ik was laatst bij een meid thuis ze is gek op mij, had haar ontmoet bij het uitgaan Leidseplein amsterdam maar was echt dronken. Ik was na het uitgaan met haar mee naar huis gegaan beetje lopen zoenen en aanraken maar ik merkte al dat ik gewoon geen stijve kon krijgen moest wel door de alcohol zijn want ze is echt aantrekkelijk, maar ik liet niet merke dat ik geen stijve kon krijge. Dus we lieten het bij wat zoene en strele, het was inmiddels al 10 uur sochtends en zij was in slaap gevallen (gelukkig) in de middag moest zij al werken, nummers uitgewisseld en binne 3 dage was ik weer bij haar thuis (ze woont alleen met vrienden) dus ik zat daar met al haar vrienden en werd gewoon een gezellige avond en weer veel te veel bier gedronken. Dus doke we uiteindelijk haar bed in, kon ik even een stijfe krijgen, maar toen ik een condoom wou pakke was mijn stijve al weer weg.

ik schaamde me rot, ze is ook nog een stuk ouder als mij dus ik voel me dan echt een klein jochie.
dus na een tweede poging had ik de condoom omgekregen, net toen ik haar wou gaan neuke was hij slap, dus ik schaamde me echt dood.
hebben meer jongens/ meiden dit meegemaakt, is het normaal dat je geen stijve kan krijge door te veel alcohol, en hoe ga je hier mee om.