![]() |
|
![]() En nog een jongensdroom! Plot Outline: Dueling alien races, the Autobots and the Decepticons, bring their battle to Earth, leaving the future of humankind hanging in the balance. Directed by Michael Bay Writing credits John Rogers Roberto Orci Production Notes/Status: Status: Pre-production Comments: Status Updated: 7 January 2006 Note: Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change; some data could be removed completely. IMDB Filmpje ? Meningen? Al een paar grote namen, bv. Michael Clarke Duncan en Bernie Mac. Ben erg benieuwd hoe ze dit aanpakken! Het filmpje (als ie echt is...) ziet er redelijk uit imo.
Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 22:11. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan er persoonlijk niet veel om geven, die tekenfilmseries waren best geinig vroeger, maar ik ben geen enorme 'fan' ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga er wel heen, lijkt me wel mooi enzo, maar waarschijnlijk zit ik me op te vreten dat ze niet gewoon een 1 op 1 conversie hebben geprobeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toch snap ik ook wel dat ze niet het zelfde er uit kunnen zien. Ze proberen het enigzins realistisch over te laten komen. Hiermee bedoel ik, wa je eigelijk met staal zou kunnen doen zonder het te verbuigen en het daarmee meer cartoony te laten lijken. Vraag me alleen af wie die helicopter is? Niet starscream, die zag je in een later shot (tenzij dat een gewone jet is -_-). Het zal helaas wel niet die van de Combaticons zijn, haha. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Blijkbaar ben ik toe aan een bril.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik moet toegeven dat alles wat ik tot nu toe gezien heb nog steeds maakt dat ik m wil zien! er wil alleen niemand mee, want iedereen hier vindt de transformers stom ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ook de kleine dingetjes zijn wel geinig zoals die air freshener in Bumblebee, het Decepticon teken in plaats van het gebruikelijke schild op Roadblock (of hoe die politieauto ook heet) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Luidruchtige irritante kutfilm die het flikt om John Turturro (!) onuitstaanbaar te maken.
||
Citaat:
Maar dat zijn details die standaard zijn in zo'n soort film lijkt me; verder barst het uit de voegen van een slecht script en ditto acteerwerk. Die grap dat die yankeesoldier moest bellen en "belemmerd" werd door een oosterse telefoonoperator was om te huilen.
||
Net gezien, en ik vond hem super gaaf!
Geweldige actiefilm, leuke humor, en veel herkenning! Shia Lebeouf vond ik ook een prettig persoon om naar te kijken (in a non-sexual way). Nadelen: Misschien teveel humor, en weer eens te flitsend gefilmd. Citaat:
De ubervadguy heeft als transformatie dat hij in een lullig pistooltje verandert, waarin hij zelf niks bijzonders kan... Dat is toch ook loos! Ik zie het al voor me: Megatron transformeert en schreeuwt: Somebody shoot me! Nee, zo is het beter!
||
Citaat:
dat is idd ook waardeloos. Maar ik vond de vormgeving van de robots best in orde; daar doelde ik ook op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat was overigens het minst van de film's problemen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Transformers: The Movie Verwijderd | 10 | 26-07-2004 15:48 | |
Films, TV & Radio |
Favo quotes uit films. appelsientje | 61 | 14-11-2003 15:47 | |
Films, TV & Radio |
Beste, leukste, mooiste, coolste ANIMATIEfilms?! juliettebinoche | 38 | 04-07-2003 09:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? Anne | 500 | 20-04-2003 18:06 | |
Films, TV & Radio |
*njaaaaah de nostalgie van vroeger, toen er nog leuke tekenfilms waren!* Lt. Cow | 4 | 26-11-2001 18:03 |