ik heb duzz een ontzettend lieve vriendin waar ik op school ontzettend veel mee om ging,op school zijn we best popi duzz das het probleem niet..maar onze klas , al die kinderen die erin zitten schelen vet veel jaren vergeleken ons alleen is er een1 meisje die ook wel wat ouder is die een vriend heeft maar ook haar vriendinnen voor hem op heeft gegeven...Nu gata mijn (beste)vriendin de hele tijd met haar om ,wat ik niet erg vind want ik heb nu ook mijn draai gevonden en ga nu veel om met een andere vriendin!maar nu krijg ik de hele tijd reacties van mijn beste vriendin 'was je weer bij haar', en 'zeker gezellig'..allemaal van die sarcastische shit,waar ik niks mee kan.Ik ben met die andere vriendin om gegaan omdat ik het idee had dat ik anders alleen stond,en dat is mijn grootste angst omdat ik dat al een keer heb gehad en het allemaal niet goed is gekomen doordat ik zo in deknoop zat emt mezelf.Maar nu voel ik me eigenlijk nog kutter doordat ik steeds van die zieluge opmerkingen krijg..ik weet niet echt goed wat ik hiermee aan moet?moet ik mmijn (nieuwe, om het zo maar te noemen) vriendin laten vallen voor haar omdat ze elke keer me zo loopt op te fokken?maar ik heb ook zo'n hekel om elke keer met zijn drieen dingen te doen,dat gaat toch fout....hmmmm ik ebn hopeloos i know

maar ik heb op dit moment ook een superlieve vriend waardoor ik nog minder tijd voor haar zou hebben...moet ik wat tijd voor hem door haar opgeven dan?!?!
ook gata het nu ontzettend slecht met haar ,zij is nu depressief en vertelde me dat gisteren..moet ik haar helpen en tegen me zin in met zijn drieen omgaan???