Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2007, 06:13
twinkebel
twinkebel is offline
Hallo mensen, ik ben van plan een ipod shuffle te kopen. Nou ben ik benieuwd of mensen hier hem hebben, en wat hun ervaring er mee is?
Het gaat mij vooral om de shuffle functie, want zover ik kon lezen zat deze als goedkoopste ipod erop en niet bij mp3 spelers onder de 65 euro?

alvast bedankt.
Oud 11-09-2007, 19:18
freyk
freyk is offline
Zelf heb ik hem niet, maar ik zou het ook niet willen hebben.
Dit omdat het geen display heeft en dat het muziek afspeelt in een willekeurige volgorde.
Oud 11-09-2007, 20:55
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
...en dat het muziek afspeelt in een willekeurige volgorde.
Iets wat je heul wel uit kunt zetten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:56
Nietzman
Nietzman is offline
Overigens heeft volgens mij zelfs het goedkoopste gooi en smijtspelertje van de aldi nog wel een shufflefunctie, dus daar hoef je echt niet apart een iPod voor te kopen. Wel omdat zo'n cheil clipje natuurlijk veel toffer staat dan zo'n plastic ondingetje.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Zelf heb ik hem niet, maar ik zou het ook niet willen hebben.
Dit omdat het geen display heeft en dat het muziek afspeelt in een willekeurige volgorde.
Dit kun je inderdaad uit zetten. Plus dat ik het wel een cool functie vind eigenlijk. Hij shuffelt niet alleen wat hij afspeelt maar je kunt hem ook "shuffelend" muziek erop laten zetten. Dan weet je vantevoren dus niet wat erop staat. Een leuke functie imo, ik heb nogal wat muziek en zo kom ik nog eens wat tegen wat ik al een tijdje niet meer gehoord heb of wat ik zelfs gedownload heb maar nog niet geluisterd.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 21:05
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind het een geweldig leuk dingetje. Ik gebruik hem vooral naast mijn gewone iPod. Die shufflefunctie is idd essentieel. Ofwel steek je hem zo bijvoorbeeld vol met je top 200 van leukste nummers, ofwel is het ideaal om je laatste nieuwe cd's wat intensiever en ad random te besluisteren. Ook leuk: af en toe dat ding eens aan vrienden van je geven zodat zij hem volsteken met leuke muziek. Altijd leuk voor op eenzame bus-, trein- of fietsritten. En voor de prijs hoef je het ook absoluut niet te laten. De klank is ook prima in orde. Natuurlijk niet zo goed als een hifi-iinstallatie met boxen van tien keer zoveel geld, maar dat hoeft denk ik ook niet.

aanvulling: als je de shuffle-functie uit zet speelt hij gewoon alfabetisch af. Een display heb ik op mijn shuffle nog nooit gemist.
Oud 15-09-2007, 21:07
Verwijderd
Koop gewoon een Nano?

Die shuffles vind ik niet echt geweldig eigenlijk, liever een 1gig nano... koste me hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 22:01
Verwijderd
Ik heb nog wel een iPod Nano 2GB (2G) te koop staan. PM maar als je interesse hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 09:15
freakinaround
freakinaround is offline
Je kan ipv een ipod shuffle ook een creative zen stone nemen? Zelfde principe, even goede kwaliteit, even klein qua formaat en de helft goedkoper
Oud 20-09-2007, 14:27
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Je kan ipv een ipod shuffle ook een creative zen stone nemen? Zelfde principe, even goede kwaliteit, even klein qua formaat en de helft goedkoper
en zonder itunes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 14:35
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
en zonder itunes
En bagger creative kwaliteit.. hoop vage problemen mee gezien in vriendenkring. Ze zijn wel cheap natuurlijk. Dan is Apple beter..

Ik maak oa gebruik van een ipod maar heb geen itunes..

Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 19:54
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
En bagger creative kwaliteit.. hoop vage problemen mee gezien in vriendenkring. Ze zijn wel cheap natuurlijk. Dan is Apple beter..

Ik maak oa gebruik van een ipod maar heb geen itunes..

[afbeelding]

Ik heb m al een paar maanden en heb er nog geen problemen mee gehad hoor? En t geluid is prima.
Oud 21-09-2007, 11:23
A Lot Of Rock
A Lot Of Rock is offline
http://www.kieskeurig.nl/overview2/a...3-portable.htm

Kijk hier eens , hier kan je reviews lezen van mensen die 'm ook hebben.
Oud 21-09-2007, 18:43
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ik heb m al een paar maanden en heb er nog geen problemen mee gehad hoor? En t geluid is prima.
Nou ja paar modellen iig;
Een 512mb creative van een vriend, issue 1: line in van versterkers pakt em niet 2: dood na minder dan een half jaar. Andere 1gb speler was het veertje van het batterijvak eruit gesprongen, en die werkte ook niet op line in van versterkers (iriver, apple, laptops etc werken wel dus aan die versterkers lag het niet).
Verder is geluidskwaliteit en interface natuurlijk minder dan iriver of apple maar daar is het prijsverschil ook naar.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:24
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
...geluidskwaliteit...
Heb jij ooit goed geluisterd naar een Creative?
Oud 24-09-2007, 08:17
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Heb jij ooit goed geluisterd naar een Creative?
Ja, rommelig in vergelijk met de klanken uit een iPod of mn iRiver H320. Maar er zijn vast nog heel veel anderen die minder goed zijn dan dat. Als je standaard dopjes gebruikt niks aan de hand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten