Advertentie | |
|
![]() |
|
ooh dit komt me toch eens bekend voor:0
zodra ik verliefd was, en vaak is het dan nog een vriend van me ook*die in m vriendengroep zit*.. dat was altijd een beschamend moment.. Ik dacht altijd, fack mn zelfvertrouwen dit moet er gewoon uit.. *ik ben zo, dat ik het niet voor me kan houdenvoor diegene* en dan floepte het er alweer uit.. Ik heb bij al die momenten gedacht, dat het verkeerd aankwam.. Helemaal niet.. Ze namen het goed op, en vonden het niet erg.. Helemaal niet raar ofzo.. Ze zeiden, liefde is het beste wat je overkomenkan, hoe moeilijk het is, ooit zal diegene het toch te weten komen.. Met die jongens ben ik nog beter bevriend geraakt daardoor ook nog:0 Iig: Het is altijd moeilijk, het diegene te zeggen, omdat je denkt dat je zal falen.. ik ken het niet anders, dat ze me gewoon nog als eengoede vriendin zagen.. soms dacht ik ook nog.. Wat benik gek geweest o die kerl:0 ben ik ff blij dat we gewoonvrienden zijn.. je moet zien zelfvertrouwen te krijgen.. BIj jou is dat er niet echt.. daardoor ben je ook onzeker.. zoek jongens als vrienden, en praat lekker met ze, spreek met ze af.. niet alleenmeisjes kunnen goede vrienden zijn. ook jongens kunnen heeel goed praten, serieus zijn. Kortom, ga met jongens om, je ziet zelf hoe jongens in elkaar steken, en wie weet dat er eenvan die vrienden jou ook wel leukvind ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een/Twee jaartje(s) geleden had ik precies hetzelfde probleem. Maar ik had dit niet alleen op het gebied 'verliefdheid', maar ook in het algemeen. Mijn zelfvertrouwen was helemaal gekeldert (+ dat ik ontzettend verlegen was).
Op gegeven moment ben ik blijven zitten en kwam ik in een klas waar ik één iemand kende, dus ik werd als het ware in het diepe gegooid. Maar dit heeft voor mij echt gewerkt, het ging steeds beter en beter. En nu ben ik op een punt dat mijn zelfvertrouwen 100% is en ik iedereen durf aan te spreken enzovoorts. Mijn advies: Ga veel naar plekken waar je amper/nooit komt en begin eens wat gesprekjes. En niemand is hopeloos, iedereen is uniek op zijn of haar eigen manier. Succes ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verlegen bij meisjes SparkZ | 6 | 27-09-2014 07:44 | |
Lifestyle |
''Mooiboy'' worden tips BB17 | 301 | 24-09-2011 17:16 | |