Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2009, 18:07
MiiBoy
MiiBoy is offline
Eerst moest ik niks van meisjes hebben maar nu (4 maanden 14) denk ik heel veel aan knuffelen, zoenen, enz. Nou is mijn vraag, hoort dit bij de puberteit ofzo? BVD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2009, 18:15
Verwijderd
nee dit is volslagen krankzinnig, je hebt hulp nodig
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 18:34
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
dat hoort er allemaal bij, ja! succes met puberen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 18:46
MiiBoy
MiiBoy is offline
Citaat:
dat hoort er allemaal bij, ja! succes met puberen
ok, thx
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 22:08
Nero
Nero is offline
Gefeliciteerd ermee.

Nu nog een meisje zoeken...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 22:12
Verwijderd
hahaha ja gast en het gaat de komende 50 jaar niet meer over

good luck with it
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 20:20
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Volgens mij hebben heel veel jongens dat
Veel plezier met puberen inderdaad
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:10
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
haha dit is echt de most cute post die ik ooit op dit forum gelezen heb.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 16:04
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Eerst moest ik niks van meisjes hebben maar nu (4 maanden 14) denk ik heel veel aan knuffelen, zoenen, enz. Nou is mijn vraag, hoort dit bij de puberteit ofzo? BVD
trouwens, dit is wel het moment om een echt vader/zoon gesprek met je pa te gaan hebben als je goed met je pa kunt praten.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 21:01
Verwijderd
haha wtf een vader zoon gesprek?!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 17:24
Kivat
Kivat is offline
Je weet wel, over dat je een man word, over meisjes, de gevoelens blabla.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 17:25
Verwijderd
nee weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 17:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
trouwens, dit is wel het moment om een echt vader/zoon gesprek met je pa te gaan hebben als je goed met je pa kunt praten.
Heb jij toen je ging puber dan een echt moeder/dochter gesprek gehad dan? Kan me niet voorstellen wat dat moet inhouden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 17:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heb jij toen je ging puber dan een echt moeder/dochter gesprek gehad dan? Kan me niet voorstellen wat dat moet inhouden.
Mijn moeder heeft wel aangegeven dat ze er met mij over wilde praten en ik heb haar ook een aantal dingen gevraagd. Maar dat was eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid (zo rond je 12-14e), wanneer je voor het eerst verliefd wordt en zoenen spannend vindt (en dus totaal nog niet aan seks denkt).
Verder heb ik mijn informatie voornamelijk via vrienden, tijdschriften, internet en fora gevonden

Oh, en wat dat dan moet inhouden? Nou, dat je van seks zwanger kunt worden, dat je je goed moet beschermen (condooms), hoe de pil werkt, soa's enzo.
Oud 10-01-2009, 19:07
Kivat
Kivat is offline
Citaat:
nee weet ik niet
Moet je eens na American Pie kijken of zo. Die jongen moet er ook telkens aangeloven.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 20:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moet je eens na American Pie kijken of zo. Die jongen moet er ook telkens aangeloven.
Mhm, American Pie is een geweldige weergave van het leven.
Oud 11-01-2009, 10:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft wel aangegeven dat ze er met mij over wilde praten en ik heb haar ook een aantal dingen gevraagd. Maar dat was eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid (zo rond je 12-14e), wanneer je voor het eerst verliefd wordt en zoenen spannend vindt (en dus totaal nog niet aan seks denkt).
Verder heb ik mijn informatie voornamelijk via vrienden, tijdschriften, internet en fora gevonden

Oh, en wat dat dan moet inhouden? Nou, dat je van seks zwanger kunt worden, dat je je goed moet beschermen (condooms), hoe de pil werkt, soa's enzo.
Hm, nooit echt met m'n moeder over gehad. Soms vertelde ze wel iets, maar volgens mij had ze niet door dat ik op m'n 14e al alles wist.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 21:21
MiiBoy
MiiBoy is offline
Citaat:

Hoef ik niet echt daarvoor, daarvoor heb je het SexWoordenboek xD
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 00:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoef ik niet echt daarvoor, daarvoor heb je het SexWoordenboek xD
Een zwaar onderschat iets

Ik heb laatst m'n vriend nog verbaasd laten kijken door, toen hij een vraag stelde over iets en ik het antwoord maar gedeeltelijk wist, www.sexwoordenboek.nl in te typen (hij is zweeds dus kent die site verder niet) en hem met behulp daarvan alle antwoorden kunnen geven.
Oud 13-01-2009, 21:05
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
nee, maar ik kan dan ook niet praten met mijn moeder. Dat is de voorwaarde. Het leek me wel echt heel koel als ik dat wel gehad had.

maar het moet niet alleen over seks gaan (sowieso dacht ik daar toen nog niet aan) maar over liefde en vrouw zijn enzo, of als je een man bent over vrouwen en man zijn.

Man zijn leer je van je pa, en vrouw zijn van je moeder, zo hoort het tenminste, dat is wat ik een beetje bedoel.

filmvoorbeelden werken altijd goed maar ik weet maar weinig films, in LOTR leert Frodo bijv. een beetje man zijn van gandalf, en meryn en peppin leren het van aragorn.
(oh en dat waren dus juist niet hun pa's, maar plaatsvervangende pa's)

Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 21:10.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 21:42
Verwijderd
Citaat:
nee, maar ik kan dan ook niet praten met mijn moeder. Dat is de voorwaarde. Het leek me wel echt heel koel als ik dat wel gehad had.

maar het moet niet alleen over seks gaan (sowieso dacht ik daar toen nog niet aan) maar over liefde en vrouw zijn enzo, of als je een man bent over vrouwen en man zijn.

Man zijn leer je van je pa, en vrouw zijn van je moeder, zo hoort het tenminste, dat is wat ik een beetje bedoel.

filmvoorbeelden werken altijd goed maar ik weet maar weinig films, in LOTR leert Frodo bijv. een beetje man zijn van gandalf, en meryn en peppin leren het van aragorn.
Hmm maar dat gaat toch gaandeweg? Mijn ouders hoefden er echt niet speciaal voor te gaan zitten om mij eens uit te leggen hoe het allemaal zat met liefde en seks enzo, dat komt toch wel vaker ter sprake? Ik vroeg als nieuwsgierig kind natuurlijk van alles en ook als je gewoon praat komt het gesprek er wel op toch?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 20:27
pampeloerus
pampeloerus is offline
Citaat:

ja en hoe moet dat nou in mijn geval ik ben jonge en ik ben nu een half jaar echt in de puberteit maar mijn pa is een jaar geleden overleden
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 00:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
nee dit is volslagen krankzinnig, je hebt hulp nodig
Hou er eens mee op. Je bent te oud geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 18:47
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Hmm maar dat gaat toch gaandeweg? Mijn ouders hoefden er echt niet speciaal voor te gaan zitten om mij eens uit te leggen hoe het allemaal zat met liefde en seks enzo, dat komt toch wel vaker ter sprake? Ik vroeg als nieuwsgierig kind natuurlijk van alles en ook als je gewoon praat komt het gesprek er wel op toch?
Zeker, zo is het ook tof, maar dat is ook eigenlijk wel een beetje vader/zoon moeder/dochter gesprek toch? Of je er nou voor gaat zitten of niet maakt in principe weinig uit inderdaad. Als je zoiets maar af en toe hebt.

en pampeloerus, dat is gewoon zwaar verrot, het spijt me voor je.
Maar mannelijkheid leer je niet alleen maar van je eigen pa.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 13:03
men123
men123 is offline
Citaat:
Hou er eens mee op. Je bent te oud geworden.
Lol, die grap van hem was geniaal, alleen wie stelt er nou zo'n vraag ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2009, 15:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ja en hoe moet dat nou in mijn geval ik ben jonge en ik ben nu een half jaar echt in de puberteit maar mijn pa is een jaar geleden overleden
Reageren

Regels voor berichten