|
|
||
|
Citaat:
Massageolie uiteraard. Mintglijmiddel, voor een prikkelende sensatie! maar daar merkten we toen niets van. Verder van die condooms met ribbeltjes enzo, die waren in de aanbieding en dat was maar goed ook, want ook niet echt bijzonder. En ook zo'n trilpenisding met een vlindertje erop! Die vond ik wel eh, aardig leuk werken. Alleen jammer dat die kleine batterijtjes zo snel leeg zijn.
|
|
||
|
Citaat:
Heb het ook geprobeerd, het ging alleen heel erg branden/werd warm. Kweet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Niet echt goed spul denk ik
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: condooms met ribbels, zo'n rubberen ring met ribbels voor over mijn piemel, blinddoeken... vast nog wel meer dingen, maar kan er nu niet zo snel op komen. Ook vaak gewoon dingen die toevallig in de buurt liggen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Ergonomische hulpmiddelen werk Verwijderd | 4 | 19-05-2011 19:15 | |
| De Kantine |
Scratchy Supersaaids #1333 Verwijderd | 500 | 08-03-2011 23:07 | |
| Algemene schoolzaken |
ICT hulpmiddelen voor visuele beperkingen? Marly88 | 6 | 26-02-2008 17:22 | |
| De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 14:56 | |
| Vrije tijd |
Buitenspel, zo laten/afschaffen of spelen met technische hulpmiddelen?? female007 | 13 | 10-09-2003 15:58 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
verschil tussen mens en dier..... prulleke | 76 | 10-09-2002 08:32 | |