Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het klinkt allemaal eerder als 'te lui om hen te confronteren' en daarom het maar via een deurwaarder te doen. Het is 800 euro, ik zou het gewoon pech noemen dat ze dat er niet meer voor willen betalen en met hen overlegen over hoe nu verder.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een brief opgesteld, dat ze 2 mogelijkheden hebben: ofwel betalen ze dat geld, of tweede mogelijkheid ze laten een loodgieter komen die een beetje weet heeft van de waarde van de toestellen en die er een waarde op plakt, officieel op papier. Want dat willen ze, ze willen de correcte waarde van de toestellen. Dat is zo vervelend eraan, er kan geen correcte waarde op geschat worden, twee toestellen zijn niet recent en hebben een slijtage gehad van enkele jaren, het andere is wel helemaal nieuw maar hebben de vorige huurders gekregen. Dus hoe kan je de juiste waarde weten? Derde mogelijkheid, als ze niet willen betalen binnen de week, ga ik de toestellen ophalen. Dan hebben zij wel een probleem, want nieuwe toestellen aansluiten en laten controleren op veiligheid zal hen veel geld kosten. Ze zijn vervelend want steken de schuld op mij dat ik geen bewijs heb van hoeveel deze toestellen waard zijn. En daarom weigeren ze zomaar een bedrag te betalen. Ze beginnen me te vertellen dat ze een advocaat in de familie hebben, die hen ook vertelde dat je er niets mee bent zonder bewijs op papier. Wat rotzakken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Help! Een deurwaarder voor de vorige bewoner Ivo | 12 | 22-02-2009 12:48 | |
Werk, Geld & Recht |
IB groep wilt dat ik deurwaarder kosten betaal. robser | 68 | 06-08-2008 18:22 | |
Werk, Geld & Recht |
onterechte deurwaarder voor lesgeld. robsi | 5 | 16-06-2008 23:42 | |
Werk, Geld & Recht |
OV kaart - deurwaarder Canine 13 | 12 | 07-05-2006 18:49 | |
Films, TV & Radio |
Badass Deurwaarder BadassDeurwaard | 16 | 13-04-2005 17:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Deurwaarder stuit op elf maanden dode man Ciao Che | 1 | 28-11-2002 17:55 |