Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het een geweldig leuk dingetje. Ik gebruik hem vooral naast mijn gewone iPod. Die shufflefunctie is idd essentieel. Ofwel steek je hem zo bijvoorbeeld vol met je top 200 van leukste nummers, ofwel is het ideaal om je laatste nieuwe cd's wat intensiever en ad random te besluisteren. Ook leuk: af en toe dat ding eens aan vrienden van je geven zodat zij hem volsteken met leuke muziek. Altijd leuk voor op eenzame bus-, trein- of fietsritten. En voor de prijs hoef je het ook absoluut niet te laten. De klank is ook prima in orde. Natuurlijk niet zo goed als een hifi-iinstallatie met boxen van tien keer zoveel geld, maar dat hoeft denk ik ook niet.
aanvulling: als je de shuffle-functie uit zet speelt hij gewoon alfabetisch af. Een display heb ik op mijn shuffle nog nooit gemist.
||
Citaat:
Ik heb m al een paar maanden en heb er nog geen problemen mee gehad hoor? ![]() ![]()
|
http://www.kieskeurig.nl/overview2/a...3-portable.htm
Kijk hier eens ![]()
||
Citaat:
Een 512mb creative van een vriend, issue 1: line in van versterkers pakt em niet 2: dood na minder dan een half jaar. Andere 1gb speler was het veertje van het batterijvak eruit gesprongen, en die werkte ook niet op line in van versterkers (iriver, apple, laptops etc werken wel dus aan die versterkers lag het niet). Verder is geluidskwaliteit en interface natuurlijk minder dan iriver of apple maar daar is het prijsverschil ook naar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Dit is leuk! rik19901990 | 4 | 10-10-2010 18:32 | |
Lifestyle |
Unlocked : Latest Version BlackBerry Storm 9500 $300,Samsung i900 Omnia @300 elect001 | 3 | 01-12-2008 15:49 | |
Software & Hardware |
Nieuwe iPod's YORDIOFZO | 29 | 27-02-2008 23:11 | |
Lifestyle |
Het grote 'wat wil je heeeeeeeeeeeel graag nog hebben' topic Metal | 500 | 06-04-2006 19:07 | |
Software & Hardware |
[MP3 speler] Welke is de beste voor +/- 100 euro met min. 512 mb? freakinaround | 46 | 17-01-2006 23:04 | |
Software & Hardware |
[mp3 speler] iPod, of toch iets anders? x-spekkie-x | 53 | 22-05-2005 17:35 |