Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zie http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...t=muggenbulten en http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...t=muggenbulten
samen 32 reacties op dezelfde vraag. |
![]() |
|
wil iemand me via mail uitleggen wat muggen beten te maken hebben met Mystiek??? Als dat mogelijk is doe ik dit topic terug open, anders raad ik je aan om dit topic op Flora & Fauna te openen, of eventueel op Lichaam & Gezondheid.
edit: en weer open, naar een mailtje. Sowwy. ![]()
Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 19:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze komen niet op bloed af...maar op geur.... Als je lekker ruikt, zit je onder....=D
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
een paflondventilator helpt zeker weten, ook in de laagste stand zodat je hem zelf niet eens voelt waaien
muggenlampjes van Vapona maar dan met de vulling die in Nederland niet meer verkocht mag worden, wat nu te koop is is een soort citroenolie, stinkt verschrikkelijk en werkt voor geen meter Ik heb zo'n last van muggen, rondom om mij heen. Die krengen die steeds zoemen, je bent nooit meer alleen. Ze bijten in mijn armen en ook nog in mijn nek. Het moet niet fraaier worden, of ik word nog stapelgek. Ze zuigen uit mijn lichaam, bijkans een druppel bloed. En ik zit met de bulten, waaraan ik krabben moet. btw ik heb thuis zon dingetje dat een hoge toon afgeeft, en als ik dat de hele dag op heb hangen kan ik snachts rustig slapen, met dat ding uit het stopcontact natuurlijk
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel ventilators hebben jullie nu in huis? Mr.Oizo | 78 | 09-08-2006 23:54 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe hebben jullie jullie nieuwe studie uitgekozen? Verwijderd | 30 | 30-08-2005 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel contact hebben jullie? Tascha | 18 | 25-06-2003 13:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Seksualiteit |
hoe hebben jullie het liefst wild rose | 28 | 17-06-2002 21:10 | |
Lifestyle |
wat voor bureau hebben jullie??? Verwijderd | 51 | 14-04-2002 18:58 |