Beste,
Ik ben 15 jr, en ik heb een vraagje. Sins 1,5 weken heb ik last van mn teen, ik wordt er af en toe gek van.
Ik zal het beschrijven:
- Zoals op het plaatje te zien is is de teen blauwer/roder dan de andere tenen en er zit een behoorlijke bobbel (in het echt iets meer dan op de foto).
- Met lopen heb ik er weinig last van alleen als ik egt heeel goed druk zet met aanzetten met mn sport (handbal) voel ik het dus maar een klein beetje.
- Maar als ik aan de bovenkant voel doet het reuze pijn. Ik hoef maar een beetje te duwen of ik voel al erge pijn.
- Ook als ik de ene vinger aan de zijkant doe en me andere vinger aan de andere voel ik ook behoorlijke pijn (wel te hoogte van dat bobbeltje).
- In me schoen doen doet ook wel redelijke pijn omdat ik hem dan natuurlijk stoot.
- Er iets op laten vallen, nou als dat gebeurt krijs ik het uit

- Me teen bewegen heeft volgensmij geen problemen maar het zit ook aan de bovenkant van mn teen.
Ik denk:
Ik denk zelf dat me botje op dat plekje zwaar gekneusd, gebroken of dat er een ontsteking zit. Maar ik zou het echt niet weten, het is ook niet me middelste botje maar meer aan het eind.
Alvast bedankt,
Benny