Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2002, 12:27
bluebell
bluebell is offline
ik heb vandaag een maand verkering met mn vriend.. maar hij weet het niet eens
hij heeft me 4 dagen lang niet gebeld (nadat hij terug is na 2 weken vakantie) en toen hij me gisteravond eindelijk belde en ik zei: lang niet gesproken.. zei hij dat hij me vergeten was en of ik nog wat boeiends had te vertellen want hij wilde naar bed (*IK=BOOS*) hij heef thet de komende dagen te druk om met me af te spreken (met verhuizen, vakantiebaantje, VRIENDEN)

ik voel me verwaarloosd

maar ik voel me nu precies zoals een vriendin van mij zich ook moet hebben gevoeld toen in haar liet zitten

achterdochtig, verwaarloosd, boos, in de steek gelaten

komt het bij mij terug als een soort straf?
omdat ik er toen geen spijt van had bij haar? omdat ik vond dat ze zich aanstelde en mij mijn vrijheid moest gunnen? ben ik daarom nu zo jaloers en bezitterig en voel me precies zoals zij?
Oud 22-07-2002, 13:09
Tenischa
Tenischa is offline
ten eerste zou ik met je vriend gaan praten want dit is natuurlijk niet leuk vertel hem wat je dwars zit
dat hij maar ff weet hoe jij je voelt en dat je het allemaal niet leuk vind zo...!

nu begrijp je wel hoe je je vriendin zich voelde en misschien is het een straf oftewel een les om het nooit weer te doen bij iemand..!!!!!

maar goed tis nu wel een andere situatie denk ik maar ga dr eens over praten en bedenk je dat wat je bij je vriendin heb gedaan nie okeej is en dus wel spijt mot hebben maar goed da vind IK ervan
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:31
kleine wicca
kleine wicca is offline
meid, ik kan je maar één ding zeggen: het is een jongen, dus wen dr maar vast aan, want ej zult er nog veel ontmoeten!

helaaaaaaaaaas zijn jongens niet zo snugger als meiden tjah wat mot je dr meej he?
Oud 22-07-2002, 16:36
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
uh, ik denk niet dat de jingen veel om je geeft want hij blaft je gewoon af. Dit hoort normaalgesproken niet. Als ik jou was zou ik eerst vraag wat er met hem was. Misschien had hij wel ruzie met iemand. En daarna de relatie evalueren.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
kleine wicca schreef:
meid, ik kan je maar één ding zeggen: het is een jongen, dus wen dr maar vast aan, want ej zult er nog veel ontmoeten!

helaaaaaaaaaas zijn jongens niet zo snugger als meiden tjah wat mot je dr meej he?
En ik denk dat jij nog héél veel moet leren, wen daar maar vast aan.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
bluebell schreef:
komt het bij mij terug als een soort straf?
Dat heb ik ook weleens gedacht bij mezelf.
Die regel van "alles wat je doet komt 3x zo sterk bij jezelf terug."
Maarjah, wat schiet je ermee op door dat te denken?
Je kunt het beste anderen behandelen zoals je zelf ook graag behandeld zou willen worden.
Ik weet hoe je je voelt.....
Maar je bent sterker dan je zelf denkt, het komt echt wel goed met je. Je moet je niet schuldig gaan voelen over iets wat lang geleden gebeurd is, daar schiet je nix mee op.
Je leert iig van je fouten, en dat is goed.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:50
kleine wicca
kleine wicca is offline
okej okej, btje overdrijf misschien, maar het is echt wel zo dat jongens over et algemeen minder van hun gevoelens willen laten zien.......staat niet bikkenl ofzzo

of ik heb de verkeerde ontmoet...............maar tot nu toe was 90% van de jongens in mijn leven zo dat ze me lieten stikken......... ik bleef achter ze aan rennen en ze lieten nix van zich horen...........en dan BAAL je!! vandaar mijn (verdraaide?) beeld van jongens......

maar okej blij wor je dr niet van
Oud 22-07-2002, 18:10
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
okej okej, btje overdrijf misschien, maar het is echt wel zo dat jongens over et algemeen minder van hun gevoelens willen laten zien.......staat niet bikkenl ofzzo

of ik heb de verkeerde ontmoet...............maar tot nu toe was 90% van de jongens in mijn leven zo dat ze me lieten stikken......... ik bleef achter ze aan rennen en ze lieten nix van zich horen...........en dan BAAL je!! vandaar mijn (verdraaide?) beeld van jongens......

maar okej blij wor je dr niet van
Dan val je op de verkeerde jongens, want er zijn ook veel jongens (zoals ik) die absoluut niet zo zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 18:46
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
Als ik dit zo lees zijn jongens jou ook een beetje vreemd . Net alsof ze allemaal zo zijn. Dat is dus natuurlijk niet zo. Misschien heb je zelf een beetje negatieve ervaringen?

Citaat:
Dat jongens dommer (of slimmer) zijn dan meiden is natuurlijk onzin. Dat verschilt van persoon tot persoon. Zelfs al zou het gemiddelde van het ene geslacht ietsje hoger liggen, dan nog komen er zaken kijken als het feit dat elk mens andere kwaliteiten en interesses heeft.

Als jij je zo'n ontzettend slimme meid voelt zijn er vast ook slimme jongens waar je het mee kunt vinden
Oud 22-07-2002, 19:46
kleine wicca
kleine wicca is offline
okej, met minder snugger bedoelde ik dat ik het gevoel heb dat ze vaak minder rekening houden met andermans gevoelens, (en jah, ik heb wat slechte ervaringen achter de rug) en dan zijn we weer bij waar de topic mee begon:
Deze jongen weet misschien niet dat bleubell heel graag zou willen dat ie meer belt, en haar meer het gevoel geeft dat ze belangrijk voor hem is. Het is dus aan jou, Bleubell, om hem dat te vertellen, misschien verandert hij daardoor, omdat hij het wel begrijpt, als hij niet verandert, is het zo dat hij het OF echt niet begrijpt dat jij meer aandacht wil, of hij gebrijpt et dondersgoed, maar hij is jou gewoon niet waard...............aan jou om te bepalen wat het is..............

veel succes!!
Oud 22-07-2002, 19:53
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
okej, met minder snugger bedoelde ik dat ik het gevoel heb dat ze vaak minder rekening houden met andermans gevoelens, (en jah, ik heb wat slechte ervaringen achter de rug) en dan zijn we weer bij waar de topic mee begon:
Nogmaals, dat is niet zo. Er zijn ook jongens die wel rekening houden met andermans gevoelens of juist misschien wel teveel. Jouw negatieve ervaringen zorgen voor een vertekend beeld. Een vooroordeel. Realiseer je dat goed!
Oud 22-07-2002, 19:53
Angeles
Angeles is offline
Dat jij je vriendin destijds hebt laten zitten was inderdaad ook niet netjes van jou, maar het staat wel los van wat er nu gebeurt. Je hebt alle reden om boos te zijn op je vriend, want hij behandelt je absoluut niet leuk. Wat er toen met jou en je vriendin was, staat hier nogmaals los van.

Je kunt er spijt van hebben hoe je je vriendin toen hebt behandeld. Blijf jezelf niet te lang verwijten maken, kijk of er nog iets goed te maken is, of je je excuses kunt aanbieden en zie het verder als een leermoment.

Maar denk niet dat hoe je vriendje je nu behandelt jouw verdiende loon is, want dat is het dus niet en je hoeft het dus ook niet over je kant te laten gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten