Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk inderdaad dat wij allemaal mensen zijn. Er zijn weliswaar verschillen tussen rassen, ook wel meer dan huidskleur alleen natuurlijk. Dat betekent echter niet dat we tot een andere soort behoren. Een Sint Bernard en een Jack Russel zijn ook beiden honden, ook al lijken ze niet zo erg op elkaar.
|
![]() |
||
Citaat:
Zo, en nu snel naar bed.
||
Beetje onbenullige vraag. Tuurlijk zijn negers van de menselijke soort. 'Ze' (alsof er geen gradaties tussen de rassen bestaan) verschillen fysiologisch dermate weinig van 'blanken', dat je onmogelijk van een andere soort mag praten.
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
De negers waren er eerder dan de blanken hoor!
![]() Blanken zijn pas ontstaan toen de eerste mensen vanuit Afrika Europa introkken. Groetjes Ben(die het voor de rest ook een wat belachelijke ondoordachte topic vind ![]()
Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 15:14. |
![]() |
||
Citaat:
het dna van mensen en apen verschilt maar met 2% dus misschien kan het wél
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ze hebben bij de gemummificeerde apen uit Egypte een vorm van Aids gevonden, maar dit is van een ander soort. Ons bekend geval komt - zegt men - oorspronkelijk uit Kameroen. Persoonlijk zou het me niet verbazen als er 1 of andere idioot heeft zitten experimenteren (net zoals ze nu het poliovirus weer tot leven hebben kunnen wekken door knip en plakwerk!) en er wat mis is gegaan ![]() Citaat:
![]() Maar een eitje mogen ze wel hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is een teckel nou wel of geen hond?
![]() ![]() tja... Gaat het er niet om of het grotendeels op elkaar lijkt? Ik bedoel, beiden hebben duidelijk de kenmerken van een mens. Toch? Benen, armen, lijf, hoofd, ogen, mond, haar (voornamelijk op hun hoofd, soms ook op andere plaatsen), dna, herseninhoud, ze kunnen communiceren, enz. enz. enz. Dat en nog een aantal dingen maakt de mens tot mens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Simpel gezegd: negers zijn gewoon mensen, maar vormen, net zoals blanken, hier enkel een deelverzameling van. Dus je kan net zo goed de vraag stellen: zijn blanken mensen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plato dacht ook dat de ideeen tijdloos waren, in tegenstelling tot de veranderende dingen. Ik denk dat we inmiddels wel beter weten ![]() Maar goed, zoals ik al zei: je kunt net zo goed de vraag stellen of blanken wel mensen zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik ben het wel met je eens en tis precies wta ik wilde gaan zeggen.... een poedel en een sint bernard zijn ook allebei honden en zien er niet hetzelfde uit;... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() no offence hoor... is niet alleen iets wat bij gabbers voorkomt, lijkt me, maar door die kale koppies zie je het zo goed ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom uberhaupt iets geloven? (zoals het hiernamaals) Boebsie | 145 | 25-10-2006 15:56 | |
Psychologie |
Waarom zijn negers zo agressief? JantjePietje | 212 | 06-08-2004 11:01 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 |