Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2007, 22:18
Verwijderd
Goed.. ik had eerder een topic geopend over het spel Devil May Cry. Ik heb nu dus een gamepad gekocht. Eentje van Speedlink, Macrokit Strike². Nu is het zo dat je in het spel loopt met de rechter analoge stick. Maar dat hoort toch niet zo, dat speelt onhandig.

De pijltjes zijn de menu's. De linker analog stick is de camera en de rechter analog stick is het lopen. Ik heb gekeken bij de instellingen van het spel maar dat is niet te veranderen. Maar bij de instellingen van Windows is het ook niet te veranderen. Is dit gewoon een kut controller of zie ik wat over het hoofd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2007, 23:18
Zyh
Zyh is offline
daarom: alleen fps en suffe mmorpgs op de pc

ik weet nog wel dat ik bij DMC op de playstation af en toe een paar minuten lang op de schiet en hak knop aan het raggen was om door een zooi vijanden heen te komen.

moet er niet aan denken om die shit op een gare gamepad of toetsebord te moeten doen

maarja om je vraag te beantworden: geen idee srry
Oud 05-09-2007, 23:32
Rob
Rob is offline
De port is gewoon brak.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 07:43
Verwijderd
Citaat:
daarom: alleen fps en suffe mmorpgs op de pc

ik weet nog wel dat ik bij DMC op de playstation af en toe een paar minuten lang op de schiet en hak knop aan het raggen was om door een zooi vijanden heen te komen.

moet er niet aan denken om die shit op een gare gamepad of toetsebord te moeten doen

maarja om je vraag te beantworden: geen idee srry
Nouja, de gamepad is precies hetzelfde als die van de playstation. Alleen zijn volgens mij de analog sticks verkeerd geplaatst ofzo.

In de playstation versie hoor je toch te lopen met de linker analog stick. Misschien kan je het veranderen met een programma. Vanavond maar ff zoeken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:37
Rob
Rob is offline
Je bent niet de enige, hoor. Zoals ik al zei: De port van de game is gewoon brak en iedereen heeft 't, voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten