Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoe lang moet't zijn?
![]() Ik was altijd erg gecharmeerd van "The rhyme of the ancient mariner", van Coleridge. Da's een erg dun boekje, maar misschien niet meer te kwalificeren als "een gedicht". Hier in Nederland kennen we natuurlijk met zijn allen de door Donald Duck verbasterde versie: Ach en wee, ben ik de klos! Met mijn boog schoot ik een albatros! ![]() Zie ook... |
![]() |
|
![]() |
Neeneenee, mallerd
![]() "The rhyme of the ancient mariner" is geen Donald Duck gedicht ![]() "The groaned, they stirred, the all uprose. Nor spake, nor moved their eyes". Bemanningsleden van een vissersboot die in zombies zijn veranderd ^_^ Hoe is dat voor drama? En heb jij even geluk?! Op Project Gutenberg is het boek gratis te lezen, omdat de copyrights allang zijn verlopen. De beste man kwam uit de achttiende eeuw ![]() Als je deze link volgt vind je niet alleen het boek, maar ook een MP3 van het voor gelezen boek ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() The rime of the ancient mariner was trouwens al in Nederland bekend vóórdat Donald Duck er een pastiche aan wijdde. Coleridge was ook vóór het kaartspel Magic al internationaal bekend. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Perseus:
Nee, dat snap ik natuurlijk wel ![]() En wat Morgan bedoelde: blijkbaar dacht Rda dat ik verwees naar een duits boek, vanwege de naam van de website. Daarom zei ie dat een duits boek niet meer nodig was. Tja :/ Blijkbaar klopt het niveau van het begrijpend lezen wel met de leeftijd die Rda adverteerd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Ik zoek gedichten van Ingmar Heytze Ma haan | 2 | 04-10-2008 13:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits naamvallen WärteR | 5 | 14-07-2006 22:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |