Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En helaas weet ik de winnares hiervan al omdat ik seizoen 8 net af heb gekeken =/ Maarja, ik ga het wel kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vraag btw af hoeveel kijkers er waren voor HNTM ![]() maar goed antm heb ik niet lang geleden gedownload en gekeken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: ohja, niet cool nee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Melrose Mooiste meisje. ![]() ![]() ![]() Jaeda Ook erg mooi, en een beetje arogant vond ik met dr 'mooiste van de school'. ![]() Michelle Hotter dan de zus. <3 En sowieso gaaf dat zij ook een tweeling hebben (hadden). ![]() Eugena Lelijk en saai en tóch megaarrogant. ![]() Brooke Stoer, lief en leuk. ![]() Anchal Heeeeeel erg mooi ook. <3 ![]() A.J. NJa, beetje raar, niet bepaald een modeltype. ![]() Christian Mwah, wel mooi, maar ik vind haar ook niet echt very modellike. ![]() ![]() Megg Gaaf, rock'n roll. ![]() Megan Ook hot. ![]() Caridee Mooi, maar eng hanenkapsel. Amanda Ook. <3 ![]() ![]() Monique Wel mooi, maar dr wenkbrauwen zijn eng geëpileerd. ![]() _____ Evita Was ook erg mooi. Wel verwaand, maar had haar er wel in gewild. Ginger Als je niet naakt wilt, doe dan ook niet mee aan ANTM *vloek!*. ![]() ![]() Jaslene Mooie latina, en heel leuk. <3 Jammer dat ze er niet in zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop op een herhaling op zaterdag...zal toch wel??
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-05-2007 om 11:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik trouwens vervelend vind aan Tyra is dat ze bevooroordeelt is wat betreft de donkere meisjes. Iedereen met rasproblemen gaat door ofzo?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] America's Next Top Model x-spekkie-x | 500 | 13-11-2009 11:09 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Holland's Next Topmodel Jahney | 500 | 26-09-2006 15:59 | |
Films, TV & Radio |
America's next top model 5 GiovsGio | 498 | 17-07-2006 12:47 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 |