Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2007, 17:24
Snoezeke
Snoezeke is offline
Jah, ik zit met een vraagje... Ik ben nu bijna 4 jaar samen met mn vriend maar de laatste tijd doen we amper nog iets samen. Als we elkaar zien, blijven we altijd thuis, kijken we een filmpje,... Met zijnv rienden gaat hij echter wel altijd weg, leuke dingen gaan doen... Ik heb er al met hem over gepraat, maar hij vindt dat het niet opvalt, het is gewoon toevallig Nu vraag ik mij af of dit misschien een moment is waar onze relatie eventjes verzwakt ? Ik heb echt nood om leuke dingen te doen, niet altijd met zn tweetjes thuis te zitten. Ik vind het nu echt behoorlijk saai ( buiten ons seksleven dan )... Weet iemand raad ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2007, 17:27
Verwijderd
Nou, je zou bijvoorbeeld er met hem over kunnen praten, of eens voorstellen iets te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 17:27
Verwijderd
Even afstand, elkaar wat minder vaak zien. Dan weer eens iets anders afspreken dan bij iemand van jullie thuis. In de stad, ga naar de bioscoop, uit eten. Name it.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 17:30
Snoezeke
Snoezeke is offline
Ik heb er al met hem over gepraat, zoals ik al zei, maar hij vindt dat er niets aan de hand is, hij zit gewoon graag thuis zegt hij... Ik stel super veel dingen voor, samen iets drinken, naar de bioscoop, iets gaan eten, naar een optreden,... Als ik dan toekom bij hem is er altijd wel iets waardoor hij geen zin heeft om te gaan. Of hij is te moe, of heeft geen geld,...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 17:50
Verwijderd
Lekker dan, als hij wel gaat met z'n vrienden maar bij jou ineens geen geld heeft of te moe is.

Oplossing: ga zelf met vrienden op stap, misschien wordt hij dan wakker als jij ineens niet meer thuis bent.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er al met hem over gepraat, zoals ik al zei, maar hij vindt dat er niets aan de hand is, hij zit gewoon graag thuis zegt hij...
Als dat zo zou zijn zou dat de vier jaar hiervoor toch ook al zo zijn geweest?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 18:14
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:

Oplossing: ga zelf met vrienden op stap, misschien wordt hij dan wakker als jij ineens niet meer thuis bent.
Idd, laat hem maar lekker alleen thuis zitten. Of schop even wat herrie, misschien wordt hij dan wakker.
Oud 05-10-2007, 18:42
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik heb echt nood om leuke dingen te doen, niet altijd met zn tweetjes thuis te zitten. Ik vind het nu echt behoorlijk saai
Heb je het hem ook op deze manier gezegd? Want dit lijkt me ontzettend duidelijk toch? Een beetje vreemd als hij daar niet op reageerd, terwijl je dan toch echt wel aangeeft wat jij wil en dat je het er niet mee eens bent hoe het nu gaat. In dat geval zou ik idd de raad van ******** opvolgen en gewoon leuke dingen met vrienden gaan doen, miss dat hij zich dan bedenkt
Oud 06-10-2007, 10:12
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Lekker dan, als hij wel gaat met z'n vrienden maar bij jou ineens geen geld heeft of te moe is.

yeayeah
Oud 06-10-2007, 10:59
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik zat in ongeveer dezelfde situatie. Heb het toen uitgemaakt. Ik vond het ook tijd voor iets nieuws, even mijn leven op zijn kop zetten (in positieve zin) zeg maar.

Oud 06-10-2007, 11:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Probeer hem duidelijk te maken wat je wilt, bv op zaterdag, bel hem dan en vraag of hij meegaat iets doen. Als hij niet wil zeg je, okee, dan ga ik wel met <insert naam vriendin>.
Oud 06-10-2007, 15:33
Smokin'
Smokin' is offline
Wat voor 'leuke' dingen had je voor hem in petto dan?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 16:02
Snoezeke
Snoezeke is offline
Ik stelde voor om naar de cinema te gaan, om naar een optreden te gaan, iets te gaan drinken, samen uitgaan,... echt vanalles en telkens als hij mij dan komt ophalen of ik bij hem langs ga, worden de plannen afgeschaft Ik denk dat ik inderdaad wat herrie moet schoppen, ik ben veel te lief, ik spring altijd voor hem en mss moet ik hem eens echt laten voelen dat ik het beu ben... Om nu nog maar een voorbeeld te geven, ik ben momenteel ziek, lig al een paar dagen ziek in mn bed en ik vroeg of hij wou langskomen om mij wat gezelschap te houden, hij kan niet omdat hij telkens met zn vrienden heeft afgesproken...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 16:56
Sushii
Sushii is offline
''hoi, ga je mee naar de bioscoop?''
''nee, geen zin, moe bladiebla''
''okay, dan ga ik alleen/met vriendin, doei''
''he wacht!...''

Oud 06-10-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
''okay, dan ga ik alleen/met vriendin, doei''
''he wacht!...''

Of 'oke, doei, veel plezier' .
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 06:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou jezelf niet meer beschikbaar voor hem maken. Hij moet jóu maar gaan bellen als hij je wil zien en niet andersom. En ook dan zou ik doen alsof je al een afspraak hebt staan. Laat hem eens moeite doen
Oud 07-10-2007, 12:31
Magican
Magican is offline
Citaat:
''okay, dan ga ik alleen/met vriendin, met je beste vriend doei''
''he wacht!...''

Oud 07-10-2007, 12:43
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik stelde voor om naar de cinema te gaan, om naar een optreden te gaan, iets te gaan drinken, samen uitgaan,... echt vanalles en telkens als hij mij dan komt ophalen of ik bij hem langs ga, worden de plannen afgeschaft Ik denk dat ik inderdaad wat herrie moet schoppen, ik ben veel te lief, ik spring altijd voor hem en mss moet ik hem eens echt laten voelen dat ik het beu ben... Om nu nog maar een voorbeeld te geven, ik ben momenteel ziek, lig al een paar dagen ziek in mn bed en ik vroeg of hij wou langskomen om mij wat gezelschap te houden, hij kan niet omdat hij telkens met zn vrienden heeft afgesproken...
Als je al vier jaar een relatie hebt is het toch ook gewoon veel leuker om zulke dingen met je vrienden te doen? Je vriendin is er toch wel.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 14:07
Verwijderd
Ik zou het ook even aan hem overlaten nu; als hij jou wil spreken of zien, dan neemt hij maar initiatief. Kijken hoe lang hij nodig heeft en hoe hij reageert; als het hem helemaal niets doet dat jij hem niet belt, misschien moet je dan eens aan hem vragen wat hij van jullie relatie vindt...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:35
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Als je al vier jaar een relatie hebt is het toch ook gewoon veel leuker om zulke dingen met je vrienden te doen? Je vriendin is er toch wel.
Wat een redenering. Ik doe al die dingen toch minstens even graag met mijn vriend hoor, ook na vier jaar. Die hoort nog steeds mijn allerbeste vriend te zijn en dat is hij ook.
Jij stelt het voor alsof je vriendin eerder een last is. Of een slavinnetje die je maar kan oproepen wanneer je wilt, want 'ze is er toch wel'
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:45
stout!
stout! is offline
Citaat:
Je vriendin is er toch wel.
Op het moment dat mijn vriend zo begint te denken, gaan we hard in de richting van het moment dat ik er niet meer ben.
Oud 07-10-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:

beste advies! krijg je zelf ook weer wat lol in je leven
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:09
Sushii
Sushii is offline
Citaat:
dan weet je ook genoeg
Oud 08-10-2007, 13:05
Verwijderd
Citaat:
als mijn vriend met zn vrienden naar de bios wil en ik wil niet.. nou veel plezier dan toch??
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:11
Verwijderd
Citaat:
als mijn vriend met zn vrienden naar de bios wil en ik wil niet.. nou veel plezier dan toch??
Maar dat is het punt hier niet, zij wil niet met haar vriendinnen naar de bios, zij wil met hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2007, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Je vrienden zijn er ook 'toch wel'. Ik hoop toch dat ik mijn vriend even graag zie als mijn vriendinnen, hoor
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 14:15
sweetie_87
sweetie_87 is offline
Als ik het zo lees zou ik het even van hem af laten hangen. Niet heel de tijd bij hem aankloppen, maar even wachten tot hij jou belt,sms't,langskomt etc..
Maar vind het ergens wel gek dat hij wel tijd heeft voor vrienden maar als jij dan iets wilt doen, dan is hij te moe,geen tijd etc... dat idee heb ik.
Dus ik zou dan zelf gewoon je eigen dingen doen en met je vriendinnen een keer naar bios of stappen ofzo en gewoon afwachten wanneer hij een keer iets laat weten van zijn kant.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 15:04
Verwijderd
Het gaat niet alleen om wat hij vindt/wil/enz., het gaat ook om wat jij vindt/wilt/enz. Ik zou dus nog eens met hem praten en hem duidelijk maken dat JIJ het vervelend vindt en dat je van hem verwacht dat hij ook naar jou omkijkt en ook naar jou luistert ed (want dat doe je en logisch ). En verder idd met andere vriend(inn)en dingen doen of zelf en hem lekker laten zitten.

Maar hij geen gehoor aan geeft aan wat jij vindt/wilt/enz. dan zou ik toch ernstig over de kwaliteit van de relatie na gaan denken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 15:41
igfy
igfy is offline
Je hebt niet zomaar een relatie, daar moet je allebei tijd in investeren. Het komt nu zo over alsof jij wel bereid bent dat te doen en hij niet echt. Leg hem dat probleem eens voor. Of misschien is jullie definitie van tijd in elkaar steken wel anders en hebben jullie hier een andere mening over. In dat geval zul je een compromis moeten sluiten of het uitmaken als het echt te veel verschilt...
Oud 12-10-2007, 12:21
waves
waves is offline
Gewoon bot zeggen dat jet het niet leuk vindt dat hij wel allemaal dingen met zijn vrienden gaat doen maar voor jou geen geld/tijd over heeft.

Ga eens met een mannelijke vriend/klasgenoot ergens heen (liefst een die hij niet kent) .

En inderdaad: laat hem maar eens naar jou toe komen. En niet gaan bellen als het te lang duurt naar je zin. Ga lekker met vriendinnen op vakantie of een paar dagen weg, dan gaat hij je waarschijnlijk wel missen.
Oud 12-10-2007, 14:11
Luna
Luna is offline
Citaat:
Op het moment dat mijn vriend zo begint te denken, gaan we hard in de richting van het moment dat ik er niet meer ben.
dat dacht ik ook

@ts: ik had ook zo'n ex en als hij geen stap in jouw richting wil doen is ie duidelijk niet bereid om moeite voor jullie relatie te doen dus laat hem dan maar lekker gaan. Dat je al 4 jaar samen bent is geen reden om bij elkaar te blijven.
Oud 12-10-2007, 21:30
Poepkind
Poepkind is offline
Tsja ik zat in precies dezelfde situatie, ik bleef maar aandringen op leuke dingen en ideen voordragen. Met zn vereniging deed hij vaak zat leuke dingen. Heb heel vaak gesprekken hierover met hem gehad, gezegd dat het niet zo langer kon, alles tevergeefs. Dus toen is het uitgegaan(idd na 4 jaar).
Oud 13-10-2007, 18:16
Anuz
Anuz is offline
Verlang je niet teveel van hem? Heb je zelf wel vriendinnen waarmee je leuke dingen doet? Kan ook gewoon dat hij meer sociale contacten heeft dan jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten