Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 10:28
poesiefox
poesiefox is offline
Jongens ziten zo met het formaat van hun jongeheer, en ach, zolang het maar gemiddeld is, is het altijd goed, toch?

Maar dames, stel voor dat je een hardstikke leuk en lief vriendje krijgt, en jullie gaan wat verder, en hij blijkt buiten het gemiddelde te vallen. Hij heeft een pinkeltje, of nog erger: een gigantische paardelul.

En dan heb ik het over extreem, niet over aan de kleine of grote kant, maar belachelijk klein of angstwekkend groot.

Wat doe je? Is de liefde meteen over? Hoe red je je daaruit? Of probeer je het uit? En als het tegenvalt, is de liefde dan over?

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 10:39.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:30
Marcade
Marcade is offline
Wat zou je zelf doen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:30
damaetas
damaetas is offline
ik denk dat ik daar wel mee zou kunnen leven.
Oud 23-07-2003, 10:33
sinsere
sinsere is offline
Even proberen hoe het aanvoelt
Maar de liefde zal daardoor niet direct over zijn. Hoewel het een heel lastig iets kan zijn. En ik heb dan toch liever te groot dan te klein.
Oud 23-07-2003, 10:36
Verwijderd
De liefde zou niet over zijn, maar we zullen niet echt veel seks hebben wanneer het niet gaat...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-07-2003 @ 11:30:
Wat zou je zelf doen?
Ik heb geen idee. De laatste keer dat ik kennismaakte met een onbekende piem is al weer zo lang geleden. En ik was zo groen dat ik niet eens wist of dat nou groot of klein of gemiddeld was.

( eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Maar hij past precies.)
Oud 23-07-2003, 10:37
Fog
Fog is offline
het zou me echt niks schelen....

je houd toch niet van iemand om zn ding ofzo....als ik verliefd ben en/of van iemand houd vind ik nooit iets lelijk aan hem, en accepteer ik hem gewoon zoals hij is...

klinkt misschien cliche maar ik meen t wel..
Oud 23-07-2003, 10:38
Vevay
De liefde zal zeker niet meteen over zijn, aangezien die niet gebaseerd is op de grootte van zijn penis.
Ik zou het dus proberen, en mocht het dan tegenvallen zou ik toch twijfelen, aangezien seks (intimiteit) toch wel een behoorlijk big deal in een relatie is.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:44
Verwijderd
Even proberen, ja.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2003 @ 11:44:
Even proberen, ja.
Dapper! Maar als je er niks van voelt of het doet echt alleen maar pijn?
Oud 23-07-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Vevay schreef op 23-07-2003 @ 11:38:
De liefde zal zeker niet meteen over zijn, aangezien die niet gebaseerd is op de grootte van zijn penis.
Ik zou het dus proberen, en mocht het dan tegenvallen zou ik toch twijfelen, aangezien seks (intimiteit) toch wel een behoorlijk big deal in een relatie is.
*akkoord*

wel liever enorm dan ieniemienie, eerlijk gezegd

die van m'n vriend is ideaal
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Vevay schreef op 23-07-2003 @ 11:38:
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 11:45:
Eh... momenteel zou ik zeggen 'jammer dan'. Wacht ik al zo lang op goeie sex en dan krijg je zoiets Als ik verliefd ben... ik zou het echt niet weten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 11:45:
Mwoa, ik weet niet precies wat jij onder gigantisch verstaat, maar zelfs een erg grote (20+) zal in princiepe toch wel passen. Misschien kan 'ie er niet helemaal in (zo'n eikel die in je cervix zit te poken kan best pijnlijk zijn), maar dat is een kwestie van techniek.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:10
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-07-2003 @ 12:07:
Mwoa, ik weet niet precies wat jij onder gigantisch verstaat, maar zelfs een erg grote (20+) zal in princiepe toch wel passen. Misschien kan 'ie er niet helemaal in (zo'n eikel die in je cervix zit te poken kan best pijnlijk zijn), maar dat is een kwestie van techniek.
En van zelfbeheersing, en natuurlijk hoeft hij er niet helemaal in.

Maar te dik...daar doe je niks tegen. Je kunt er moeilijk met de kaasschaaf langs.
Oud 23-07-2003, 11:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:10:
Maar te dik...daar doe je niks tegen. Je kunt er moeilijk met de kaasschaaf langs.
Auw.

Maar dan heb je dus weer het er-moet-ook-een-kind-doorheen punt. Je bent waarschijnlijk echt een stuk rekbaarder dan je denkt hoor
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-07-2003 @ 12:12:
Auw.

Maar dan heb je dus weer het er-moet-ook-een-kind-doorheen punt. Je bent waarschijnlijk echt een stuk rekbaarder dan je denkt hoor
Forgive me for not trying.
Oud 23-07-2003, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 23-07-2003 @ 12:12:
Auw.

Het 'er-moet-ook-een-kind-doorheen-punt' is geen punt. Een kind dat er doorheen moet komt er doorheen door weeën en die geeft een man met een giga-brede penis je niet.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:16:
Forgive me for not trying.
Euh, nou, kijk. Stel je het raakt uit met je vriend, en je komt later een leuke jongen tegen, en die blijkt dat een erg grote piemel te hebben. Dan ga je 't toch op z'n minst proberen?

Waar het hebben van een grote piemel trouwens wel een groot nadeel is: anale sex. De anus is een heel stuk minder rekbaar dan een vagina
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:25
poesiefox
poesiefox is offline
Ik zou het wel proberen, als hij heel lief en voorzichtig zou zijn. Maar als het dan toch nog scheurt is het einde oefening. Dan zijn we niet op elkaars formaat afgestemd.

Meisjes verschillen in maat net zo veel van elkaar als jongens. Sommige meisjes hebben een eh ruimer inkomen dan anderen. Die poepen met gemak in een half uur een tienpondsbaby uit zonder hechtingen. Anderen moeten na drie uur een dubbele knip hebben voor een zespondertje.
Oud 23-07-2003, 11:29
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:25:
Ik zou het wel proberen, als hij heel lief en voorzichtig zou zijn. Maar als het dan toch nog scheurt is het einde oefening. Dan zijn we niet op elkaars formaat afgestemd.
Ja, inderdaad.

En zo'n klein dingetje is juist schattig vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:31
Verwijderd
*fieuw*
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:31
Surjirro
Surjirro is offline
Voor dat ik zijn dingetje onder ogen heb gekregen was ik al helemaal hotel de botel van hem en dat zal echt niet veranderen door de grootte van dat daar beneden hoor
Oud 23-07-2003, 11:32
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-07-2003 @ 12:29:
Ja, inderdaad.

Bleh eek, neejoh
Oud 23-07-2003, 11:34
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-07-2003 @ 12:29:
Ja, inderdaad.

Als je niet wilt dat hij acuut nog kleiner wordt, zou ik dat vooral niet zeggen als hij in de tien centimeter volle glorie voor je sttat. "' oooh, wat is-ie schattig!".
Oud 23-07-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:34:
Als je niet wilt dat hij acuut nog kleiner wordt, zou ik dat vooral niet zeggen als hij in de tien centimeter volle glorie voor je sttat. "' oooh, wat is-ie schattig!".
*visualiseert* Hmm.. lijkt me echt lief zoiets.

Jamaar ja.. hoe groter, hoe minder schattig. Daar is dan weer een ander woord op van toepassing.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:41
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-07-2003 @ 12:37:
*visualiseert* Hmm.. lijkt me echt lief zoiets.

Jamaar ja.. hoe groter, hoe minder schattig. Daar is dan weer een ander woord op van toepassing.
Hoe groter hoe geiler bedoel je?
Oud 23-07-2003, 11:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:25:

Meisjes verschillen in maat net zo veel van elkaar als jongens. Sommige meisjes hebben een eh ruimer inkomen dan anderen. Die poepen met gemak in een half uur een tienpondsbaby uit zonder hechtingen. Anderen moeten na drie uur een dubbele knip hebben voor een zespondertje.
I know, het grappige is, in de kamasutra hadden ze voor verschillende maten (zowel vrouw als man) benamingen in de vorm van dieren (grootste vagina was 'olifant' geloof ik, subtiel ). Daar stonden ook tips in als je beiden een beetje aan tegenovergestelde uiteinden van het spectrum zat

Voor een jongen maakt 't ook verschil trouwens, het fijnst is een meisje die dezelfde 'maat' heeft als jij. Te klein en je moet buitengewoon voorzichtig zijn, te groot en je voelt stukken minder (ook weer afhankelijk hoe goed haar controle over haar schedespieren is).
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:34:
Euh, nee, dat is killer. Elke jongen maakt zich volgens mij (bewust danwel onbewust) zorgen over de grote van z'n geslacht. Als je zo iets zegt is 't waarschijnlijk voorlopig uit met de pret.

Zeg als meisje dus ook nooit iets als "het is niet erg dat 'ie klein is" of "de grootte maakt niet uit, het gaat erom wat je ermee kunt", want dat wil een jongen gewoon niet horen. Zeg liever dat 'ie in verhouding tot je ex lekker groot was.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
M|ST schreef op 23-07-2003 @ 12:41:
Eenoogige reus -> Cycloop
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:48
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-07-2003 @ 12:43:
Euh, nee, dat is killer. Elke jongen maakt zich volgens mij (bewust danwel onbewust) zorgen over de grote van z'n geslacht. Als je zo iets zegt is 't waarschijnlijk voorlopig uit met de pret.

Zeg als meisje dus ook nooit iets als "het is niet erg dat 'ie klein is" of "de grootte maakt niet uit, het gaat erom wat je ermee kunt", want dat wil een jongen gewoon niet horen. Zeg liever dat 'ie in verhouding tot je ex lekker groot was.
Of zeg dat je ex zo groot was dat het niet leuk meer was, en dat je blij bent dat hij wel gewoon normaal is. Ik bedoel, als hij een schattig piemeltje heeft, weet hij best dat je staat te liegen als je zegt dat hij groter is dan je ex.
Oud 23-07-2003, 11:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:48:
Of zeg dat je ex zo groot was dat het niet leuk meer was, en dat je blij bent dat hij wel gewoon normaal is.
Neeheee!

Jullie meiden snappen jongens net zo min als wij jullie begrijpen geloof ik Ik heb dat een keer gehoord, en dan denk je echt niet "goh, is dat ff fijn" hoor

Het gaat niet bewust, maar jongens willen gewoon graag een grote piemel hebben. Ik denk dat het iets evolutionairs is.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:07
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Alicia:
Citaat:
M|ST schreef op 23-07-2003 @ 12:41:
mja
Oud 23-07-2003, 12:11
Vevay
Citaat:
Chimera schreef op 23-07-2003 @ 12:51:
Het gaat niet bewust, maar jongens willen gewoon graag een grote piemel hebben. Ik denk dat het iets evolutionairs is.
Maar waarom willen ze dat dan eigenlijk als ze hun meisje er geen plezier mee doen?
Voor hun vrienden?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-07-2003 @ 10:36:
De liefde zou niet over zijn, maar we zullen niet echt veel seks hebben wanneer het niet gaat...
Oud 23-07-2003, 12:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vevay schreef op 23-07-2003 @ 13:11:
Maar waarom willen ze dat dan eigenlijk als ze hun meisje er geen plezier mee doen?
Voor hun vrienden?
Zoals ik al zei, ik denk dat het iets evolutionairs is. Grote piemel = mannelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 13:02
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Ja, net zoiets als dat half Nederland zijn tieten heeft laten vergroten
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 13:07
Vevay
Citaat:
Chimera schreef op 23-07-2003 @ 13:50:
Zoals ik al zei, ik denk dat het iets evolutionairs is. Grote piemel = mannelijk.
Zeer mannelijk, als je niet eens seks kunt hebben omdat je lul te groot is. :/
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 13:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 23-07-2003 @ 14:02:
Ja, net zoiets als dat half Nederland zijn tieten heeft laten vergroten
haar
Oud 23-07-2003, 13:17
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 14:11:
haar
Offtopic:
Dat is het verschijnsel taalseksisme. Heel interessant, heb er onderzoek naar gedaan
Oud 23-07-2003, 13:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vevay schreef op 23-07-2003 @ 14:07:
Zeer mannelijk, als je niet eens seks kunt hebben omdat je lul te groot is. :/
Hehe Ik denk dat een jongen d'r ook snel genoeg op terug zou komen hoor, maar vooral jongens die wat kleiner geschapen zijn willen toch echt wel een wat grotere, en willen echt niet horen dat je 'em schattig vindt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 13:35
poesiefox
poesiefox is offline
Ik tegen vriend toen we voor het eerst condooms gebruikten:"staat hem leuk hoor, kleedt slank af. Hip, maar heb je ze ook in andere kleurtjes? "
Oud 23-07-2003, 15:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 12:48:
Of zeg dat je ex zo groot was dat het niet leuk meer was, en dat je blij bent dat hij wel gewoon normaal is. Ik bedoel, als hij een schattig piemeltje heeft, weet hij best dat je staat te liegen als je zegt dat hij groter is dan je ex.
Dat verhaal ken ik dus en het is AB-SO-LUUT niet leuk . Zoiets vinden jongens echt verschrikkelijk om te horen.
Oud 23-07-2003, 16:07
Verwijderd
Geesh, dan moeten jongens zich niet aanstellen. Als te groot niet lekker is moeten ze gewoon blij zijn dat ze gemiddeld zijn en hun vriendin geen pijn doen. Zo'n dom vooroordeel moeten we maar gauw de wereld uit werken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 16:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pinkeltje of paardelul?
Paardenlul

Sry, moest even offtopic bij de hand doen
Oud 23-07-2003, 16:39
Riconoscente
Riconoscente is offline
Wat heeft de grootte van de penis in Godsnaam met liefde te maken!

Qimm: De Nederlandse taalregels leren ons dat in een zelfstandig naamwoord dat de combinatie is van een dier en een lekkere botaknol geen tussen-n optreedt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 16:46
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 23-07-2003 @ 17:39:
Wat heeft de grootte van de penis in Godsnaam met liefde te maken!

Qimm: De Nederlandse taalregels leren ons dat in een zelfstandig naamwoord dat de combinatie is van een dier en een lekkere botaknol geen tussen-n optreedt.

Met liefde niks, maar met sex wel!
Oud 23-07-2003, 16:53
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 17:46:
Met liefde niks, maar met sex wel!
Maar, even inhakende op het topic, is het niet mogelijk de stand van de benen iets te veranderen en de positie zo aan te passen dat de penis minimale kans heeft de vagina te penetreren in geval van de paardenlul?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 23-07-2003 @ 16:39:
Och ja je hebt gelijk *schaamt*
Oud 23-07-2003, 17:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 23-07-2003 @ 16:53:
Maar, even inhakende op het topic, is het niet mogelijk de stand van de benen iets te veranderen en de positie zo aan te passen dat de penis minimale kans heeft de vagina te penetreren in geval van de paardenlul?
Moet je het zelf natuurlijk wel goed doen he?

Regels voor berichten