Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2008, 22:17
Teh~Unkown
Teh~Unkown is offline
Nou het zit zo.
Ben een enorm verlegen persoon maar heb laatst bij een tienerdisco mezelf toch in staat geacht met een meisje te dansen.
Ging prima enzo, alleen nu ben k verliefd .
Iemand tips? (A.u.b. niet iets van gewoon balle bij mekaar rape ofso want ja ik weet zelf ook wel dat het zo moet maar lukt gewoon ni).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2008, 22:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je hebt 1 avondje met iemand gedanst en bent meteen verliefd? Dat vind ik best knap.
Maar heb je verder ook met dit meisje gepraat? Weet je dingetjes over 'r, hebben jullie nummers/mailadressen uitgewisseld?
Daar kan je iedergeval wat uit afleiden of ze het gezellig met je heeft gehad. Spreek gewoon vaker met haar af, niet als 'date' maar voor de gezelligheid, en kijk hoe ze op jou reageert.
Meer kan ik er zo eigenlijk ook niet over zeggen.
Oud 09-04-2008, 22:27
Teh~Unkown
Teh~Unkown is offline
Citaat:
Je hebt 1 avondje met iemand gedanst en bent meteen verliefd? Dat vind ik best knap.
Maar heb je verder ook met dit meisje gepraat? Weet je dingetjes over 'r, hebben jullie nummers/mailadressen uitgewisseld?
Daar kan je iedergeval wat uit afleiden of ze het gezellig met je heeft gehad. Spreek gewoon vaker met haar af, niet als 'date' maar voor de gezelligheid, en kijk hoe ze op jou reageert.
Meer kan ik er zo eigenlijk ook niet over zeggen.
Nee wel meer, Msn, wezen zwemmen etc.
Bedankt btw

Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 07:17
Anuz
Anuz is offline
Probeer haar zoveel mogelijk aan te raken... Begin bij haar haren, zeg dat ze lekker ruiken en dan soms je hand ergens opleggen. Ga met je lippen dicht bij haar lippen en kijk of ze wat doet, als ze niks doet is het ook niet erg, dan moet je gewoon vaker met je hoofd bij haar lippen zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:04
neardo
neardo is offline
Als ze jou ook leuk vindt, dan gebeurt er vanzelf wel. Gewoon blijven afspreken. Ooit komt er een helder moment en dan durf je haar wel te zoenen. Of zij jou.
Oud 10-04-2008, 22:38
wallflower
wallflower is offline
Complimentjes geven
Niet dat je haar nu de hele tijd moet ophemelen, maar gewoon af en toe iets leuks zeggen. Iets in de trant van "het was echt gezellig he, gister in het zwembad", of de klassieker "wat zit je haar leuk" (dat trouwens wel doen als het ook echt leuk zit, als ze het al een week niet gewassen heeft en een muts opheeft gelooft ze dat natuurlijk niet of je moet wat zeggen over haar muts )
En verder idd gewoon met r afspreken, en zorgen dat je haar ook ziet zonder al jouw/haar vrienden erbij. Vraag of ze zin heeft om een keer een film te komen kijken ofzo. En als je dat echt niet durft kun je ook een complot smeden met een vriend, zeg je dat hij ook komt maar dan op t laatste moment mag ie niet van zn moeder ofzo
Oud 11-04-2008, 01:36
Fosca
Fosca is offline
De kunst is haar te laten merken dat je haar leuk vind maar zo onopvallend dat mocht ze je er verontwaardigd over aanspreken ('zeg probeer je me te versieren ofzo?') dat jij beledigd kan zeggen dat dat helemaal niet je bedoeling was en dat ze je verkeerd begrepen heeft

Dus inderdaad wat hierboven al staat, complimentjes, aanraken tijdens het praten, lief glimlachen...
Oud 12-04-2008, 12:51
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
De kunst is haar te laten merken dat je haar leuk vind maar zo onopvallend dat mocht ze je er verontwaardigd over aanspreken ('zeg probeer je me te versieren ofzo?') dat jij beledigd kan zeggen dat dat helemaal niet je bedoeling was en dat ze je verkeerd begrepen heeft
Serieus? Dat komt bij mij echt over alsof je geen ballen hebt.

Hey probeer je me te versieren ofzo?
Hoezo, werkt het?/Nah als ik dat probeerde zaten we nu niet te praten/etc.
Oud 12-04-2008, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Hey probeer je me te versieren ofzo?
Nah als ik dat probeerde zaten we nu niet te praten/etc.
Dat is wel echt ergerlijk, zo'n reply. Als je me wil versieren moet je daar gewoon duidelijk over zijn, hoor. Dat eromheengedraai altijd... het is ondertussen toch wel gewoon duidelijk als je iemand ziet zitten, is toch ook niet het einde van de wereld als een potentiële date weet dat jij hem/haar wel interessant vindt?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 14:40
Teh~Unkown
Teh~Unkown is offline
Bedankt voor de tips allemaal .
Hier kom ik vast wat verder mee.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 14:41
Verwijderd
Sowieso is een vraag als: "Hey probeer je me te versieren ofzo?" al ergerlijk

Citaat:
of je moet wat zeggen over haar muts
Zo buiten context geplaatst zou ik zeggen: doe maar niet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 14:53
I C U
I C U is offline
Ik heb ooit een openingszin gebruikt met als onderwerp een muts. Jep, ontzettend fout en niet een van m'n briljantste avonden. Ach ja.
Oud 13-04-2008, 15:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn openingszin gisteren bij een snorremans was dat ik de hele avond eigenlijk al wou zeggen dat ik z'n moves supervet vond. En toen gaven we elkaar de thumbs up en ging ik naar huis.
Reageren

Regels voor berichten