Misschien is het niets. Maar toch wil ik mijn verhaal ff kwijt.
Okey, ik heb dus een vader en een moeder. En mijn vader heeft nog 2 broers. Nu is het zo dat mijn ene oom in Duitsland zit en geen contact meer met ons heeft. Mijn andere oom heeft schulden + problemen (alcohol?). Met hem gaat het best wel 'slecht'. Nu is het zo dat ik mijn vader altijd al heb gekend als iemand die werkt (fulltime) en dat mijn moeder altijd de leuke dingen met ons doed. Twee jaar geleden kreeg mijn vader een hartinfarct. Hij is er weer bovenop gekomen.

Alles leek gewoon weer normaal.
Maar nu is het ineens anders geworden:
Hij zuurt steeds over zijn broer dat hij geen hulp wil, maar zelf doet hij ook niet echt veel meer. Hij werkt of anders zit hij op bank. Of hij verplaatst zicht steeds van de ene computer naar de andere. Dat is alles. Hij is zo afwezig. Ook met onze school (broer en ik) ik had laatst een project, en het enige wat hij vraagt is: Wanneer is het af. Nooit: Hoe was het. (We zijn op school de hele dag bezig geweest voor dat poject.)
Ook nu. Het is een feestdag. Maar hij trekt zich steeds meer terug. Mijn moeder zei gister zelfs dat ze zich zorgen maakt om hem. Ze zei van: Stel dat mij nu wat zou overkomen, dan vraag ik me echt af wat er van papa terecht zal komen.
Ik vind het allemaal zo vaag. Ik heb ook het idee dat we zo langs mekaar heen leven. Ik heb goed contact met mijn moeder & broer. Maar mijn vader spreek ik niet zo veel, ondanks dat we in hetzelfde huis leven.

Maar wat er is??? Hij toont ook zijn emoties niet ofzo....
Heel verhaal inmiddels. Herkent iemand dit een beetje?