![]() |
|
Als meisjes bang zijn voor een penis, dan zijn ze niet klaar om seks met je te hebben.
Als je last hebt van je voorhuid (want ik kan me voorstellen dat het pijn gaat doen) dan moet je hem gewoon laten weghalen. Plus dat het idd in jouw geval schoner is als je alsnog "besneden" wordt. (als je hem niet kan verschuiven, kan je hem ook niet echt schoonmaken lijkt me) Ofwel: gewoon laten weghalen, de seks wordt er echt niet anders van.
|
je eikel kan er ongevoeliger van worden (door het schuren zonder velletje tegen je boxer), en dat houdt in dat je het neuken langer volhoudt. genoeg meisjes die dat leuk zullen vinden om te horen.
![]()
|
Verwijderd
|
Exvriendje die besneden was (als kind al, met ws. dezelfde reden, geen idee meer eigenlijk) en dat was helemaal geen punt. Waarom zou het? Je hebt hooguit iets minder speelgoed. Bij pijpen lijkt het me eigenlijk juist handiger, zie je helemaal goed of alles wel schoon is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
met een slecht functionerende pik (op welke manier dan ook) rondlopen lijkt me niet relaxt. ga gewoon naar de huisarts, die verwijst je naar een uroloog
|
Voordat je denkt dat je meteen besneden gaat worden; noem ik de alternatieven die ik zelf ken (en gelukkig de dokter ook) voor je op:
- Als je nog niet over de top van je groeispurt bent, kun je een zalfje meekrijgen dat ervoor zorgt dat je voorhuid iets sneller groeit dan de hele rest van je lichaam; zo wordt deze wat ruimer/wijder en heb je nergens last meer van. Hiervoor moet je op jouw leeftijd wel snel een afspraak maken. - Tegenwoordig kunnen de artsen precies berekenen hoeveel er van een huidje weggehaald moet worden om het probleem te verhelpen. Een volledige besnijdenis is dus waarschijnlijk wel het laatste waar ze aan denken, een klein reepje huid is misschien al genoeg. - En als je dan écht aan een volledige besnijdenis toe bent, heb je altijd nog de voordelen als dat het beter schoon te houden is (geen frummels huid meer met rotzooi erachter) en dat je langer kunt raggen voor je klaarkomt. Meisjes vinden het pijpen van een besneden penis waarschijnlijk niet viezer; ze nemen bij een onbesneden penis immers ook het 'blote' deel in de mond. Voordat mensen verkeerde dingen gaan denken; ik heb geen van onderstaande opties ondergaan. ![]()
|
Wat Changshan al zegt.. Er wordt echt niet licht over volledige besnijdenis gedacht onder artsen. Het blijft per slot van rekening een enigsinds riskante ingreep die ze, religieuze waanzin uitgezonderd, echt niet zonder goede reden zullen uitvoeren.
|
Ik denk inderdaad ook dat ze eerder een klein stukje weghalen dan alles. Bovendien vinden meisjes een piemel die onsmakelijk ruikt en waarmee je weinig kunt omdat het pijn doet aan je voorhuid onprettiger dan een piemel zonder voorhuid. Ik zou me vooral zorgen maken om mijn eigen gezondheid en hygiene en je vindt zonder die vierkante centimeter huid nog steeds wel een meisje hoor!
(een beetje wat iedereen zegt in dit topic dus) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En blijf jij maar braaf ontopic doen, dan stuur ik de knokploeg langs.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
trouwens, wat ik me al tijden afvraag: de voorhuid is gewoon één met de huid rond de schacht van de piemel. Als je daar het topje vanaf snijdt, heb je een losse lap huid om je piemel. Dat doet toch pijn? En dan kun je toch niet meer aftrekken? En dan zit het los en kun je het helemaal oprollen enzo? brr!
|
![]() |
||
Citaat:
Alles wat je niet wast is vies, of daar nou wel of niet een extra velletje omheen zit. Langer doorgaan> Ook onzin. Dat kun je trainen, dat heeft niks te maken met het wel of niet besneden zijn.
|
^ Dat kun je trainen ja, maar met een besneden penis is training dus niet nodig, aangezien de eikel gewoon iets minder gevoelig is. Je draaide haar redenering om.
@ fizzle-fluffy: had ik me ook al eens bedacht, waarschijnlijk rekt het gewoon weer wat op of zo, nadat de uiteinden weer aan elkaar genaaid zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Moet ik me laten besnijden of niet ? elvis presly | 36 | 29-08-2009 01:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De gevolgen van Fitna. Conoud1819 | 500 | 01-04-2008 21:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2007 14:07 | |
Mevr. Hirsi Ali lautie | 500 | 25-01-2005 17:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik zou graag wat ervaringen horen van een besnijdenis pietjansen50 | 24 | 03-07-2004 21:07 | |
een verbrand piemeltjuh! Aafster | 38 | 17-02-2002 17:04 |