Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 20:58
Verwijderd

wat vinden jullie van deze vrouw???
Vinden jullie deze vrouw oprecht barmhartig en dat ze goed werk verricht voor de amerikaanse samenleving? Of vinden jullie haar fake, omdat ze bakken geld verdient met haar programma en tijdschrift?

Ik heb wel bewondering voor Oprah. Ik denk dat ze best een goed hart heeft voor haar kijkers. En oprecht haar kijkers wil helpen met hun little problems. Ik denk dat mensen wel een steun aan haar kunnen hebben. Maar is dat niet een beetje sneu, een ellendig leven hebben en je dan helemaal vastklampen aan Oprah en haar verheffen tot heldin?

Maar soms word ik wel een beetje misselijk van dat Amerikaanse patriottisme waarmee die hele show doordrengt is.

Wat vinden jullie???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2002, 21:00
pienie
ik vind het een slet die zich verkoopt aan mensen die aan de kloof hangen...

ze zet zogenaamde goede doelen op, zelf is ze verre van arm en donneert bijna geen cent...

enigzins wel te begrijpen want anders kan ze aan ieder doel gaan doneren, maja toch...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:23
Verwijderd
Nah patriottisme is normaal in Amerika, het zou erg zijn als ze er niet aan deed. Dat vinden ze veel erger dan donaties of wat dan ook. Voor de rest vind ik het wel grappig, maar het is toch duidelijk een vrouwenprogramma das wel minder dan. Ik hou niet van dat opkomenvoorjezelfWANTwijzijnvrouwenenmannenzijnniks. Oftewel emancipatie.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:28
Daangerous
Daangerous is offline
Weet je wat het is met Oprah, als ze zegt dat ze een bepaald boek geweldig vind, dan koopt de volgende dag heel vrouwelijk Amerika dat boek, en dat vind ik zo sneu aan Amerika. Het begin van Oprah is te erg voor woorden: Oprah komt op, de mensen (vrouwen) in de studio blijven overenthousiast klappen voor madam, ik heb niks tegen Oprah persoonlijk, maar mijn favo is ze niet
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 04:07
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Oeeeeh OPRAH! Love her! Als je eens aan nep talkshow-host wil zien---------> Sally Jessy Raphael....*walg* wat een walgelijk mens.....moraalridder...bah

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 04:15.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 04:13
Feestbeest nummer 1

IEEEEEK...brrrrrrrr, hier wil je toch geen 50 minuten naar kijken???
Oud 28-07-2002, 04:18
Verwijderd

en wat denken jullie van onze eigen catherine? lief of is ze de nep oprah???
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 04:20
Feestbeest nummer 1
Nee Catherine viinik nie zoooo....sorry
Oud 28-07-2002, 04:23
Verwijderd
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Nee Catherine viinik nie zoooo....sorry
catherine vind ik echt een lieverd... Ik vind het echt knap dat ze de raarste gasten met de gekste problemen met zoveel respect kan behandelen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:03
Ilsch
Ilsch is offline
omg ik vind het allebei heel koel om te kijken en dan vooral met die Phill.. en en en.. al die mensen met problemen die dat op tv gaan vertellen.. ge-wel-dig
wat ik wel altijd loos vind van oprah.. dan komt ze idd zo debiel op.. en en.. dat ze zeg maar.. bij elke "ster" die langs komt zegt dat ze zulke goede vrienden zijn..
lijkt me sterk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:26
marlies
marlies is offline
Citaat:
bertbart schreef:

catherine vind ik echt een lieverd... Ik vind het echt knap dat ze de raarste gasten met de gekste problemen met zoveel respect kan behandelen...
Inderdaad! Ik vind het jammer dat ze er mee gestopt is. Over Oprah, ja ik vind het leuk om haar programma te kijken, maar ja dat met die boeken. Ze doet het voorkomen alsof ze mensen helpt en dat ze daardoor meer gaan lezen, maar wat zij zegt, daar hechten heel veel mensen veel waarde aan dus dan gaan ze die boeken kopen en dat is geen eerlijke concurrentie, maar ja.. Ik zit er eigenlijk niet zo mee.
Oud 28-07-2002, 09:40
Verwijderd
Een maand geleden stond in de krant dat ze zou stoppen met die boeken..

En Catherine is super natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Redman schreef:
Nah patriottisme is normaal in Amerika, het zou erg zijn als ze er niet aan deed. Dat vinden ze veel erger dan donaties of wat dan ook. Voor de rest vind ik het wel grappig, maar het is toch duidelijk een vrouwenprogramma das wel minder dan. Ik hou niet van dat opkomenvoorjezelfWANTwijzijnvrouwenenmannenzijnniks. Oftewel emancipatie.
Leer jij nou maar eerst eens wat emancipatie is, jochie. Opkomen voor de rechten van welke groep dan ook.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:40
fucking hero
fucking hero is offline
oprah herkouwt haar onderwerpen te vaak imho.
tis vaak meer van hetzelfde, maar soms snijden ze wel een heel interesant sociaal onderwerp aan, drugs onder jongeren enzo..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:58
maryana
maryana is offline
ik vind oprah wel leuk, soms gaat ze inderdaad te lang door over een onderwerp, maar als ze sterren te gast heb, vind ik het wel erg leuk, en de boekenclub vind ik ook wel interessant. maar ik vind dat ze te lang doorgegaan is over 11 september. misschien was dat wel om america helpen er over heen te komen. dat vond ik het enigste waar ze te lang over heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:11
Desp
Desp is offline
Oprah vind ik echt oprecht... Geen idee waarom, ze doet echt mee met alles en vind zoveel dingen interessant om te horen etc etc.. Ik keek het een tijdje geleden elke middag (ja, ik verveelde me een beetje ) en heb een paar dingen over haar opgezocht toen... heel triest eigenlijk...

Ze is door haar opa opgevoed en is daarna bij haar vader gaan wonen, ze is misbruikt door familie en heeft daar best veel problemen mee gehad.. vervolgens ging ze een klein onderdeeltje van een programma presenteren en voor ze het wist had ze een eigen programma... In Amerika is ze iig een echt begrip, vind ik wel knap eigenlijk, hoewel ik niet zo positief ben over de VS... Maar ik vind Oprah echt zoveel anders dan 'onze' Catherine... dat vind ik echt een irri mens, ook zei ik misbruikt geweest, maar.. ik vind haar niet oprecht ofzo...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:53
Daangerous
Daangerous is offline
Maakt het uit of je misbruikt bent ofnie??? Waar slaat dat nou weer op, kijk het is natuurlijk super erg, daar hoeven we het niet over te hebben, maar als je dat overkomt hoef je toch niet meteen geweldig te zijn...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 17:13
BCR
BCR is offline
Kvind dr wel goed. Meestal heeft ze ook wel goede onderwerpen en ik denk wel dat ze mensen helpt met actuele problemen te bespreken enzo. Americaanse vrouwtjes doen namelijk best wat Oprah zegt .
Maar als Dr. Phill weer huwelijksproblemen gaat bespreken dan zap ik echt weg!! Verder is ie wel cool en make-overs en beroemde gasten zijn altijd leuk.
Oud 29-07-2002, 18:03
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Bah, kan me zo irriteren aan Oprah!
Altijd met haar krokodillen traantjes maar kijcijfers scoren. Snap niet dat mensen hiernaar kunnen kijken.
Oud 29-07-2002, 18:08
Desp
Desp is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Maakt het uit of je misbruikt bent ofnie??? Waar slaat dat nou weer op, kijk het is natuurlijk super erg, daar hoeven we het niet over te hebben, maar als je dat overkomt hoef je toch niet meteen geweldig te zijn...
Zeg ik dat dan?!

Mensen twijfelen alleen vaak aan de echtheid van mensen, zij heet vroeger in een hel geleefd, dan kan je toch wel een beetje concluderen dat ze echt is?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:18
Verwijderd

En wat vinden jullie dan van hem en zijn talkshow?
Ik vind hem overigens erg goed. Het programma is eigenlijk wel heel erg Brits, like dûh...
Maar soms zijn er wel interessante discussies...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:41
Piccola
Piccola is offline
Ik denk ook dat ze best een goed hart heeft voor haar kijkers. En oprecht haar kijkers wil helpen. Maar het is inderdaad een beetje sneu, dat sommigen zich dan helemaal vastklampen aan Oprah. En wat ik ook vaak een beetje irritant vind is dat Oprah en het hele publiek zo snel janken! Maar verder is het wel ok.. Vooral met Dr. Phill! Altijd weer rellen met hem!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:41
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Ik ken hem en z'n show niet eens.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
http://www.salvationarmy.org.uk/zpix/eWarCry.pix/2001/1124/Kilroy.jpg
En wat vinden jullie dan van hem en zijn talkshow?
Ik vind hem overigens erg goed. Het programma is eigenlijk wel heel erg Brits, like dûh...
Maar soms zijn er wel interessante discussies...
daar kijkt mn moeder altijd naar, tis wel oke,alleen gaat te vaak over kinderen op het verkeerde spoor, mannen die nog thuis wonen enzo...echt iets voor huismoeders
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 13:30
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Weet je wat het is met Oprah, als ze zegt dat ze een bepaald boek geweldig vind, dan koopt de volgende dag heel vrouwelijk Amerika dat boek, en dat vind ik zo sneu aan Amerika.
Idd. Oprah is een gevaar voor de Amerikaanse samenleving...
Oud 30-07-2002, 22:01
Verwijderd
Ik vind al die gasten die bij Oprah komen mateloos irritant..
allemaal maar ja knikken en meejanken bij alles...jeez....*kots*
echt hersenloze massakuddedieren

maar tog isset soms wel leuk om te kijken

Catherine is soms wel leuk, ligt aan t onderwerp( net als oprah enz) ...over onhandelbare tieners enzow is lachen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:16
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Oprah is cool.
Vroeger was het leuker( het gaat nu alleen maar over boeken en huwelijksproblemen), maar ik kan er af en toe nog wel van genieten.

Maar ja, het is in elk geval wel van een beter niveau dan Jerry Springer. En tja, dat ze bakken met geld verdiend is alleen maar redelijk. Bill Gates en al die prof voetballers verdienen ook teveel. Moet je de vrije markt voor aankijken.

PS: Ricky Lake is ook nog te pruimen

see ya later
Oud 31-07-2002, 15:20
Verwijderd
De aflevering van vandaag kon ik niet drooghouden

Mooie verhalen *snif*
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:51
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Oprah is nog wel ok.
Alleen jammer van die chauvinistisch, pretentieuze, vierkante randdebiel van een ''dr.phil'' met zijn amateuristische loze gebrabbel.
Hij verziekt heel het programma voor mij.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:26
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Oprah is best kewl

ik heb gehoord / gelezen dat Oprah in 2006 gaat stoppen met het programma en de politiek in wil gaan ... Eindelijk ACTIE !!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Oprah is best kewl

ik heb gehoord / gelezen dat Oprah in 2006 gaat stoppen met het programma en de politiek in wil gaan ... Eindelijk ACTIE !!
Oprah for president!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 04:44
Diesel
Diesel is offline
Ik vind Oprah super!!! Respect.....
Oud 04-08-2002, 04:54
Verwijderd
Ze was trouwens ook super in de film The Color Purple. Prachtige film!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:49
Verwijderd
Oprah gaat wel. Het is echt zo'n huisvrouwenprogramma.
Ik hou er dus niet zo van.
Ik irriteer me alleen mateloos aan die dokter Phill ofzo.
Wat een eikel die denkt ook alles te weten.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Mcadamian schreef:

Wat een eikel die denkt ook alles te weten.
Hij is niet voor niets een dokter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten