Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 03:54
Joris
Joris is offline
ik kom net trug van uitgaan, (nijmegen vierdaagse feesten enzo). En er was dus een man en die moest weg van de politie, maar hij ging er fel tegenin *Wat moet je nou? Wat wil je nu bewijzen eikel, idioot, lul, Moet ik je slaan ofzo*

waarom gaan zulke mensen tegen de politie in, das toch alleen maar vragen om problemen? Dat is eigenlijk een van de toppunten van domheid denk ik zo wel.

Die man werd door 1 bij zijn keel gegrepen en de menigte *uitgesleurd*... wel grappig om te zien eigenlijk *evil*.
Oud 19-07-2002, 08:49
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dronken lui, mensen onder invloed van drugs, mensen die stoer willen doen,... die gaan daarop in.
Oud 19-07-2002, 21:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ja ik weet het niet, kijk als je rustig tegen die agenten gaat praten en uitlegt dat je het zo niet bedoeld had en dat je voor het feest komt maak je nog enige kans. Maar op deze manier niet.
Oud 19-07-2002, 21:24
Verwijderd
Dat heb ik ook eens bij ons in de discotheek gezien. 2 dronken lui waren een beetje irritant, de portier ging naar ze toe en vroeg ze gewoon vriendelijk of ze eruit wouden gaan, waarna een van die twee gelijk de portier probeert te slaan. Lukte overigens niet, daar was ie te dronken voor, waarna hij hardhandig samen met zn dronken maatje de tent werd uitgewerkt.
Oud 19-07-2002, 23:31
Rhinus
Rhinus is offline
Niet iedereen kan denken..
Oud 20-07-2002, 03:03
Joris
Joris is offline
deze was niet dronken, en was alleen, dus stoer doen wasser niet bij, maar goed, was wel grappig om te zien hoe stom mensen kunnen zijn.
Oud 20-07-2002, 09:36
Jip
Jip is offline
frustratie van hun eigen kutleven,
Oud 20-07-2002, 13:42
osmano
osmano is offline
Citaat:
Joris-Den-2e schreef:
ik kom net trug van uitgaan, (nijmegen vierdaagse feesten enzo). En er was dus een man en die moest weg van de politie, maar hij ging er fel tegenin *Wat moet je nou? Wat wil je nu bewijzen eikel, idioot, lul, Moet ik je slaan ofzo*

waarom gaan zulke mensen tegen de politie in, das toch alleen maar vragen om problemen? Dat is eigenlijk een van de toppunten van domheid denk ik zo wel.

Die man werd door 1 bij zijn keel gegrepen en de menigte *uitgesleurd*... wel grappig om te zien eigenlijk *evil*.
vind je het gek ,de kut wouten moet niemand ,ik heb ook al al 100 X ruzie met hun gehad ,tis gewoon omdat ze nix te doen hebben ,en als je ze nodig hebt zijn ze er niet
Oud 21-07-2002, 16:44
Joris
Joris is offline
Citaat:
osmano schreef:

vind je het gek ,de kut wouten moet niemand ,ik heb ook al al 100 X ruzie met hun gehad ,tis gewoon omdat ze nix te doen hebben ,en als je ze nodig hebt zijn ze er niet
was jij donderdag avond in Nijmegen bij de spijker/????
Oud 21-07-2002, 16:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
osmano schreef:

*zucht* Maar dan nog ben je een mongool als je tegen ze in gaat. Werkt alleen in je nadeel.
Oud 21-07-2002, 20:12
Gewoon ik.
Gewoon ik. is offline
Sommigen zijn nu eenmaal kortzichtig en egocentrisch, kunnen het niet begrijpen dat de politie hún gedrag niet tolereert en met een bord voor hun kop gaan ze daar bij voorbaat al tegenin.

Niet echt intellectueel gedrag zou ik zeggen
Oud 21-07-2002, 23:13
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
*zucht* Maar dan nog ben je een mongool als je tegen ze in gaat. Werkt alleen in je nadeel.
Hij is ook een beetje dom..
Advertentie

Regels voor berichten