij jullie na het 'goede nieuws' kwam feliciteren.
||
Citaat:
Ik denk niet dat het onterecht is dat hij zich genaaid voelt overigens. Dit had charmanter aangepakt kunnen worden.
||
![]() |
Citaat:
Als ze dan een maandje later met een andere kerel op de proppen komt, begin je je toch wel vragen te stellen over de eerlijkheid van je ex. TS: ik vind het zeer begrijpelijk dat je ex zo reageert, hij zal je heel graag zien en als het dan nog met een vriend is... nu ja.. leuk zijn die dingen niet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is alleen niet netjes om het zo snel te doen
||
Citaat:
Ik vind het opportunistisch als je zo gehandeld hebt met als motivatie dat je verantwoordelijk bent voor je eigen geluk. Jij maakt de relatie uit, stel je dan ook soepel op en ga niet ook nog eens opportunistisch handelen. Schik je een beetje in, zoals je zelf al zei was die gast er kapot van. Je mag best wat voor iemand anders over hebben, zeker als je van hem gehouden hebt. Ik zou dit nooit flikken, kennelijk stel ik hogere eisen aan mezelf dan de meeste mensen hier. Ben ik nu een moraalridder? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik begrijp wel wat je bedoelt - over het niet moeten uitvinden of de liefde wederzijds was - maar ik kan me ook voorstellen dat dit soort dingen je min of meer kunnen overkomen; overdonderen. Soms wijzen die dingen zich ook min of meer vanzelf (het elkaar leuk vinden). Ook ík vind, net als jij, dat je rekening kunt houden met de ander (ik had het zelf in zo'n geval dan ook anders gedaan), maar ondanks de enigszins onhandige aanpak is de situatie nu zoals die is. Ze is verliefd op een ander, en niet meer op haar vorige partner. Lullig voor hem, maar daarom niet minder waar.
||
Citaat:
Ik stel je voor niet naar deze loser te luisteren, 'dallie' heeft hele vreemde verwachtingen van vrouwen en relaties. Je hebt niks verkeerds gedaan. Je relatie liep al een tijd kut, en je bent verliefd geworden op een ander. Dat gebeurt gewoon, en daar kun je niks aan doen. Het is klote en complex dat het iemand in die vriendengroep is, maar dat kun je ook niet bewust even uitschakelen. Dat je vriend het er moeilijk mee heeft is begrijpelijk, maar dat hij zo kwaad is en eigenhandig die vriendengroep aan 't slopen is, is gewoon kansloos. Ik denk dat 't tijd is dat vanuit die groep hem eens goed de waarheid verteld wordt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen die meer dan hun piemel volgen kunnen wel degelijk wachten.
Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 11:34. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik weet niet helemaal wat er bij jou misgelopen is, maar jochies die gaan lopen mekkeren dat meisjes niet volgens de regeltjes werken zijn over het algemeen gewoon gekwetste zielepoten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gewoon een samenloop van omstandigheden. Heel ongelukkig, dat wel. Je ex heeft alle recht om kwaad te zijn (dat zou ik ook zijn in zijn positie), dus laat hem maar lekker uitrazen en ontloop hem een beetje de komende tijd. Hij heeft gewoon tijd nodig om het te verwerken. Hopelijk kiezen je vrienden niet één kant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat ze op een ander verliefd wordt is inderdaad niet abnormaal, dat zeg ik toch ok niet. Ik zou wel rekening houden met een persoon waar ik een relatie mee had. Dat is toch ook niet raar? Je voelt je er toch ook niet fijn bij als die persoon zich kut voelt? Ik zou een deel van de vervelende gevoelens op me nemen om de ander iets te ontlasten. Maar uiteraard is dit een matter of personal preference.
|||
Citaat:
Citaat:
Bottom line is dat het voor de ex van de TS waarschijnlijk alleen maar beter is. Kennelijk was 'ie toch nog hoop aan het houden, en dat is nu mooi de kop ingedrukt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat hij het er heel moeilijk mee heeft.. en bij één vriend kan hij niet terecht om erover te praten! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||