Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik mijn informatie voornamelijk via vrienden, tijdschriften, internet en fora gevonden ![]() Oh, en wat dat dan moet inhouden? Nou, dat je van seks zwanger kunt worden, dat je je goed moet beschermen (condooms), hoe de pil werkt, soa's enzo.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb laatst m'n vriend nog verbaasd laten kijken door, toen hij een vraag stelde over iets en ik het antwoord maar gedeeltelijk wist, www.sexwoordenboek.nl in te typen (hij is zweeds dus kent die site verder niet) en hem met behulp daarvan alle antwoorden kunnen geven. ![]()
||
Citaat:
maar het moet niet alleen over seks gaan (sowieso dacht ik daar toen nog niet aan) maar over liefde en vrouw zijn enzo, of als je een man bent over vrouwen en man zijn. Man zijn leer je van je pa, en vrouw zijn van je moeder, zo hoort het tenminste, dat is wat ik een beetje bedoel. filmvoorbeelden werken altijd goed maar ik weet maar weinig films, in LOTR leert Frodo bijv. een beetje man zijn van gandalf, en meryn en peppin leren het van aragorn. (oh en dat waren dus juist niet hun pa's, maar plaatsvervangende pa's) Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 21:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en pampeloerus, dat is gewoon zwaar verrot, het spijt me voor je. Maar mannelijkheid leer je niet alleen maar van je eigen pa. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoort dit erbij? Mis mijn vriendin niet zo veel meer dutchboy666 | 5 | 20-05-2016 19:17 | |
Psychologie |
Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?! 076guy | 0 | 11-04-2015 17:24 | |
Software & Hardware |
Internet probleem Doemyernogmaar1 | 2 | 05-05-2008 13:08 | |
Psychologie |
Hoort dit bij het verwerken? Quiana | 24 | 23-09-2002 12:21 | |
Liefde & Relatie |
hoort dit erbij?? Rooske | 7 | 01-04-2002 23:14 | |
Psychologie |
hoort dit erbij?? Rooske | 1 | 01-04-2002 10:29 |