Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2008, 20:40
stylez
stylez is offline
hallo,

ik loop al een poosje rond met dit probleem, mijn voorhuid werkt niet meer mee....
nu heb ik hier heel wijs met mijn vader over gepraat, en hij zij dat ik een afspraak bij de huisarts moest maken, dan naar het ziekenhuis moest gaan. en daar zouden ze het huidje weghalen.

nu hoor je altijd op straat van die wilde verhalen gaan, zo van: als je voorhuid weg word gehaald, dan willen meisjes je niet meer pijpen. of ze vinden je penis eng.

heeft iemand hier ervaring(en dan vooral op sexueel gebied) mee? noem asjeblieft de goede en slechte kanten.

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:54
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
... nu hoor je altijd op straat van die wilde verhalen gaan, zo van: als je voorhuid weg word gehaald, dan willen meisjes je niet meer pijpen. of ze vinden je penis eng. ...
Dat geld niet in het algemeen denk ik Ik heb geen ervaring, maar ik kan wel zeggen dat dat van die meisjes een hoog bullshit-gehalte heeft. 'T is toch raar om te denken dat 'meisjes' het dan ineens eng vinden?

Als het nodig is moet je toch echt naar het ziekenhuis. Het is niet goed om het zo te laten zitten ivm. hygiëne geloof ik. Ik heb wel es gehoord dat ze niet perse alles hoeven weg te halen, soms maken ze ook een klein sneetje om het wat wijder te maken

Succes!
Oud 22-01-2008, 21:01
C r Y p S
C r Y p S is offline
Je kunt er donder op zeggen dat er ook meisjes zijn die besneden mooier vinden. Zoveel mensen zoveel smaken...
Oud 22-01-2008, 21:19
Pluis
Pluis is offline
Als meisjes bang zijn voor een penis, dan zijn ze niet klaar om seks met je te hebben.

Als je last hebt van je voorhuid (want ik kan me voorstellen dat het pijn gaat doen) dan moet je hem gewoon laten weghalen. Plus dat het idd in jouw geval schoner is als je alsnog "besneden" wordt. (als je hem niet kan verschuiven, kan je hem ook niet echt schoonmaken lijkt me)

Ofwel: gewoon laten weghalen, de seks wordt er echt niet anders van.
Oud 22-01-2008, 22:31
tuttebel
tuttebel is offline
je eikel kan er ongevoeliger van worden (door het schuren zonder velletje tegen je boxer), en dat houdt in dat je het neuken langer volhoudt. genoeg meisjes die dat leuk zullen vinden om te horen.
Oud 22-01-2008, 23:26
Verwijderd
Exvriendje die besneden was (als kind al, met ws. dezelfde reden, geen idee meer eigenlijk) en dat was helemaal geen punt. Waarom zou het? Je hebt hooguit iets minder speelgoed. Bij pijpen lijkt het me eigenlijk juist handiger, zie je helemaal goed of alles wel schoon is Iig wordt het er niet viezer of enger van.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 00:02
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
hallo,

ik loop al een poosje rond met dit probleem, mijn voorhuid werkt niet meer mee....
nu heb ik hier heel wijs met mijn vader over gepraat, en hij zij dat ik een afspraak bij de huisarts moest maken, dan naar het ziekenhuis moest gaan. en daar zouden ze het huidje weghalen.

nu hoor je altijd op straat van die wilde verhalen gaan, zo van: als je voorhuid weg word gehaald, dan willen meisjes je niet meer pijpen. of ze vinden je penis eng.

heeft iemand hier ervaring(en dan vooral op sexueel gebied) mee? noem asjeblieft de goede en slechte kanten.

alvast bedankt.
denk anders eerst even aan je zelf en dan pas aan eventuele gedachtes van vrouwen in de toekomst

met een slecht functionerende pik (op welke manier dan ook) rondlopen lijkt me niet relaxt.

ga gewoon naar de huisarts, die verwijst je naar een uroloog
Oud 23-01-2008, 00:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Maak je geen zorgen. Ga gewoon even langs bij de huisarts, dan is het zo opgelost. Maar maak je zeker geen zorgen over de fabeltjes rond een besneden penis, want deze zijn over het algemeen genomen ECHT klinklare onzin.

Succes
Oud 23-01-2008, 06:53
Verwijderd
Vriendjelief is besneden, en ik heb er echt niks op tegen. Je ziet in een klap of alles schoon is, hij kan langer doorgaan tijdens de seks zonder klaar te komen (Tijdens pijpen dus ook, dat is iets minder.) Besneden is gewoon veel toffer
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 08:22
Magican
Magican is offline
De operatie is niet leuk, maar het positieve is dat je penis makkelijker schoon blijft.
Oud 23-01-2008, 16:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oh, en een besneden penis is echt niet 'enger', hooguit juist aantrekkelijker. In hoeverre je een penis 'aantrekkelijk' kunt noemen tenminste.
Oud 23-01-2008, 22:06
Labster
Labster is offline
Zolang je er geen last van hebt niets aan laten doen. Als je er last van hebt met wat dan ook dan kan je het altijd alsnog laten doen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 02:01
Changshan
Changshan is offline
Voordat je denkt dat je meteen besneden gaat worden; noem ik de alternatieven die ik zelf ken (en gelukkig de dokter ook) voor je op:

- Als je nog niet over de top van je groeispurt bent, kun je een zalfje meekrijgen dat ervoor zorgt dat je voorhuid iets sneller groeit dan de hele rest van je lichaam; zo wordt deze wat ruimer/wijder en heb je nergens last meer van. Hiervoor moet je op jouw leeftijd wel snel een afspraak maken.
- Tegenwoordig kunnen de artsen precies berekenen hoeveel er van een huidje weggehaald moet worden om het probleem te verhelpen. Een volledige besnijdenis is dus waarschijnlijk wel het laatste waar ze aan denken, een klein reepje huid is misschien al genoeg.
- En als je dan écht aan een volledige besnijdenis toe bent, heb je altijd nog de voordelen als dat het beter schoon te houden is (geen frummels huid meer met rotzooi erachter) en dat je langer kunt raggen voor je klaarkomt. Meisjes vinden het pijpen van een besneden penis waarschijnlijk niet viezer; ze nemen bij een onbesneden penis immers ook het 'blote' deel in de mond.

Voordat mensen verkeerde dingen gaan denken; ik heb geen van onderstaande opties ondergaan.
Oud 24-01-2008, 09:58
T_ID
T_ID is offline
Wat Changshan al zegt.. Er wordt echt niet licht over volledige besnijdenis gedacht onder artsen. Het blijft per slot van rekening een enigsinds riskante ingreep die ze, religieuze waanzin uitgezonderd, echt niet zonder goede reden zullen uitvoeren.
Oud 24-01-2008, 13:35
Verwijderd
volgens mij zijn er weinig meisjes die een besneden penis enger vinden dan een onbesneden?
het zou mij niet zoveel uitmaken, hoogstens even wennen, maar boeiend.

en verder wat changshan zegt.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 17:27
loeserr
loeserr is offline
Citaat:
Je kunt er donder op zeggen dat er ook meisjes zijn die besneden mooier vinden. Zoveel mensen zoveel smaken...
Oud 28-01-2008, 17:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk inderdaad ook dat ze eerder een klein stukje weghalen dan alles. Bovendien vinden meisjes een piemel die onsmakelijk ruikt en waarmee je weinig kunt omdat het pijn doet aan je voorhuid onprettiger dan een piemel zonder voorhuid. Ik zou me vooral zorgen maken om mijn eigen gezondheid en hygiene en je vindt zonder die vierkante centimeter huid nog steeds wel een meisje hoor!

(een beetje wat iedereen zegt in dit topic dus)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 19:28
Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:

(een beetje wat iedereen zegt in dit topic dus)

slotje? alles gezegd wat er te zeggen valt denk
Oud 29-01-2008, 11:23
Verwijderd
nee we willen natuurlijk wel weten hoe het afloopt
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 17:57
Go
Go is offline
Ga eerst maar naar de huisarts. Het kan ook een kwestie zijn van een te kort toompje. Dat wegsnijden is in iig minder ingrijpend dan een besnijdenis.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:38
Verwijderd
Citaat:
de seks wordt er echt niet anders van.
Pluis
19V - Lid

Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Pluis
19V - Lid

Eh, een vrouw kan toch seks hebben met een al dan niet besneden lul en dan toch een mening erover hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Eh, een vrouw kan toch seks hebben met een al dan niet besneden lul en dan toch een mening erover hebben?
Hoe kan zij nou zeggen hoe het voor een man voelt?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 09:12
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Hoe kan zij nou zeggen hoe het voor een man voelt?
Dat zegt ze dus waarschijnlijk ook niet.
Oud 30-01-2008, 11:32
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
hallo,

alvast bedankt.
Ik heb genoeg vrouwenlichamen bezocht met mijn besneden penis dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken.
Oud 30-01-2008, 11:48
Nona
Nona is offline
Citaat:
Dat zegt ze dus waarschijnlijk ook niet.
Of misschien is er we een man geweest die zo aardig was zijn ervaringen met haar te delen.
Oud 30-01-2008, 15:05
Verwijderd
Offtopic: Ik zit een boek te lezen van Arnon Grunberg, De joodse messias, daarin wordt ook een jongen besneden en dat is geen pretje .
Nou is degene die die besnijdenis uitvoert bijna blind enzo, maar toch .
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Of misschien is er we een man geweest die zo aardig was zijn ervaringen met haar te delen.
Dat lijkt me niet betrouwbaar genoeg!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Je snapt het echt niet he Ze beschrijft gewoon hoe ZIJ de sex vindt met iemand die besneden is.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Je snapt het echt niet he Ze beschrijft gewoon hoe ZIJ de sex vindt met iemand die besneden is.
Nee hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 17:25
Metal
Metal is offline
Hitzor is een beetje de Corky van s.com. Hij kan er ook niets aan doen.
Oud 30-01-2008, 18:11
Verwijderd
hij kon wel altijd heel goede bommetjes in het zwembad vroeger!

corkybommetjes
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 19:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
Waarom zou dat niet zo zijn?
Oud 30-01-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat niet zo zijn?
één vrouw zegt hoe het voor alle mannen is?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Reageer ik eens ontopic, krijg ik dit gezeik, BAN KRUIMELTJE BAN.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:24
Nona
Nona is offline
Citaat:
Eén man vertelt via via hoe het voor hem is en dat draagt weer een stukje bij aan ons zeer begeerlijke kennisbestand.

En blijf jij maar braaf ontopic doen, dan stuur ik de knokploeg langs.
Oud 30-01-2008, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze zegt dat er als vrouw niets anders voelt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zal hem dan maar gewoon op zijn schouder kloppen en zeggen 'het geeft niet hoor'
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 07:44
stout!
stout! is offline
Citaat:
Offtopic: Ik zit een boek te lezen van Arnon Grunberg, De joodse messias, daarin wordt ook een jongen besneden en dat is geen pretje .
Nou is degene die die besnijdenis uitvoert bijna blind enzo, maar toch .
Arnon Grunberg geeft meestal wel een goede afspiegeling van de werkelijkheid ja
Oud 31-01-2008, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze zegt dat er als vrouw niets anders voelt.
Dan nog kan het voor haar niet anders voelen, maar voor hem wel!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Dan nog kan het voor haar niet anders voelen, maar voor hem wel!
Daar doet ze dan ook geen uitspraken over.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Arnon Grunberg geeft meestal wel een goede afspiegeling van de werkelijkheid ja
Mwah, maar het is wel een ranzig verhaal.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 21:50
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
besneden is veeeel relaxter dan onbesneden! geen vieze voorhuid, langer doorgaan, hygienischer... gewoon doen dus, veel beter!
Oud 31-01-2008, 22:35
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
besneden is veeeel relaxter dan onbesneden! geen vieze voorhuid, langer doorgaan, hygienischer... gewoon doen dus, veel beter!
Ik ben eigenlijk best blij met een onbesneden lul. Ik was 'em iedere dag dus dat hygienisch verhaal gaat al niet op, ik voel veel meer tijdens de sex en ik heb me toch een uithoudingsvermogen.
Oud 01-02-2008, 16:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
trouwens, wat ik me al tijden afvraag: de voorhuid is gewoon één met de huid rond de schacht van de piemel. Als je daar het topje vanaf snijdt, heb je een losse lap huid om je piemel. Dat doet toch pijn? En dan kun je toch niet meer aftrekken? En dan zit het los en kun je het helemaal oprollen enzo? brr!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 10:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
on-zin

Alles wat je niet wast is vies, of daar nou wel of niet een extra velletje omheen zit. Langer doorgaan> Ook onzin. Dat kun je trainen, dat heeft niks te maken met het wel of niet besneden zijn.
Oud 02-02-2008, 14:25
Changshan
Changshan is offline
^ Dat kun je trainen ja, maar met een besneden penis is training dus niet nodig, aangezien de eikel gewoon iets minder gevoelig is. Je draaide haar redenering om.

@ fizzle-fluffy: had ik me ook al eens bedacht, waarschijnlijk rekt het gewoon weer wat op of zo, nadat de uiteinden weer aan elkaar genaaid zijn.
Oud 02-02-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
^ Dat kun je trainen ja, maar met een besneden penis is training dus niet nodig, aangezien de eikel gewoon iets minder gevoelig is. Je draaide haar redenering om.

@ fizzle-fluffy: had ik me ook al eens bedacht, waarschijnlijk rekt het gewoon weer wat op of zo, nadat de uiteinden weer aan elkaar genaaid zijn.
Hm in mijn ervaring net zo gevoelig en trainen heeft wel zin
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:03
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
trouwens, wat ik me al tijden afvraag: de voorhuid is gewoon één met de huid rond de schacht van de piemel. Als je daar het topje vanaf snijdt, heb je een losse lap huid om je piemel. Dat doet toch pijn? En dan kun je toch niet meer aftrekken? En dan zit het los en kun je het helemaal oprollen enzo? brr!
Maar het ìs toch al een losse lap huid? Als je besneden wordt dan wordt er toch geen 'topje' afgesneden maar het eh, bovenste randje of hoe zeg je dat. Het enige verschil met normaal is dan toch alleen dat de lap huid (getver wat klinkt dat eng ) iets korter is en dus niet meer over de eikel ligt
Oud 02-02-2008, 17:15
Changshan
Changshan is offline
^ Sommige penissen worden zo stijf dat het hele voorhuidje 'opgaat' langs de schacht. Beetje moeilijk om zoiets te besnijden, aangezien je dan op een andere manier wel een héél strakke huid krijgt. Volgens mij bedoelde ze dat..?

Regels voor berichten