Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 22:28
da-spike
da-spike is offline
Hallo allemaal,
Ik heb nu een relatie van 1 jaar en 10 maanden met mijn vriendin. We hebben af en toe wel eens ruzie gehad waardoor het bijna uitging maar toch is het aan gebleven omdat we er uit kwamen. We gaan meer met elkaar als vrienden om, we zijn niet elke dag met elkaar aan het zoenen of knuffelen of aan het sexen. Zo nu en dan doen we dat wel natuurlijk. Nu heeft ze van de week gezegd na een vette ruzie dat ze het na onze vakantie echt uitmaakt want ze heeft geen gevoelens meer voor mij, al een tijd niet zegt ze. Ze zegt nu wel elke keer dat we geen relatie meer hebben maar echt vrienden zijn. Maar toch heb ik het gevoel dat ze toch wel weer graag wil dat we een echte relatie krijgen want ze pakt me nog wel vast bij mijn arm, ik mag haar nog wel aanraken en een kus geven. Ook gaat ze zich gewoon omkleden waar ik bij ben en praat ze over de toekomst. Zodra ik haar aan wil raken op d'r buik of op d'r borsten, wat ze altijd heel lekker vondt, zegt ze nee ik wil het niet. Toch doet ze heel normaal tegen me en doet ze alles wat ze er voor ook deed. we hadden het er een week gelee nog wel over dat ze graag wil dat het goed komt. Ze wilde de liefde en spanning weer terug, weer knuffelen en zoenen en lekker vrijen.

Mijn vraag is ten eerste, denken jullie dat toch stiekum wel weer met mij als vriendje verder wil? en ten tweede wie heeft er supertips om onze relatie weer leven in te brengen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wil d'r eens echt laten zien dat ik wel kan veranderen en haar droomprinsje ben!!

Dank je wel alvast!!!

Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 22:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2002, 09:32
~Roosje~
~Roosje~ is offline
Zo als ik het zo lees krijg ik niet echt het idee dat ze je kwijt wil, maar idd gewoon weer op zoek is naar de spanning en verliefdheid in het begin van jullie relatie. Denk dat je het beste gewoon weer kan proberen om haar weer opnieuw te vesieren. Gewoon lieve, grappige, romantische dingen gaan doen. Of iets organiseren wat je zeker weet dat ze dat heel leuk vindt. Of ineens met een klein onverwachts cadeautje aan komen zetten. Meestal zijn het juist de kleine onverwachtte dingen waar je weer vlindertjes van krijgt!

Deze dingen moeten dan wel echt uit jezelf komen want echt veranderen kan je toch niet hoor! En dat zou je nooit heel je leven volhouden!

Nou heel veel suc6!

Liefs Roos
Oud 16-07-2002, 11:20
Verwijderd
Sja.. verliefdheid gaat over en spanning gaat weg in een relatie, daar valt niets aan te veranderen, en die kan je niet plotseling weer hebben.. Je kan er natuurlijk wel spanning in brengen door spannende en onverwachtse dingen te gaan doen, haar mee te nemen op tripjes en dergelijke, maar er is ook dikke kans dat het niet meer zo zal worden als zij wil..

Ze geeft nu toch wel duidelijk aan dat ze niet meer wil lijkt me. Dat ze aardig doet komt omdat ze je aardig vind, je arm pakken is ook normaal, dat doe je bij gewone vrienden ook, en doen zoals ze eerst deed is ook logisch want ze is niet veranderd. Zich omkleden waar jij bij bent is dan wel vaag maar dat komt dan ook omdat ze dat al zo vaak heeft gedaan dat dat vertrouwd voelt en ze zich nie schaamt ofzow en dat gewoon doet..

Je mag haar borsten en buik niet aan raken en dat lijkt me toch ook wel iets zeggen. Waarom zou ze stiekum jou terug willen? Dan zou ze toch gewoon in kunnen gaan op jouw aanrakingen en dat soort dingen..

Je moet er denk ik met haar over praten of ze nu het nog wel een keer wil proberen als jullie op zoek gaan naar spanning en dat soort dingen of dat het echt over is..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:26
da-spike
da-spike is offline
we kunnen niet zonder elkaar dat is het probleem, vanwege onze hobby. we hebben elkaar op dat gebied nodig. we blijven ook gewoon bij elkaar alleen dan meer als vrienden.

Ze doet nu zo aardig en lief tegen mij, af en toe wel eens wat knipogen en mij zoooooo lief aankijken, dan heb ik zoiets vannuh jaaaaaa ze wil het nog wel. maar ze zegt dat we geen relatie meer hebben en ik mag d'r wel aanraken maar niet vasthouden ofzo of aanraken op wat intiemere plekken.

ik weet het echt niet meer hoor, ik wil zo graag dat we als relatie met elkaar omgaan, het knuffelen, het zoenen, het vrijen etc. het moet gewoon weer goedkomen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:30
liefebees
liefebees is offline
neem even een pauze, zie elkaar een tijdje niet (dus niet één week ofzo) en kijk dan wat jullie voor elkaar voelen en of het nog wel waard is de relatie te redden.

ik vind het overigens erg vreemd dat ze van te voren aankondigt dat ze het na jullie vakantie uit gaat maken
Oud 17-07-2002, 23:04
Verwijderd
wat is dan die hobby die jullie dan zo onvermijdelijk bind?

En naja.. ze lijkt me duidelijk, maar enige manier om dr echt achter te komen is het haar vragen..

Ik bedoel, wat verwacht je dan? Dat ze ineens heel erg anders tegen je doet en alles? Dat ze ineens neit meer lief doet, niet meer lief kijkt en alles, maar ineens koud en kil of iets dergelijks? Ik begrijp niet helemaal waarom die dingen positieve hints zouden zijn, want niet aangeraakt willen worden op bepaalde plaatsen enzow lijken me juist weer erg duidelijke negatieve hints.. toch?

Maar ik kan het mis hebben hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten