Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zat in ongeveer dezelfde situatie. Heb het toen uitgemaakt. Ik vond het ook tijd voor iets nieuws, even mijn leven op zijn kop zetten (in positieve zin) zeg maar.
![]()
|
Probeer hem duidelijk te maken wat je wilt, bv op zaterdag, bel hem dan en vraag of hij meegaat iets doen. Als hij niet wil zeg je, okee, dan ga ik wel met <insert naam vriendin>.
|
![]() |
Ik stelde voor om naar de cinema te gaan, om naar een optreden te gaan, iets te gaan drinken, samen uitgaan,... echt vanalles en telkens als hij mij dan komt ophalen of ik bij hem langs ga, worden de plannen afgeschaft
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het ook even aan hem overlaten nu; als hij jou wil spreken of zien, dan neemt hij maar initiatief. Kijken hoe lang hij nodig heeft en hoe hij reageert; als het hem helemaal niets doet dat jij hem niet belt, misschien moet je dan eens aan hem vragen wat hij van jullie relatie vindt...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij stelt het voor alsof je vriendin eerder een last is. Of een slavinnetje die je maar kan oproepen wanneer je wilt, want 'ze is er toch wel' ![]() |
![]() |
|
Als ik het zo lees zou ik het even van hem af laten hangen. Niet heel de tijd bij hem aankloppen, maar even wachten tot hij jou belt,sms't,langskomt etc..
Maar vind het ergens wel gek dat hij wel tijd heeft voor vrienden maar als jij dan iets wilt doen, dan is hij te moe,geen tijd etc... dat idee heb ik. Dus ik zou dan zelf gewoon je eigen dingen doen en met je vriendinnen een keer naar bios of stappen ofzo en gewoon afwachten wanneer hij een keer iets laat weten van zijn kant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat niet alleen om wat hij vindt/wil/enz., het gaat ook om wat jij vindt/wilt/enz. Ik zou dus nog eens met hem praten en hem duidelijk maken dat JIJ het vervelend vindt en dat je van hem verwacht dat hij ook naar jou omkijkt en ook naar jou luistert ed (want dat doe je en logisch
![]() Maar hij geen gehoor aan geeft aan wat jij vindt/wilt/enz. dan zou ik toch ernstig over de kwaliteit van de relatie na gaan denken. ![]() |
![]() |
|
Je hebt niet zomaar een relatie, daar moet je allebei tijd in investeren. Het komt nu zo over alsof jij wel bereid bent dat te doen en hij niet echt. Leg hem dat probleem eens voor. Of misschien is jullie definitie van tijd in elkaar steken wel anders en hebben jullie hier een andere mening over. In dat geval zul je een compromis moeten sluiten of het uitmaken als het echt te veel verschilt...
|
Gewoon bot zeggen dat jet het niet leuk vindt dat hij wel allemaal dingen met zijn vrienden gaat doen maar voor jou geen geld/tijd over heeft.
Ga eens met een mannelijke vriend/klasgenoot ergens heen (liefst een die hij niet kent) ![]() En inderdaad: laat hem maar eens naar jou toe komen. En niet gaan bellen als het te lang duurt naar je zin. Ga lekker met vriendinnen op vakantie of een paar dagen weg, dan gaat hij je waarschijnlijk wel missen.
||
Citaat:
![]() @ts: ik had ook zo'n ex en als hij geen stap in jouw richting wil doen is ie duidelijk niet bereid om moeite voor jullie relatie te doen dus laat hem dan maar lekker gaan. Dat je al 4 jaar samen bent is geen reden om bij elkaar te blijven.
|
Tsja ik zat in precies dezelfde situatie, ik bleef maar aandringen op leuke dingen en ideen voordragen. Met zn vereniging deed hij vaak zat leuke dingen. Heb heel vaak gesprekken hierover met hem gehad, gezegd dat het niet zo langer kon, alles tevergeefs. Dus toen is het uitgegaan(idd na 4 jaar).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen ik word gek snowscene | 7 | 29-08-2012 19:39 | |
Liefde & Relatie |
Na 5 jaar weer contact met oude vrienden Prue Halliwell | 10 | 28-09-2008 07:24 | |
Liefde & Relatie |
Uit na 4 jaar?! Musicboy | 16 | 04-12-2007 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Vage situatie (wat te doen?) useful_idiot | 34 | 12-08-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend wat te doen ~Love Angel~ | 13 | 03-02-2004 07:30 |