Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn volgende opleiding is de eerste 2 jaar intern.
Dat is: HBO Maritiem Officier HNO - Hoger Nautisch Onderwijs, Maritiem Officier Hogere Zeevaartschool ... of hoe je het ook wilt noemen. ![]() ![]() Is op Terschelling. www.mi.nhl.nl Eerste 2 jaar woon je op de campus, dragen van uniform is ook verplicht. Na die 2 jaar, de laatste 2 jaar dus, moet je zelf iets zoeken. ![]() Maar sommigen wonen op het oude opleidingsschip (nu gebruiken ze een simulator), dat lijkt me ook wel ![]() |
![]() |
|
volgens mij valt het allemaal egt wel meej... maar wat iz de reden dat je naar een internaat gaat..?! ik denk dat je ouders op basis daarvan een internaat uitkiezen.. en volgens mij kijken ze op het internaat zelf oowk wel of je 'geschikt' bent... als het een hele strenge is en je bent moeilijk opvoedbaar ofsoww, dan is het logisch dat je daar heen gaat... ga je om een andere reden, dan iz een veel minder strenge misschien goedd voor je..
|
![]() |
|
![]() |
ik had bijna naar een internaat gemoeten, ik heb niet zo'n geweldige relatie met mijn ouders en verder ging het op en buiten school naar hun maatstaven ook niet goed (was wat rebels en blowde en hing wat rond) als ik was blijven zitten hadden ze me naar een internaat gedaan, ze hadden alles al uitgezocht enzo.
(maar toen was er een leraar die mijn cijfer wat ophoogde ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
op internaat less stress | 35 | 10-11-2009 09:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Internaat of Kostschool AngelGirl023 | 2 | 03-10-2009 09:45 | |
Algemene schoolzaken |