Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Soms is het gewoon beter om niet te veel na te denken denk ik. De grote filosofen zoals Nietzsche zijn dan ook hun hele leven melancholisch en depressief geweest. Citaat:
|
Verwijderd
|
soms praten mensen zichzelf nog depressiever...
kijk: als ik depri ben, dan gaat alles k*t enzow, en dan word ik t nog erger, en dan praat ik het NOG erger: *zie je wel dat ik nix kan, alles gaat fout, ik ben maar een stomme snol, ik kan beter zelfmoord plegen*... zoow gaat dat dan bij moi... |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik op Psychologie zit probeer ik geestelijk genoeg afstand te houden van de topics. en de topics die te dicht bij huis zijn daar reageer ik niet op. (klinkt nogal simpel van mij en dat is het ook)
verder is humor toch een goed middel om alles te relativeren. (hmm als ik nou eens een leuke grap over m'n ex kon bedenken..) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast ben ik er mede door dit forum achter gekomen dat ik niet uniek ben met me problemen. En dat sommige dingen die ik als raar ervaar niet raar zijn (en dat ik me daar dus niet zo druk om hoef te maken). Ben dus een possitieve forum bezoeker. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
teveel nadenken hellowkittiej! | 15 | 07-01-2005 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 | |
Psychologie |
Is bewust nadenken over of je ‘gek bent’, al een teken van geestelijke gezondheid? Juliah | 6 | 25-08-2002 07:56 | |
Psychologie |
ik zou nadenken over dood of leven, het word dood *mies* | 37 | 11-05-2002 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
stof tot nadenken niekiepower | 2 | 13-02-2002 16:10 | |
Psychologie |
Nadenken jenny13 | 18 | 02-02-2002 09:40 |