![]() |
|
![]() |
http://www.cia.gov/cia/publications/...sex_ratio.html
Alle landen ter wereld. mannen per vrouw: 1.11 south korea Andere landen die slecht scoren (veel meer mannen dan vrouwen): malta albania singapore venezuela yugoslavia malta taiwan mannen per vrouw: 0.86 cayman islands mannen per vrouw: 0.84 bermuda Wie gaat er mee naar Bermuda en de Cayman's? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk helemaal nix.
als het 1 op 10 is merk je er heus nix van. tis heus niet zo dat de vrouwen dan medelijden gaan hebben met de mannen omdat ze niet zo vaak seks kunnen hebben en dus daarom maar met hun seks gaan hebben. T gaat toch nog steeds om het gevoel wat je voor iemand hebt? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Guess what? Iceland: at birth: 1.08 male(s)/female under 15 years: 1.07 male(s)/female 15-64 years: 1.02 male(s)/female 65 years and over: 0.81 male(s)/female total population: 1 male(s)/female (2001 est.) Sterker nog, in IJsland wonen (in onze leeftijdsgroep) meer mannen dan vrouwen. Immers, voor iedere vrouw zijn er 1.07/1.02 mannen... Zie http://www.cia.gov/cia/publications/...sex_ratio.html voor een overzicht zoals dat hierboven van alle landen ter wereld. En, bedenk, vrouwen worden gemiddeld ouder dan mannen! Op jongere leeftijd zijn er meer mannen, pas bij 65+ is het omgekeerd. Netherlands: at birth: 1.04 male(s)/female under 15 years: 1.05 male(s)/female 15-64 years: 1.03 male(s)/female 65 years and over: 0.7 male(s)/female total population: 0.98 male(s)/female (2001 est.) *ahum* Ja, er zijn dus meer vrouwen dan mannen. Maar niet voor je boven de 65 bent. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
Gedichtje over mijn oom: PEDO! HelpMePlease | 111 | 27-06-2002 10:26 |