Advertentie | |
|
![]() |
||
Ah wauw, wat een positieve reacties allemaal
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
oh die zin die je citeerde is niet per se zo'n vraagzin
maar het begin van dit gedicht kent heel veel vragen, volgens mij zou het juist storend zijn als er achter allemaal een vraagteken stond dat PJ Harvey gedicht is qua vorm overigens heel makkelijk, ik snap niet waarom jullie het zo moeilijk leesbaar vinden, je kunt de cursieve en niet cursieve zinnen gewoon apart lezen.
|
Ohh wat gaaf dat je hebt opgemerkt dat ik dat altijd doe. Hier vond ik het, om de een of andere reden, niet passen. Gevoelskwestie, denk ik. Al mijn laatste paar gedichten hebben geen punt in de titel, dus het altijd is misschien niet meer van toepassing, deed.
Laatst gewijzigd op 07-04-2008 om 21:16. |
![]() |
|
Heey, heb je september nou veranderd in juli?
Het is mooi dat je geen interpunctie gebruikt, bij sommige gedichten past dat. Ook ik vind het tweede deel sterker dan het eerste, de beelden die je daar gebruikt zijn sprekender. Ik had niet gedacht dat je verband bedoelde als in de zin van een lange witte lap, maar die ambiguiteit vind ik sowieso gaaf, het feit dat je het op twee manieren kunt lezen - en dat in het einde. Knap hoor. ![]()
|
Het valt me op dat je veel weet te schrijven in een korte tijd. Ik wilde eigenlijk eerst zeggen dat het lijkt alsof je makkelijker schrijft, maar ik weet niet natuurlijk niet hoe lang je over een gedicht doet en hoe makkelijk het gaat? Positief vind ik dat het echt verschillende gedichten zijn en dat je niet doorratelt over een onderwerp. Zelf vind ik dat dit gedicht niet te lang is, eerder op juiste lengte. Het lijkt mij een goede ontwikkeling dat je meer weet te schrijven in een korte tijd, als je er meer mee wilt doen dan af en toe op een forum te posten. Ik vind sowieso dat je je sterk ontwikkelt. Keep up the good work ^^.
Ik vraag me af. Ben je nooit bang dat je een geniale vondst 'verspilt' aan een gedicht dat niet je beste is? En hoe ga je daarmee om?
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
Psychologie |
Welke tics/fobieën/dwangen heb jij? phensicske | 109 | 23-05-2005 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Soms moet je laten weten dat ik nog van je hou nechtan2004 | 1 | 01-07-2004 22:42 | |
Psychologie |
moet het even allemaal kwijt... Steleto | 19 | 25-11-2003 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Soms moet je klootzak2001 | 3 | 30-11-2002 08:45 | |
ARTistiek |
Soms.. kaleidoscope | 4 | 06-03-2002 10:14 |