Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tips die nergens op slaan mogen gezien hun vermakelijkheid uiteraard wel ![]() Trouwens, een druggebruiker zonder zijn Bijbel en Psalmen-boekje is een ketter. Possession of cannabis is illegal in Poland. Even small amounts (1g) are not tolerated and penalties can be high. Since Jun 2005 according to the new law, a new resocialization program for drug addicts has been formed as a alternative to putting young people in prison. Cannabis is still a public enemy treated the same way as 'hard drugs'.
Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 12:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gezien op TV en IRL: Je kan een zak wiet 3x vacuum verpakken, in een flesje drukken, dit flesje in een jerrycan proppen en er benzine of ammoniak ingieten, maar een drugshond ruikt hem tóch. Een hond heeft het beste reukorgaan ter wereld en kan tot wel 2 ppm ruiken. Dat betekent dat je never nooit niet met drugs langs honden komt die daar goed op getrained zijn. Punt 2 staan er immense straffen op het in en uitvoeren van drugs VOLGENS DE NEDERLANDSE WET!!! Dan heb ik het nog niet eens over de poolse. Punt 3: Hoezo hoe staat de EU tegenover Polen. Polen is LID van de EU. Doe je huiswerk. Maar go ahead, als de TS graag een aantal jaren in een verlepte poolse gevangenis wil doorbrengen(20 ofzo), dan hou ik je niet tegen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() & Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een junkie als je wiet rookt en 16 bent, laat me niet lachen.
http://www.rknieuws.net/rorate/scrip...t.php?id=26237 gewoon niet stoer doen en lekker goedkoop bier drinken |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eén van mijn vrienden die meegaat is zelf Pools, en heeft gisteren gebeld met een vriend van hem daar die "wel wat kan regelen". Thank you all. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben het er wel mee eens, eigenlijk, want dat ruik je echt sowieso nog wel (misschien zelfs geen hond voor nodig), maar dan nog... doe eens ff lief...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter gaan ze eerst de antwoorden van de rest lezen. Helemaal als het er maar zo weinig van. En soms zakt de moed je in de schoenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dankje <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil slechts 2,5 gram meenemen en hoop vooralsnog op alleen politiehonden...geen drugshonden ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 21:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waar koop jij je favoriete wiet&hasj? Verwijderd | 35 | 21-02-2011 02:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kritiek op Israël is niet af te doen als Jodenhaat Verwijderd | 109 | 14-04-2009 21:07 | |
Drugs & Alcohol |
drank of wiet? gewoonmax | 63 | 17-10-2006 19:18 | |
Drugs & Alcohol |
hehe raarste plek waar je drugs vond? Verwijderd | 86 | 02-12-2004 15:58 | |
Drugs & Alcohol |
Het goh, zou ik stoned achter de computer zitten?-topic cha0s | 500 | 08-05-2004 01:02 | |
Drugs & Alcohol |
Coffeeshops algemeen Verwijderd | 48 | 29-09-2003 20:05 |