Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind oprah wel leuk, soms gaat ze inderdaad te lang door over een onderwerp, maar als ze sterren te gast heb, vind ik het wel erg leuk, en de boekenclub vind ik ook wel interessant. maar ik vind dat ze te lang doorgegaan is over 11 september. misschien was dat wel om america helpen er over heen te komen. dat vond ik het enigste waar ze te lang over heeft gedaan.
|
![]() |
|
![]() |
Oprah vind ik echt oprecht... Geen idee waarom, ze doet echt mee met alles en vind zoveel dingen interessant om te horen etc etc.. Ik keek het een tijdje geleden elke middag (ja, ik verveelde me een beetje
![]() Ze is door haar opa opgevoed en is daarna bij haar vader gaan wonen, ze is misbruikt door familie en heeft daar best veel problemen mee gehad.. vervolgens ging ze een klein onderdeeltje van een programma presenteren en voor ze het wist had ze een eigen programma... In Amerika is ze iig een echt begrip, vind ik wel knap eigenlijk, hoewel ik niet zo positief ben over de VS... Maar ik vind Oprah echt zoveel anders dan 'onze' Catherine... dat vind ik echt een irri mens, ook zei ik misbruikt geweest, maar.. ik vind haar niet oprecht ofzo... |
![]() |
|
Kvind dr wel goed. Meestal heeft ze ook wel goede onderwerpen en ik denk wel dat ze mensen helpt met actuele problemen te bespreken enzo. Americaanse vrouwtjes doen namelijk best wat Oprah zegt
![]() Maar als Dr. Phill weer huwelijksproblemen gaat bespreken dan zap ik echt weg!! Verder is ie wel cool ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mensen twijfelen alleen vaak aan de echtheid van mensen, zij heet vroeger in een hel geleefd, dan kan je toch wel een beetje concluderen dat ze echt is? |
![]() |
|
![]() |
Ik denk ook dat ze best een goed hart heeft voor haar kijkers. En oprecht haar kijkers wil helpen. Maar het is inderdaad een beetje sneu, dat sommigen zich dan helemaal vastklampen aan Oprah. En wat ik ook vaak een beetje irritant vind is dat Oprah en het hele publiek zo snel janken! Maar verder is het wel ok.. Vooral met Dr. Phill!
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind al die gasten die bij Oprah komen mateloos irritant..
allemaal maar ja knikken en meejanken bij alles...jeez....*kots* echt hersenloze massakuddedieren ![]() maar tog isset soms wel leuk om te kijken ![]() Catherine is soms wel leuk, ligt aan t onderwerp( net als oprah enz) ...over onhandelbare tieners enzow is lachen ![]() |
![]() |
|
Oprah is cool.
Vroeger was het leuker( het gaat nu alleen maar over boeken en huwelijksproblemen), maar ik kan er af en toe nog wel van genieten. Maar ja, het is in elk geval wel van een beter niveau dan Jerry Springer. En tja, dat ze bakken met geld verdiend is alleen maar redelijk. Bill Gates en al die prof voetballers verdienen ook teveel. Moet je de vrije markt voor aankijken. PS: Ricky Lake is ook nog te pruimen see ya later ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Oprah's Debt Diet Verwijderd | 60 | 23-08-2006 16:33 | |
Films, TV & Radio |
Oprah naamloozzz | 80 | 30-08-2005 17:29 | |
Films, TV & Radio |
Oprah Chenoah | 43 | 03-02-2005 22:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |