Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2002, 08:50
foreverlove
foreverlove is offline
ik heb duzz een ontzettend lieve vriendin waar ik op school ontzettend veel mee om ging,op school zijn we best popi duzz das het probleem niet..maar onze klas , al die kinderen die erin zitten schelen vet veel jaren vergeleken ons alleen is er een1 meisje die ook wel wat ouder is die een vriend heeft maar ook haar vriendinnen voor hem op heeft gegeven...Nu gata mijn (beste)vriendin de hele tijd met haar om ,wat ik niet erg vind want ik heb nu ook mijn draai gevonden en ga nu veel om met een andere vriendin!maar nu krijg ik de hele tijd reacties van mijn beste vriendin 'was je weer bij haar', en 'zeker gezellig'..allemaal van die sarcastische shit,waar ik niks mee kan.Ik ben met die andere vriendin om gegaan omdat ik het idee had dat ik anders alleen stond,en dat is mijn grootste angst omdat ik dat al een keer heb gehad en het allemaal niet goed is gekomen doordat ik zo in deknoop zat emt mezelf.Maar nu voel ik me eigenlijk nog kutter doordat ik steeds van die zieluge opmerkingen krijg..ik weet niet echt goed wat ik hiermee aan moet?moet ik mmijn (nieuwe, om het zo maar te noemen) vriendin laten vallen voor haar omdat ze elke keer me zo loopt op te fokken?maar ik heb ook zo'n hekel om elke keer met zijn drieen dingen te doen,dat gaat toch fout....hmmmm ik ebn hopeloos i know maar ik heb op dit moment ook een superlieve vriend waardoor ik nog minder tijd voor haar zou hebben...moet ik wat tijd voor hem door haar opgeven dan?!?!
ook gata het nu ontzettend slecht met haar ,zij is nu depressief en vertelde me dat gisteren..moet ik haar helpen en tegen me zin in met zijn drieen omgaan???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2002, 09:08
Sysy
Sysy is offline
Je moet niet alleen bij die nieuwe vriendin zijn omdt je niet alleen wilt zijn. Vindt je haar ook echt aardig en beschouw je haar ook echt als vriendin?
Je beste vriendin is depressief begrijp ik? Je moet gewoon goed met haar praten waarom ze die opmerkingen maakt, want het is misschien omdat zij voelt dat jij haar in de steek laat en dan moet je duidelijk maken dat dat niet zo is.
Dit denk ik in ieder geval want ik begreep niet het hele verhaal.
Oud 13-02-2002, 09:13
foreverlove
foreverlove is offline
thnx ..jaah sorry ik heb er altijd wat moeite mee om het zo duidelijk neer te zetten...maar ik snap niet dat mijn beste vriendin zich teleurgesteld in mij moet voelen...want zij was diegene die de hele tijd naar haar toetrok terwijl ik gewoon voor haar neus zat.hmm wat een kutsituatie idd..maar ik denk nu duzz van jaah jij wilt zo graag met haar omgaan..dan kan zij jou verder wel helpen toch?!moet ik nu alles opgeven omdat zij depressief is terwijl zij mij in de steek heeft gelaten...al met al..ik weet het ff niet meer maar thnx voor je reactie!!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:01
kizzy
kizzy is offline
ik snap volgens mij wel wat je bedoelt, maar kan je niet tegen haar gewoon zeggen vannuh.. sorry maar jij liet mij een beetje zakken voor haar, dus wat is je probleem nou?? zeg dat je geen ruzie wil maar het inet zo erg begrijpt...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:22
HoñeY
HoñeY is offline
Ja ik heb ook een goede vriendin (C), alleen zij is ook zo fucking jaloers kan je jezelf niiet voorstellen. Zaterdag as ga ik naar Impulz met een andere vriendin(E) en vrienden, ik ga het nog niet eens tegen haar zeggen dat ik niet met haar uit kan gaan, want dan krijg je weer van die opmerkingen als "ik dacht dat we iets hadden afgesproken", wat dus niet zo is en dan "ja wat moet ik nu doen, laat me maar weer vallen", terwijl ze zelf met genoeg andere mensen kan stappen. Ik negeerd het gewoon voort die opmerkingen, praten schijnt toch niet te werken. Laatst ging ik met haar en met een andere goede vriendin(E) van me stappen. Naja wij staan zo naast de dansvloer en C zegt tegen me ik ga ff met iemand anders rondlopen ok? Naja ik vind dat goed. 5 min later staan ik en E dus op de dansvloer zonder C, we hadden suuuper veel lol. C bleef maar weg, daarna komt een vriend naar me toegelopen en zegt dat we gaan, dus ik en E lopen hem achterna. Zie ik C daar staan...Daaaamn ze keek echt kwaad, zegt ze ik heb jullie overal lopen zoeken, terwijl ik 100% zeker weet dat ze ons al lang had zien staan, maar ze wil er gewoon niet bestaan. Naja ik negeer het gewoon voortaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten